Haha tenminste nog een leuke hond! Maakt al dat politiegeweld bijna goed.

Ik zie in de stories van Selma Omari dat de woningbouwvereniging een heel raar statement op Facebook heeft gezet
Eeeeh wtf? Kon het nog racistischer? Ongelooflijk dit.
Wat the actual fuck.
Wow wtf, hoe halen ze het in hun hoofd
Zo 3e vergadering deze week over onderwijs op afstand, lekker zin in
Wat is dit nou weer voor statement van de woningbouw. Kan echt niet 
Soieso raar dat een Limburgse woningcooperatie zo doet tegen buitenlanders⦠Ik bedoel Limburg is ook gewoon buitenland.
Wow wtf, dit kan toch niet echt zijn?
Hoe kan dit? Dit is gewoon om je te schamen.
Er wordt geschreven dat ze het die post hebben verwijderd inderdaad. De comments die ik hierboven liet zien zijn wel echt geschreven door de woningbouwpagina. Het is niet mijn printscreen maar ik heb de comments zelf gezien en die zijn nu ook weg.
Hij staat er inderdaad niet meer. Zie wel veel screenshots als reactie op het bericht van 6 december. Misschien iemand die hier kan bevestigen dat ie het bericht echt heeft gezien?
Ja goede tip. Ik werk er zelf nog niet zo lang dus weet nog niet zo goed hoe en wat. Ik vraag wel regelmatig of ik haar ergens mee kan helpen, maar ze geeft telkens aan dat het niet nodig is. Misschien dringt het niet helemaal tot haar door. We hebben in ieder geval bijna vakantie, misschien is ze daarna uitgerust en meer ontspannen.
Op basis van lichaamsgeur? Echt wtf
Ik belde net iemand voor mijn werk en die ging haar e-mail adres helemaal spellen in āEduard Ferdinand Antonā enz het was zo hectisch en ik was niet zo snel en helemaal in de war en nu probeerde ik te mailen en klopt het dus niet wat ik heb overgenomen. Nu de naam maar gegoogeld en hopelijk succesvol verandert. Ben echt een oen haha
Ik krijg net een opmerking van een vrouwelijke collega dat mn coltrui te sexy is. Ja sorry dat ik borsten heb die er naar haar zeggen huuuuuge uitzien in deze trui.
Wtf een coltrui
Borsten zijn echt vet onprofessioneel, dat weet je toch.
Ik heb net te horen gekregen dat we 7 duizend euro subsidie hebben gekregen met de aanvraag die ik gedaan heb 

meer data voor mij