https://www.instagram.com/p/CI3gS8wgbmz/?igshid=14augjvrefduf
Mijn bloed kookt. Wow . Syrisch gezin wordt geterroriseerd door Nederlandse buren.
https://www.instagram.com/p/CI3gS8wgbmz/?igshid=14augjvrefduf
Mijn bloed kookt. Wow . Syrisch gezin wordt geterroriseerd door Nederlandse buren.
Nachoâs en een quesadilla!
Mijn hart breekt, heb je al super ellendige dingen meegemaakt krijg je dit.
Wejow hoe kan je zo in en in slecht zijn hey. Gadverredamme ik kan hier zo verdrietig om worden. Van mij part mag iedere racist het land uit.
Wow, dit is echt afschuwelijk. Wat een ellende.
Ja als dit een complot is van die buren kan dit ECHT niet. (Niet naar jou bedoelt)
Hoe kun je dit bewijzen wat je nu deelt?
Rechtvaardigt overigens echt niets indd voor dat gezin.
Wat een ellende , echt
De school zou het dan moeten bevestigen dat hij idd is weggestuurd
Wat een bizarre situatie zeg, blijft heel naar maar waarom doet de politie dan niets?
Dit lijken me allemaal dingen die makkelijk te verzinnen zijn. Als je maar roept dat iemand een pedo is gaat niemand meer vragen stellen. Die dingen als " Hij noemde me lovely lady en wou me eten geven" kan ik echt niet serieus nemen haha. Dan ben je echt een tatta als je schrikt van dat iemand je eten wilt geven.
Nouja als iemand zich staat af te rukken op het balkon maak je daar toch ook een filmpje van als bewijs? Ik vind het ook bijzonder ben benieuwd wat zich echt af speelt.
Er staat ook âhij drong zich opâ. Dus als dit verhaal waar zou zijn is het wel meer dan schrikken van iemand die je eten aanbiedt.
Jaa dat en er word blijkbaar veel lawaai en weet ik het wat gemaakt door het syrische gezin maar nergens is er een filmpje of geluids fragment terwijl het o zulke slechte mensen zijn. Vgm is dat gewoon zon buurt dat elkaar opjaagd en misschien ook wel bang is voor die ene man met die bommen en daarom maar mee lult.
Hahahaha Normaal ben ik ook zo hoor, ben super goed in lijstjes en een planning maken zolang iemand anders hem uitvoert lol. Maar sta nu om 7 uur de oven te schrobben en heb net ook maar meteen de contactgrill meegenomen dus op dit moment gaat alles nog met goede moed.
Vind ik ook raar! Die studio is toch groot genoeg om die stoelen een meter uit elkaar te halen? Er wordt de super veel gepraat en gelachen, als een van hun Corona heeft ben je alsnog de Sjaak lijkt me. Zag het ook bij de top 2000 quiz, daar zaten ze zo mogelijk nog dichter op elkaar. Maar misschien doen ze allemaal ook een sneltest bij binnenkomst ofzo.
Ik zie in mijn PostNL app dat ik ze als het goed is vandaag binnen krijg!
Ik wil een nintendo switch. Maar leef dit jaar ongeveer van mn spaarrekening. Maar ik wil t want animal crossing, mario, sonic. Er staat nog 900 op mn vakantiespaar en ga dit jaar toch niet denk ik. En het is vast een bevlieging. Alhoewel ik bij een vriendin vaak mario speel. Maar toch.
08:05 wakker. 08:15 het eerste overleg van de dag. En ik dacht dat het vrijdag was maar wat een teleurstelling.
Weekje wachten? Kijken of je hem dan nog graag wilt?
Wat kunnen kachels een lawaai maken echt ongelooflijk
Ik wil dat mân date zijn (mijn) bed uitkomt want ik heb honger en wil ontbijten, maar ik zit braaf op hem te wachten.
Ik heb net precies om 9 uur boodschappen besteld bij Picnic en het voelde alsof ik kaartjes kocht voor Lowlands
@Marquez tijd om te ontluchten?
Ik weet niet wat âleven van je spaarrekeningâ voor jou betekent? Als in: je haalt er vaker extraatjes vanaf, of je bent afhankelijk voor je vaste lasten van die spaarrekening?
In het laatste geval zou ik die switch lekker laten.