Wauw dat heeft hij goed geregeld, heel lief. Voel je niet te schuldig, het is gewoon een heel rare periode waarin alle dagen hetzelfde lijken.
Ben hem eeuwig dankbaar omg.
Voel me wel echt een sukkel want ze hecht veel waarde aan haar verjaardag.
Vanmiddag ontdekt dat de Mac donalds hier nu ook thuisbezorgd.
Rara wat ik net op heb
Nou hele dag regelen en planningen maken en uitlegbrieven schrijven voor thuisonderwijs na de vakantie is gelukt.
Morgen en vrijdag nog een lokaal opruimen en wat extra werk zoeken en dan vakantie!
En zullen we alsjeblieft met zn allen duimen en ons best doen om te kunnen zorgen dat de scholen misschien 11 januari weer open kunnen
voor al die kinderen die dit jaar (en ook na vorig schooljaar thuisonderwijs) allemaaal zo megahard hebben gewerkt en zoveel hebben geleerd, weer naar school te kunnen krijgen
Voor de rust, de structuur, voor de toekomst
Joe thanks
Joe mn tandartsverdoving is nog niet uitgewerkt en kan alleen maar aan eten denken, maar dus nog nier eten dussse heel lang forummen
gadverdamme, we hebben weer fucking kakkerlakken in huis. Ieder jaar weer hetzelfde liedje door dat gore restaurant beneden ons
Net tijdens het koken spetterde er hete olie op mijn arm, auuuuu
Dit is het vervolg van EGF? Spuit 11. Ik was zo verdrietig toen het was verwijderd maar na wat lost years ben ik blij dat ik het weer gevonden heb!!
Hahaha ben je 2,5 jaar op zoek geweest? Maar leuk, welkom terug!
Zou wat zijn! Ik had op het begin het wel gezien maar toen was het nog niet echt wat en toen compleet de naam vergeten! Nu door interi.orjunk.ie’s insta stories weer gevonden hahah
Noemt ze het forum daarin?
Vorig week ofzo. Had ze een story gemaakt dat iemand hier het irritant vond dat ze haar man ‘hubby’ noemt. En toen zag ik de link en wist het meteen haha
Ah er zitten basisschoolkindjes bij M aan tafel
Ohhhh eentje steekt z’n vinger op. Ik smelt
Deden volwassenen dat nog maar eens, inpv te skreeuwen of door heen praten.
Ik vind die kinderen best cute
Hahahh dit minister presidentje bij M laf hem
Oh heeeerlijk, meteen aangezet!
Waarom hebben ze het decor niet wat aangepast bij de slimste mens? Deelnemers zitten gewoon naast elkaar. Wat raar.
Er staan op de hoek van mijn straat 2 kindjes poffertjes te verkopen. Met een magnetron en zakken kant en klare poffertjes uit de supermarkt, veeg me op. “Voor fooi zingen we ook een liedje mevrouw!”