Wat je even kwijt wil #45

Mijn moeder is binnenkort jarig en als het voor iemand lastig is om een cadeautje te kopen is het wel voor haar. Heb vorig jaar een kookboek gekocht, dus wil dit jaar iets anders kopen. Iemand tips voor een vogelaar die ook aan yoga doet?

Goede handschoenen? Een nieuw matje? Van die blokken (geen idee waar ze voor dienen. Volgens mij om op te zitten en je hoofd op te leggen). Een rugzak? Een geurkaars (voor tijdens het yoga en)
(Moet trouwens bij vogelaar over die Vogelaarwijken denken , wist niet dat een vogelspotter ook zo wordt genoemd haha).

Ik heb een ander merk wcpapier gehaald dan dat ik normaal haal, en deze vellen zijn geparfumeerd (“met aloe vera extract”).

Hoezo?!?!? Je spoelt ze gelijk door na gebruik?!

Verbloemt de poepgeur :nauseated_face:

Bij mij wordt ook alles apart bezorgd, echt zonde van al die dozen. En kreeg gisteren een bizar grote doos binnen waar makkelijk 3 schoenendozen in hadden gekund. Was het m’n potje oogcrème…

1 like

Oeh, een elektrisch matje is misschien wel een goede als ze in de winter stil staat!

Mijn halve familie is trots vogelaar, dus ik ben opgegroeid met die term haha. Zal eens kijken naar die blokken!

Dat heeft ze allemaal al :sob:, halve tuin hangt vol nestkastjes haha. Wel bedankt voor het meedenken!

3 likes

Dat papier heeft nu van zichzelf zo’n nastay weeïge lucht, no thank you sir.

1 like

Ik moet voor het vooronderzoek van m’n afstudeeropdracht minstens 2 experts over m’n onderwerp spreken. En van elke hoogleraar, ervaringsdeskundige, psycholoog etc. krijg ik hetzelfde antwoord terug. Dat ze ‘te veel benaderd worden door studenten en geen tijd hebben om me te helpen’. En ik snap heus wel dat ze niet iedereen kunnen helpen, maar ik vind het ook echt bloedirritant want ik mag niet beginnen met afstuderen als dit onderdeel mist in m’n vooronderzoek.

Ben ook direct afgeleid door the bachelor Australia op net 5 :joy: Deze lunchpauze mag eeuwig duren

1 like

Ik heb veel muziek geluisterd via de spotify van mijn vriend. Vooral het laatste album van Michael Kiwanuka heb ik veel geluisterd.
Nu heeft hij dat jaaroverzicht van spotify gekregen en Michael Kiwanuka staat op 1. Alle favoriete nummers zijn de nummers van zijn laatste album haha

5 likes

Haha moet nu meteen denken aan wat je gister postte over hoe je jezelf toch elke weer weet te saboteren en daar later de gevolgen van ondervindt :stuck_out_tongue:

1 like

Oo ik houd echt van die man. Zijn concert was ook hemels. Goede smaak, dus :heart:

1 like

Eerst kon je kiezen om alles later te ontvangen maar wel in 1 levering, kan dat niet meer? Of zijn het allemaal verschillende verkopers?

Ik heb denk ik een gat in mijn hand wat betreft thuisbezorgd. Ik bestel ongeveer 5 a 6 keer per week, soms twee keer op een dag. Terwijl ik ook sport met een personal trainer die tyfusduur is. Ik wil echt die killerbody maar ik zit er gewoon niet in qua motivatie en eten. Verdomme. Ik neem mezelf echt in de maling maar die 20 euro aan eten is sneller besteld dan ik normaal kan relativeren en zelf wat maken. Ik wil die site zozo graag blokkere maar ik weet gewoon niet hoe?

1 like

Dat spijkermatje van hier?

1 like

Ah joh da’s een probleem voor future you. Tegen de tijd ben je natuurlijk wel zo gegroeid dat je er wel mee kunt dealen. Dat heeft de geschiedenis wel geleerd toch.

2 likes

Ik heb voor een sollicitatie de opdracht te geven om ‘onderstaande vragen kort (150 woorden) te beantwoorden’. Maar nu twijfel ik of het 150 woorden in totaal moet zijn of per vraag? Het zijn 5 vragen die op zich kort beantwoord kunnen worden maar ook wel uitgebreid (dingen als: waarom ben jij de geknipte kandidaat?’

Oh dat tikt wel aan ja. Je kan deze installeren op je laptop: https://getcoldturkey.com/
Daar ga je echt niet omheen komen. En dan met een appblocker op je telefoon/andere apparaten de app blokkeren.

1 like

Kant en klaar maaltijden kopen? Miss alsnog gezonder en goedkoper

2 likes

Gewoon bij de apotheek?

1 like