Ah wat stom zeg! Zou het door de kerstvakantie kunnen komen? Bij mijn zijn de meeste mensen na deze week twee weken vrij. Neemt niet weg dat het heel zuur is, zeker na 11 jaar…
@macaron @floreales ik heb zelf al iets bedacht, de trap stomen, haha.
Ah wat stom zeg! Zou het door de kerstvakantie kunnen komen? Bij mijn zijn de meeste mensen na deze week twee weken vrij. Neemt niet weg dat het heel zuur is, zeker na 11 jaar…
@macaron @floreales ik heb zelf al iets bedacht, de trap stomen, haha.
Ik was om 8:57 wakker en om 9:02 in m’n teams overleg
Oh dat is wel een goeie. Alleen hoe huur je nu zo’n apparaat? Of kan dat wel gewoon nog online?
@monkeyslut @floreales
Niet heel spannend allemaal hoor en vul hem waarschijnlijk nog wel bij. Maar dingen als bijv. DIY projecten die nog liggen of alle favoriete recepten uit de Allerhande bundelen zijn ook nog leuk om te doen! En ik wil misschien nu ook wel mijn matras stomen, zou dat ook kunnen?
Oh wel goede ideeën! Ik ben alleen net verhuisd dus ik geen spullen meer uit te zoeken en koelkast en kastjes heb ik toen schoongemaakt. Maar een lijst maken van alles wat ik nog op voorraad heb vind ik wel een goede. En ik heb ook nog wel wat dingen die ik kan verkopen denk ik.
@floreales ik heb zelf een stoomreiniger!
Ik heb nu ook zin om dingen op vinted te verkopen maar dat foto’s maken
Iemand appt me een artikel van Maurice de Hond. Ik zag laatst een tweet met een opsomming van alle zaken waarbij Maurice de Hond ernaast/fout zat. Ik kan die tweet alleen niet vinden en het lijkt me zo’n goed antwoord op dat appje. Weet iemand hier nog van wie die tweet was?
Ik heb zo bizar veel zin in een frikadel speciaal…of een spoetnik.
Slim… Naar buiten gaan zonder je sleutels. Gelukkig komt mijn vader eraan.
Weet even niet of hier een ander geschikt topic voor is. Maar deze ansichtkaarten zijn echt heel vet. gericht op specifieke situaties waar normaal geen kaarten voor te vinden zijn. LGBT, therapie etc. Leuk artikel ook
Mijn buik is in jaren niet zo plat geweest en dat is misschien straks als ik beter ben misschien enige voordeel van deze week op amper voedsel en het huis niet uitkomen. Maar billen krimpen dus ook al snel 5 cm in een week kwijt wtf
Jaaa ik heb al meerdere hiervan verstuurd en de ontvangers waren hier heel blij mee!
Ik had pas een boyfriend jeans aan die te groot is en die hing zo relaxt heel laag. Deed me denken aan baggy broeken toen ik op de middelbare school zat
Bedankt voor de inspiratie!! Heb wat dingen toegevoegd aan mijn lijstje
Oh dat is zo kut. Is me een paar jaar geleden echt te vaak overkomen. Eén keer heeft mijn stiefvader zelfs in m’n huis ‘ingebroken’ haha. Wel goedkoper dan een slotenmaker inhuren.
Gelukkig heeft je vader een reservesleutel!
Ik zou ze mailen en zeggen: ik betaal verdammt 50+ per maand en vind het super dat jullie thuis work outs aanbieden nu maar ik ga niks op socials posten, dit mogen jullie ook niet ‘eisen’. Deel dit gewoon met mij.
Hahahaa wat, dat kunnen ze echt niet van je verwachten. Wat raar
Oh zo’n lijst heb ik in maart ook gemaakt. Heb er nog niks van gedaan
Zijn vast gekken die dat wel doen, maar zij weten zelf ook wel dat dit debiel is. Gewoon mailen, dan krijg je die workouts echt wel.
Heb vandaag vrij om online lessen voor te bereiden voor na de kerstvakantie, maar ik lig nog in bed te chillen👌🏼 Ik ben vast één van de weinige mensen die gewoon echt blij is met de nieuwe maatregelen, zo fijn om een tijdje niet teringvroeg op te moeten en anderhalf uur naar m’n werk te hoeven reizen