Hier dacht ik laatst nog aan!! Die bestaan helemaal niet meer he? Die waren zoooo lekker
Haha nou ik weet niet of hij mij aantrekkelijk vind hoor Maar hij en ik waren onder andere afgelopen vrijdag over en hebben toen een paar wijntjes gedronken. Vandaag appte ik hem of ik een intake online kan bijwonen deze week en kreeg bericht terug dat afgelopen vrijdag gezellig was. Maargoed, dat is natuurlijk een algemene opmerking en niet persé flirterøg
Weet niet of ik het heb gemist maar hoe ging je sollicitatie?
Kerstkadoātje voor mijn moeder. Zou het eigenlijk vorige week gehaald hebben maar toen ging mijn auto kapot waardoor ik er niet mocht rijden.
Maar goed ik ga morgen de site van de blokker uitpluizen of ik daar iets soortgelijks vind
Dat zou wel fijn zijn. Ik hoop dat je nog iets vindt
Ging naar mijn idee wel goed! Ze zijn op zoek naar een aantal nieuwe mensen en hebben deze en volgende week best wat gesprekken dus kleine kans weer natuurlijk mar ik blijf hopen!
Bedankt voor deze tip! Mijn vader heeft ook last van tinnitus dus ik heb ze ook voor hem besteld.
Ah ik hoop het echt voor je, zou zo fijn zijn! Wat voor baan is het? Als je dat wil zeggen natuurlijk
Als je het Disney+ abonnement aanschaft van 6,95 kan je het dan werkelijk iedere maant opzeggen (dus bijvoorbeeld al na 3 maanden)? Of gaat dat pas in na een jaar? Ik ben het waarschijnlijk al na 3 maanden zat, vandaar.
Fuck yes, we hebben een kerst bonus gekregen. Vorig jaar hadden we die ook maar dit jaar dacht ik niet dat het zou gebeuren. Houd in dat het een goed jaar is als nog, kom maar met die 13de maand.
Ik ging net met mān vriend bedenken wat we met kerst gaan doen. Conclusie: 1e kerstdag lekker uitgebreid dineren en kerstfilms kijken in pyjama, 2e kerstdag lekker uitgebreid brunchen in pyjama en uitbuiken met een wandeling. Kortom: eten in pyjama
Ik had de etenswaren van mijn kerstpakket op een weggeefhoek gezet. Het was echt een achtbaan aan verhalen, onder bewind, andere kant van de stad, dochter stond op bevallen en ziekte. Heb uiteindelijk iemand gekozen die een straat verder woont en gelukkig ben ik er nu van af.
Ik heb deze besteld!
Bekijk Atlas van de wereldgeschiedenis op: https://www.bol.com/nl/p/atlas-van-de-wereldgeschiedenis/9300000003595930?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Vandaag weer naar de fysio en ik dacht oh lekker dan word ik een beetje bevoeld en gemasseerd. Nee hoor ze had nu een opleiding dry needling afgerond dus ze wilde dat eens proberen vreselijk
Oke sorry als dit irritant is voor de zoveelste keer maar please mensen koop je boeken (zeker nu de fysieke boekwinkels dicht zijn!) niet bij bol of amazon maar bestel gewoon online bij (je lokale) boekhandel, ze hebben het echt hard nodig en nu al helemaal en bezorgen bijna allemaal. Ok einde red de boekhandel joejoe
Snel neem een paarse hond!
Waarom is het verzinnen en plannen van een haakproject leuker dan het haken zelf?
Hahah dit is echt zo met alle diy dingen. Het bedenken en het eind resultaat is leuk, maar het procesā¦
Hahahaha vind Freek ook echt wel een rgk dus past opzich wel
Het is ook lekker om helemaal geschoren en ingesmeerd en alles op een schoon bed te gaan liggen en dan kalm worden met gepingel pangel.