Wat je even kwijt wil #45

Nou ja, je mag aan het einde van de rit hopen dat het resultaat leuk is :sweat_smile:

1 like

Ah wat een lieve reactie, dankjewel! Ik merk inderdaad dat het me goed doet :blush: en ben inderdaad ook blij dat het zo opgepakt is door het bedrijf

3 likes

Worden supermarkten de hele dag door bevoorraad? Ik dacht zo te gaan en hoopte dat het wat rustig zou zijn, maar als ik lege schappen ga treffen heeft het geen zin.

(Ik ben ziek dus kan ook niet ff snel kijken ofzo)

Groot gelijk hoor! Niet over nagedacht te zoeken bij lokale boekhandels en google gaf me alleen bol als optie.

1 like

Ja bol heeft gewoon veel betere marketing natuurlijk dus die wint het al gauw als je googelt, snap het gemak ook best, maar daarom kom ik af en toe dan even als boekhandelfee marketeer spelen om dit betoog weer eens af te steken.

Oja en kijk vooral ook nu even op de socials van je lokale boekwinkel want ook veel die normaal geen webshop hebben bezorgen nu op de fiets in eigen plaats! Met een beetje mazzel heb je het dezelfde dag nog. :dizzy:

2 likes

Jaa het is ook puur gemak hoor. Ik ken de lokale boekwinkels niet, dus dan is googlen op de naam van het boek het makkelijkst. En heb geen social media, dus dat werkt ook niet echt haha. Maar goed, zal me wel eens verdiepen in wat voor boekwinkels ik in m’n buurt heb zitten voor de toekomst.

Ben echt een emotioneel wrak soms. Krijg altijd tranen in m’n ogen als Frummel weer op de reclame is, meerdere keren per avond

2 likes

Ahh mijn moeder heeft zo veel gedonder gehad met de ah bezorgers. Ze bestelt daar nu ook maar niet meer. Hoop dat je moeder geen boete heeft gehad hiervoor, zoiets zei de klantenservice een keer tegen m’n moeder.

Het forum gooit mij de hele tijd uit mijn favo thema. Jullie ook?

Ohh, maar dan zal het wel goed komen! En anders zeggen dat jullie al twee keer dat hebben gehoord van de klantenservice. Misschien verschilt het ook per regio.

Nee en m’n moeder heeft erge rugklachten. Soms ging het zonder gedoe, maar een keer heeft ze ook gezegd van ‘neem maar mee’ en daar reageerde de bezorger heel boos op en toen is ie uiteindelijk wel naar boven gekomen. En de laatste keer dat ze daar besteld heeft, was er een andere bezorger en die zei ‘dit is de laatste keer!’ toen ie de boodschappen naar boven bracht. Sindsdien bestelt m’n moeder bij Picnic en dat gaat altijd goed!

M’n moeder vindt picnic echt top! Nooit gezeur en de bezorgers zijn altijd vriendelijk.

Ik heb vandaag zo’n intens vieze geurkaars gekregen in mn adventskalender dat ik het kaarsje in een andere kamer moet bewaren om geen hoofdpijn te krijgen.

4 likes

Haha dumpen die hap

1 like

Dank je!!

Je zou denken dat ik na bijna 3,5 jaar studeren wel geleerd zou hebben om op tijd te beginnen met leren voor tentamens, maar nope :upside_down_face:

5 likes

Haha, bijenkorf? Ik vind het ook niet lekker, ruik je van kilometers afstand ook.

Al paar dagen amper zin om te snacken, ben echt mezelf niet. :joy: Ik weet ook altijd wanneer het niet helemaal goed gaat zodra ik mijn voorraadkast niet meer boeiend vind haha

Ach even weekje minder junkfood is ook wel goed. :ok_hand:t2:

Omg Joling en Gordon over de vloer staat op Videoland !!! Eerste 3 seizoenen

15 likes

Nou, vandaag gewerkt en ging best redelijk. Zag op een bepaald wel een rouwauto en heb toen jankend op de fiets gezeten. Gelukkig ging ik naar een paar adressen in een soort bos en heb daar een paar minuten naast de brievenbussen staan huilen.
En nog even met leidinggevende gesproken erover :slight_smile:

En blijkbaar is de onderbuurman van mijn huidige/nieuwe huis overleden. Toen ik hier de sleutels kreeg, lag hij al in het ziekenhuis. En zijn vrouw ook, maar dan met een hersenbloeding. :frowning_face: Ik ken de mensen niet, maar vind het alsnog wel sneu.

5 likes