Wat je even kwijt wil #45

Ik heb er zo 1. Werkt heel fijn en was voor mijn vriend vanwege kattenallergie

1 like

Ja gek he… Ik stuur ze wel een tikkie van 4500 euro. 4000 euro boete, 475 euro voor het risico en 25 euro aan beschermings midellen zodat ik veilig kan werken🤔

12 likes

Dankjewel! :heart_eyes_cat: Heel fijn om te weten, ik ga er ook een kopen.

Lof jouw rants

7 likes

Grr. schoonouders willen 5 man (uit drie verschillende huishoudens op bezoek) op tweede kerstdag, waaronder ons. ik ben fel tegen, vriendlief zit nog onder de plak bij zijn moeder en twijfelt. De andere 3 vinden het gewoon kunnen, 5 man op bezoek. Ik vind feestdagen normaal al zwaar kut, maar de 2020-editie is kut in het kwadraat. Dat wilde ik even kwijt.

1 like

Wij hebben echt een knappe, gezellige en leuke post NL bezorger. Als ik niet getrouwd was had ik gevraagd of hij met me op date wilde.

6 likes

Je mag zijn nummer wel vragen voor mij hoor

6 likes

Oohh hier heb ik er ook een. Helaas zie ik er altijd uit als ma flodder als hij aan de deur komt :sob:

1 like

Haha risky move wel, straks kom je erachter dat jullie een totaal andere smaak hebben (zoiets als @Eddie bijv.) en zit je straks met een babyface cowboy in een te grote jas opgescheept.

28 likes

Haha ja ik ook en toch geeft bij mij altijd zijn mooie lach ipv mij raar aan te kijken.

Lekker wezen hardlopen, daarna gelijk wezen wandelen met hond, nu bezig met nieuwe borduurpakket met mok thee (ik moet internet weer af). Goeie woensdag.

4 likes

Die quotes van Rumag zijn zo extreem slecht nu ze niet meer gejat zijn van andere accounts

1 like

Ja en een vriend hier in dezelfde wijk heeft ook een sleutel voor dit soort situaties maar die nam uiteraard niet op. :sweat_smile:

1 like

Help m’n nieuwe psych is jong en heel heet.
Dit maakt het toch iets moeilijker om open te zijn over m’n problematiek of zo. Hij is al lang ingelezen natuurlijk.

1 like

Hmpf… dat mcDonalds spel. Ik win echt niks nooit nada!
Elk uur winnen de eerste 1100 spelers een muts.
Ik ben klaar met het spel om 16:02
Niks gewonnen. Pffffff

2 likes

Ik moest even een trap op en af en was daarna helemaal buiten adem en nu moe daarvan. Hoe snel verlies je conditie holy shit.

Heb je de uitslag van je test al?

Ik deed het spel de eerste keer om 12.31 (ongeveer) en toen won ik al een muts. Heb toen met die sokken echt een paar minuten voor 16.00u gewonnen. Ze zeggen wel de eerste … deelnemers, maar volgens mij klopt dat echt niet

1 like

Ja het was gelukkig geen corona! Dat was wel opluchting. Vriend had snotneus en die was ook negatief dus ook chill om zeker te weten zodat we elkaar daarmee iig niet aansteken.
Ik denk dat het een bacterie of parasiet in mijn darmen is, kan morgen eindelijk een dokter spreken.

4 likes

Ah ook vervelend, maar gelukkig! Hoop dat je snel meer weet

1 like