Joe mn tandartsverdoving is nog niet uitgewerkt en kan alleen maar aan eten denken, maar dus nog nier eten dussse heel lang forummen 
gadverdamme, we hebben weer fucking kakkerlakken in huis. Ieder jaar weer hetzelfde liedje door dat gore restaurant beneden ons
Net tijdens het koken spetterde er hete olie op mijn arm, auuuuu
Dit is het vervolg van EGF? Spuit 11. Ik was zo verdrietig toen het was verwijderd maar na wat lost years ben ik blij dat ik het weer gevonden heb!! 
Zou wat zijn! Ik had op het begin het wel gezien maar toen was het nog niet echt wat en toen compleet de naam vergeten! Nu door interi.orjunk.ie’s insta stories weer gevonden hahah
Noemt ze het forum daarin?
Vorig week ofzo. Had ze een story gemaakt dat iemand hier het irritant vond dat ze haar man ‘hubby’ noemt. En toen zag ik de link en wist het meteen haha
Ah er zitten basisschoolkindjes bij M aan tafel 
Ohhhh eentje steekt z’n vinger op. Ik smelt 
Deden volwassenen dat nog maar eens, inpv te skreeuwen of door heen praten.
Ik vind die kinderen best cute 
Hahahh dit minister presidentje bij M laf hem
Oh heeeerlijk, meteen aangezet!
Waarom hebben ze het decor niet wat aangepast bij de slimste mens? Deelnemers zitten gewoon naast elkaar. Wat raar.
Er staan op de hoek van mijn straat 2 kindjes poffertjes te verkopen. Met een magnetron en zakken kant en klare poffertjes uit de supermarkt, veeg me op. “Voor fooi zingen we ook een liedje mevrouw!”
Oja zie het nu pas. Alsof een virus deeltje niet in het rond zweeft btw. Erg breed is het scherm niet.
Aah mijn bad is veel te heet en het wil maar niet afkoelen
Galbak. Heerlijk, die kleine ondernemertjes, ik kon zelfs met Tikkie betalen.
Heeft iemand uberhaupt de maccie sokken of veters al binnen?
Dat is mij dus serieus 2 keer gebeurd. 1 keer heeft de kat de deur opengesprongen, de tweede keer konden we helaas de slotenmaker bellen.
**
O, en echt kut:
Ik had dus een papierversnipperaar gekocht, maar dat ding lijkt niet te werken :
En bij de woningbouw had ik dus de huur voor mijn moeders huis opgezegd. Hebben ze het serieus gearchiveerd op mijn adres en waren ze het dus kwijt. En de straten lijken niet eens op elkaar. Stationsweg (mijn moeders adres) vs de Kerklaan (mijn adres) (fictief).