Dit ben ik echt hoor, allemaal mensen op werk “oh zo jammer niet winkelen of naar de film”
het enige wat ik wil deze twee weken is slapen en boeken lezen I’ll be fine :")
Ja heb je nog meer tips of ideeën? Wil deze lockdown iets nuttiger invullen dan de eerste maar nog vrij weinig inspiratie
Fuuuck ik was dit weekend zo verstandig om een digitale wijnproeverij te combineren met de maximale dosering Ibuprofen ivm menstruatiepijn, en mijn maag straft me hier nu al 4 dagen voor.
En dan wel koffie blijven drinken, want no coffee = no life, elke nacht 5x wakker van de maagpijn.
Volgende week donderdag is mijn laatste werkdag na ruim 11 jaar. En niemand heeft überhaupt gevraagd of ik iets wil doen qua afscheid. Ik snap echt wel dat er geen borrel kan komen, maar je kunt het toch minstens even vragen?? Dan kan ik zeggen nee dank je ik hoef geen corona proof afscheid.
Soms kan ik met zo’n nostalgie terugkijken naar m’n vorige baan, heb daar 5,5 jaar gewerkt en het was altijd zo gezellig, altijd lachen en aanrommelen omdat niemand echt wist wat ons werk was. Elke vrijdag hadden we een uur “overleg” ingepland met het team en dan zetten we altijd dingen op de agenda zoals het volgende team uitje of hoe we mijn verjaardag gingen vieren en altijd het eerste kwartiertje zeiken op collega’s. En dan natuurlijk in vage kantoor termen notuleren mocht iemand het een keer in willen zien.
Heb daar ook zoveel vrienden leren kennen en mis de borrels en het uitgaan met de hele club soms zo. Nu zijn m’n collega’s ook leuk hoor maar ik match toch echt minder met hen haha
Ik was om 8:57 wakker en om 9:02 in m’n teams overleg
Oh dat is wel een goeie. Alleen hoe huur je nu zo’n apparaat? Of kan dat wel gewoon nog online?
@monkeyslut @floreales
Niet heel spannend allemaal hoor en vul hem waarschijnlijk nog wel bij. Maar dingen als bijv. DIY projecten die nog liggen of alle favoriete recepten uit de Allerhande bundelen zijn ook nog leuk om te doen! En ik wil misschien nu ook wel mijn matras stomen, zou dat ook kunnen?
Ik heb nu ook zin om dingen op vinted te verkopen maar dat foto’s maken
Iemand appt me een artikel van Maurice de Hond. Ik zag laatst een tweet met een opsomming van alle zaken waarbij Maurice de Hond ernaast/fout zat. Ik kan die tweet alleen niet vinden en het lijkt me zo’n goed antwoord op dat appje. Weet iemand hier nog van wie die tweet was?
Ik heb zo bizar veel zin in een frikadel speciaal…of een spoetnik.
Slim… Naar buiten gaan zonder je sleutels. Gelukkig komt mijn vader eraan.
Weet even niet of hier een ander geschikt topic voor is. Maar deze ansichtkaarten zijn echt heel vet. gericht op specifieke situaties waar normaal geen kaarten voor te vinden zijn. LGBT, therapie etc. Leuk artikel ook
Mijn buik is in jaren niet zo plat geweest en dat is misschien straks als ik beter ben misschien enige voordeel van deze week op amper voedsel en het huis niet uitkomen. Maar billen krimpen dus ook al snel 5 cm in een week kwijt wtf
Jaaa ik heb al meerdere hiervan verstuurd en de ontvangers waren hier heel blij mee!
Ik had pas een boyfriend jeans aan die te groot is en die hing zo relaxt heel laag. Deed me denken aan baggy broeken toen ik op de middelbare school zat
Bedankt voor de inspiratie!! Heb wat dingen toegevoegd aan mijn lijstje
Oh dat is zo kut. Is me een paar jaar geleden echt te vaak overkomen. Eén keer heeft mijn stiefvader zelfs in m’n huis ‘ingebroken’ haha. Wel goedkoper dan een slotenmaker inhuren.
Gelukkig heeft je vader een reservesleutel!
Ik zou ze mailen en zeggen: ik betaal verdammt 50+ per maand en vind het super dat jullie thuis work outs aanbieden nu maar ik ga niks op socials posten, dit mogen jullie ook niet ‘eisen’. Deel dit gewoon met mij.
Hahahaa wat, dat kunnen ze echt niet van je verwachten. Wat raar