Wat je even kwijt wil #45

1000 of 1020, klein verschil. En per week is het 20 euro. Dat valt toch wel mee? Ga eten :green_salad:

6 likes

Kun je niet nog naar een supermarkt? Of iets uit de vriezer eten? Ik snap dat je niet wil bestellen hoor maar verhongeren lijkt me ook niet gezond!

1 like

Ik ben laat met reageren maar wilde nog even zeggen dat ik blij ben om je plannen te lezen, klinkt gezellig. Heb je inmiddels al een leuk cadeautje gevonden? Pootje van mijn pluizige viervoeter voor jou en ik wens je een mooi 2021 toe waarin je je geliefd voelt en wie weet leer je nog leuke nieuwe mensen kennen! :four_leaf_clover:

1 like

Ik zag de sokken vandaag op m’n PostNL app! Nog niet in de brievenbus gekeken.

5 likes

Kun je misschien voor vandaag een uitzondering maken en morgen beginnen met het voornemen om niet te bestellen? Aangezien het nu misschien te laat is om naar de supermarkt te gaan.

1 like

wow zie je in die app een soort van xray van je pakket waardoor je ziet wat erin zit?
of zie ik het helemaal verkeerd

4 likes

Haha nee ik denk dat het in doorzichtig plastic komt! Daarom kon ik ook zien dat dit de sokken waren :stuck_out_tongue: Geen x-ray vision helaas, zou wel vet zijn

1 like

oooh oke haha ik dacht al what a time to be alive

5 likes

Hier is de supermarkt tot 10 uur open, misschien bij jou ook? Of heb je nog iets in de vriezer bijv?

1 like

:laughing:

Geen last van hier!

Supermarkt sluit hier om 20:00 helaas. Stom dat ik er verder niet aan had gedacht! Denk dat ik inderdaad nog maar een keer een uitzondering maak ja!

2 likes

Tessa is mijn stiefmoeder! Leuk dat je aan het kijken bent :star_struck:

Haar insta is teeny_tiny_ factory trouwens. Daar zie je wat ze normaal allemaal maakt!

6 likes

En extra van genieten dan maar!

1 like

Zo, dat was heel gezellig!

Ze zei nog: Ik WIST dat je iets van plan was, want ik had nog de hele dag niks van je gehoord.

:’)

37 likes

Ik ben gisteren gevallen en alsof dat nog niet pijnlijk genoeg was heb ik een giga blauwe plek in de vorm van een piemol. Sizewise is het een piemel die je (mits erect) niet meteen zou wegsturen maar waar je ook niet over opschept bij je vriendinnen

74 likes

Ben je toevallig op een piemel gevallen waardoor je blauwe plek deze vorm heeft

46 likes

Kun je zwanger worden door op een piemel te vallen?
Groetjes een onzekere kreeft.

68 likes

I wish! Nee het was zo een nasty ijzeren traprand

Ik heb net een vriendin ontvolgd op instagram die shit van IsaGreens aan het reposten is. Dikke doei hoor.

9 likes