Wat je even kwijt wil #45

Oke ik hoorde dat er wel ook pasta bij zit, dus voor mij zouhet ook een leuk pakket zijn! Maar idd, ik vind dat alcohol stimuleren wel een beetje gek.

Hahaha zij heeft vast een goeie aanbieding ergens gevonden hiervoor

Ze klinkt een beetje psychotisch to be honest. Wel heel vervelend voor jou!

4 likes

Ik heb geen salarisverhoging gekregen maar wel opeens een vast contract (ongevraagd)? Wilde eigenlijk wat anders zoeken als ik die verhoging niet kreeg (ging echt om 1 trede periodiek) maar dat kan ik nu op m’n dooie akkertje doen plus ben super blij dat ik werk heb in deze tijd natuurlijk :smiley:

26 likes

Dat is naar. Wat wilde je bestellen? Heb je het nou echt nodig of kan het nog even wachten?

1 like

Ik ken haar ook nog maar net eigenlijk dus ik weet ook niet of ze idd gewoon zo is ofzo.

Ik had hoofdpijn van slecht slapen en al dat lockdown gedoe. Dus heb net lekker gedouchet in het donker met pingel pangel muziek. Als ik niet naar de wellness mag dan komt de wellness maar naar mij.

29 likes

Maar dit kan ook zo lekker zijn! Ook met een of wat meerdere kaarsjes aan en een stoeltje in de douche haha

2 likes

Linkje naar pingel pangel musique?

2 likes

Wat etherische olie op de muur gooien en kristallen in een hoek van de douche leggen, en je bent weer helemaal zen

1 like

Dit is mn favo pingel pangel lijst.

6 likes

Ik zou wel eerst zorgen dat je ze bij maanlicht hebt opgeladen @Soy.peor. Anders wordt het niks!

12 likes

Onder stromend water werkt ook, daar heb je al genoeg van in de badkamer

3 likes

Ik heb geen kristallen werkt een baksteen ook

25 likes

Voordeel aan thuiswerken; niet naar kantoor op 14 cm hoge hakken + ooglook.
Nadeel; kan niet meer een vrijmibo drinken met mijn werkflørt

7 likes

Is ook een steen

3 likes

Zoo veel zin in deze chips van een miljoen jaar geleden

28 likes

Flippo’s… wat een periode in mijn leven.

11 likes

Iemand hier had laatst een boek gekocht, Atlas van de Wereldgeschiedenis, en daar een foto van geplaatst in een topic.

Nou wil ik dat boek graag op mn verlanglijstje zetten maar er zijn meerdere edities en de zoekfunctie hier vindt niks, dus ik weet niet welke ik moet hebben
Ben of ken jij de forummer die dit onlangs gepost heeft haha

Er hebben een aantal mensen voor de deur gestaan, niet veel gelukkig. Maar die hebben we uiteraard niet binnengelaten. We hebben nu een nieuw afhaalsysteem voor klanten, dus ik hoop dat dat een beetje aanslaat haha

1 like