Wat je even kwijt wil #45

Omg :star_struck: dat wordt gieeeeren. Lekker dat we in lockdown zitten. Jammer dat ik geen kerstvakantie heb

2 likes

Heb nog koffie lopen drinken om half 10, echt zo dom :sob: lig klaar wakker in bed mehh

Ja, rozenblaadjesjam zegt de omschrijving. De poeder die ik gisteren kreeg rook er ook al helemaal naar.

1 like

Fuck wou net mijn account opzeggen maar dat kan nu niet meer

3 likes

Ik heb zin om mn bovenburen van het balkon te gooien. Ze schreeuwen megahard en ik wil slapen :pleading_face:.

Ze maken ook kokhalsgeluiden… wtf doen ze

2 likes

Mijn organen zijn gewoon beetje overstuur door antibiotica.

Same

Blehh zo slecht geslapen vannacht. Hoop dat mijn werk zich een beetje gedeisd houdt, want heel veel kan ik niet hebben vandaag denk ik…

Er zit nog steeds een MUG IN MIJN KAMER :rage::rage:

@Friemel, screenshots van berichten/gesprekken zijn niet toegestaan. Je bericht is verwijderd.

1 like

Ah ik heb zo’n zin in een kopje koffie met sojamelk en twee druppels toffeesmaakje

4 likes

Heb een quarantaine to-do list gemaakt gisteren met allemaal van die dingen die ik al honderd jaar wil doen maar nog steeds niet gedaan heb. Dus ik mag vandaag lekker dingen gaan verven en de diepvries uitruimen en ontdooien :+1:t2:

19 likes

ik heb een <* mYsPaCe PlAyLiSt * > : ) opstaan en dit is echt even wat ik nodig had. Bizar ook hoeveel van die liedjes die je onthoud.

4 likes

Oh wil je je lijst delen? Voor inspiratie haha, ik heb vast ook nog wel klusjes liggen waarvan ik niet weet dat ze er zijn…

1 like

Welkom op de huttekuttevreugde, welkom op de huttekutteberg :rofl: en dan Gerard die zit te gieren op die steen :joy:

11 likes

Dit ben ik echt hoor, allemaal mensen op werk ā€œoh zo jammer niet winkelen of naar de filmā€
het enige wat ik wil deze twee weken is slapen en boeken lezen I’ll be fine :")

11 likes

Ja heb je nog meer tips of ideeƫn? Wil deze lockdown iets nuttiger invullen dan de eerste maar nog vrij weinig inspiratie

Fuuuck ik was dit weekend zo verstandig :roll_eyes: om een digitale wijnproeverij te combineren met de maximale dosering Ibuprofen ivm menstruatiepijn, en mijn maag straft me hier nu al 4 dagen voor.

En dan wel koffie blijven drinken, want no coffee = no life, elke nacht 5x wakker van de maagpijn. :expressionless:

7 likes

Volgende week donderdag is mijn laatste werkdag na ruim 11 jaar. En niemand heeft überhaupt gevraagd of ik iets wil doen qua afscheid. Ik snap echt wel dat er geen borrel kan komen, maar je kunt het toch minstens even vragen?? Dan kan ik zeggen nee dank je ik hoef geen corona proof afscheid.

Soms kan ik met zo’n nostalgie terugkijken naar m’n vorige baan, heb daar 5,5 jaar gewerkt en het was altijd zo gezellig, altijd lachen en aanrommelen omdat niemand echt wist wat ons werk was. Elke vrijdag hadden we een uur ā€œoverlegā€ ingepland met het team en dan zetten we altijd dingen op de agenda zoals het volgende team uitje of hoe we mijn verjaardag gingen vieren en altijd het eerste kwartiertje zeiken op collega’s. En dan natuurlijk in vage kantoor termen notuleren mocht iemand het een keer in willen zien.

Heb daar ook zoveel vrienden leren kennen en mis de borrels en het uitgaan met de hele club soms zo. Nu zijn m’n collega’s ook leuk hoor maar ik match toch echt minder met hen haha

36 likes