Wat je even kwijt wil #45

Mijn naam: XXXXX
Collega waar ik al 3 jaar mee werk: Je kan XCQCR benaderen als je vragen hebt. Wel mooi, kan niemand mij vinden in het systeem.

26 likes

Dit bericht is alles wat ik nodig had in deze donkere tijden.

#noshameinmypoepenpieshumorgame

3 likes

Als je een foto van jezelf piepklein maakt en daaromheen een tekening of gifjescollage maakt zou ik dat heel creatief vinden :woozy_face:

3 likes

Mensen die nu naar de kapsalon bellen of we tijd hebben om te knippen vandaag. Iets gemist afgelopen week misschien? Of gewoon echt vragen of we de niet StIeKeM kunnen knippen…

45 likes

Ik dacht nou dit is het moment om mn kringloop blousje te costumizen. Ben ik mn tornmesje kwijt :slightly_smiling_face:

@Mila Nooo :(. Beterschap!

1 like

Moet nog zoveel doen vandaag maar slecht geslapen en moe dus lig weer in bed :thumbsup: en maar stressen he

Ik zie zoveel hondenpoep liggen de laatste tijd, heb het idee dat het meer is dan normaal? I hate people

@Mila beterschap!

2 likes

Huilen op een hunebed!

1 like

Ik vind het zo belachelijk dat de wibra en de action perse hun deuren willen openen. Hoop dat ze alsnog beslissen dat ook zij gesloten moeten blijven.

4 likes

Het kabinet wilt ingrijpen ( corona topic)

1 like

Ja bij ons ook! Hele parkeerplaats voor het werk ligt ineens vol met drollen. Vroeg me al af of dit ook weer een of ander stil protest was ofzo. :poop:

3 likes

De postbode liep net langs met een stapel kerstkaarten en hij liep mijn huis gewoon straal voorbij :pleading_face:

1 like

Zo. Net voor het eerst in 6 dagen tijd gedoucht en m’n haren gewassen :rofl: voelt weer fijn. En even fris huispak aangetrokken.

Ben toch wel blij met mijn investering in lululemon leggings dit jaar. Ideale thuiswerkgear!

5 likes

Ik heb vanaf begin deze maand afgesproken met mijzelf om tegen collega’s alleen maar vriendelijk te doen en positieve antwoorden te geven. Werkt echt geweldig. Ik zou mijzelf een jaar geleden echt irritant vinden, altijd maar positief naar alles kijken (want er is zoveel mis), maar dit is gewoon echt leuk om te doen.

16 likes

Zouden mijn kerstkaartjes nog op tijd zijn als ik ze vanavond op de bus doe? Op de een of andere manier lukt het me nooit om ze op tijd de deur uit te krijgen

Ik heb mijne zaterdag in de bus gedaan, er stond op: wordt maandag na 17u geleegd en de eerste is vandaag aangekomen. Technisch gezien een dag vertraging dus ik denk dat het nog wel kan!

2 likes

Ja joh, het is nog 9 dagen tot kerst? Op de site van PostNL staat dat je 3 werkdagen moet rekenen en ze uiterlijk maandag op de post moet doen.

Nou ja ik had vorige week een verjaardagskaartje op de bus gedaan en die heeft er zo’n 7 dagen over gedaan dus je weet maar nooit haha, heb wel het idee dat het flink vertraagd is allemaal

@anon76889665 jij had een tijdje geleden een luchtzuiveraar gekocht tegen allergieƫn toch? Wat voor een was het ongeveer en bevalt het? Ook wegens katten toch, of alleen stof? Overweeg zoiets in huis te halen voor eventueel bezoek van mensen die allergisch voor mijn kat zijn (na Corona ooit).