Wat je even kwijt wil #45

Ik dacht, lekker Starbucksje drinken op de trein, maar ik vind de koffie niet zo lekker en ik krijg er stress van dat ik stiekem m’n masker moet af doen om te sippen :cry: M’n cinna swirl zal al moeten wachten tot ik aangekomen ben, denk ik

Soms houd ik er echt van om in Amsterdam te wonen, heb vandaag meeting tot 20:00 en had daarna zin om in bad te gaan met een glas wijn. Tot mijn grote verdriet is alle wijn al op en heb ik echt geen tijd om nu nog wat te halen, dus heb ik even een natuurwijnzaakje gedmt en nu is het onderweg :heart::heart::heart:

12 likes

Klopt dus echt geen sikkepit van.
Ben het zat die colabubbels te poppen :joy:

Dan maar geen muts

1 like

Zit voor mijn huis in de auto. Echt geen zin om naar binnen te gaan en te koken :sweat_smile:

3 likes

Mijn vader heeft love you in hun kerstkaart naar mij geschreven en toen ik dat las moest ik janken :sob:.

35 likes

Ik heb mijn vriend sinds kort gehacked. Wanneer we allebei geen zin hebben om te koken, vlucht hij altijd naar boven om te gamen en verwacht hij dat het eten wel komt aangewaaid (lees: dat ik kook). Ik heb geen probleem om eten te laten bezorgen, dus dan stel ik dat serieus voor en maak aanstalten om te bestellen. Dat blijkt dus het punt te zijn waarop hij besluit toch te koken omdat hij liever geen eten bestelt. Een win win situatie voor mij. :grin:

63 likes

Ik besef met nu ineens dat ik eigenlijk een soort figurant ben voor mijn collega’s en de wereld om mij heen. Andersom is dat natuurlijk ook zo maar :open_mouth:

26 likes

Mijn directe collega is een beetje overwerkt de laatste tijd en zit niet zo goed in haar vel volgens mij. Ben echt bang dat ze uitvalt en dan moet ik dingen van haar overnemen, maar januari is heel druk voor ons. Zo geen zin in

Voordeel van thuiswerken is dat je met Google een online quiz kan winnen die je werk georganiseerd heeft en zo een fles wijn van 3 liter kan winnen. Mijn vriend lust geen wijn dus dat worden leuke kerstdagen met mijn fles.

12 likes

Gistermiddag trapte iemand ineens super hard tegen onze voordeur. Ik schrok me helemaal kapot. Vanmorgen zag ik ook dat er een voetafdruk op onze deur stond. Nu vanmiddag gebeurde het weer volgens mijn man. Zo raar en super vervelend😒

Mijn vriend is slecht met cadeaus bedenken (zijn woorden) dus ik heb net vet niet subtiel iets doorgestuurd met de tekst ah dit wil ik nog keertje kopen. Ben benieuwd hahaha.

wtf???
Mijnn ouders hebben sinds een week random iemand die drie keer per dag aan het belletje lellen is.

Verheug je dr niet op haha. Voor sommige mannen moet je gewoon een verlang lijst maken en er bij zetten ¨kies hier iets van¨

5 likes

Dat is ook wel weer zo haha, grote kans idd dat hij de hint niet begrijpt.

Edit: Omg ik denk dat hij de hint wel begrijpt. :scream::scream::scream: Niet dat ik iets hoef te hebben voor kerst maar hij kwam er zelf mee dat hij ook iets moet halen (want hier liggen 3 cadeautjes voor hem).

1 like

Ik ben nu bij aflevering 4 de parenclub in Lelystad
Die hysterie met al die dildo’s in de seksshop

2 likes

Ja zijn wel meer uitspraken die echt niet kunnen, maar goed is wel 13 jaar geleden dit

3 likes

Ik ben afgelopen september afgestudeerd en heb een jaar studie vertraging gehad. Totaal niets te maken met Corona maar eerder ‘eigen schuld dikke bult’. Zie ik net een mail dat ik omdat ik voldoe aan de voorwaarden, in mijn laatste jaar zitten en afgestudeerd in een bepaalde periode, en daardoor compensatie ontvang voor 3 maanden collegegeld. Dus €535.
Mij hoor je niet klagen :raising_hand_woman:t2:

33 likes

Hahahah dit besef ik nu ook. Dat je ook in mensen hun telefoon staat enzo

1 like

Ik krijg net een appje van de man van een goeie vriendin van me: ‘Lisa’ weet dat je nooit haar verjaardag zou vergeten, dus denkt ze dat je iets van plan bent. Je kan zo langskomen als je wil.

Ben ik dus gewoon haar verjaardag vergeten vandaag:((( Ik weet dat de dag niet voorbij is, maar dit is echt laat voor ons doen. Toen we jong waren stuurden we elkaar om middernacht al felicitatie, nu zijn we oud en slapen we en doen we het sochtends.

Maargoed, voel me echt schuldig. Zo dom. Ik ga zo dus inderdaad maar langs met een kaartje en bellenblaas (enige feestelijke wat ik in huis heb).

Ik ben haar man zo dankbaar :raised_hands:t2:

82 likes

Snap dat je daar geen zin in hebt, in een drukke januari maand met extra werk. Heb je het al gevraagd aan je collega of het idd niet zo lekker gaat? Misschien heeft ze het zelf niet door of weet ze niet goed hoe ze dat aan kan pakken.

Mocht je gevoel dan juist zijn dan ben je er misschien op tijd bij om een oplossing te verzinnen zodat eventuele problemen in januari voorkomen kunnen worden.