Wat je even kwijt wil #45

Geen oog dicht gedaan vannacht, de politie heeft met een mega stormram?! de voordeur van de buren volledig in elkaar geramd midden in de nacht. Het klonk alleen alsof ze ons huis aan het binnenvallen waren dus dat was erg chill wakker worden, jaar van mijn leven af :cowboy_hat_face: de kat is er ook emotioneel nog niet van hersteld. Daarna moesten ze urenlang een nieuwe nooddeur er in timmeren en boren echt top :lying_face:

3 likes

Hoooly dan schrik je je echt kapot! Waarom deden ze dat?

Ja heel benieuwd maar dat mochten ze niet zeggen haha :frowning: ze waren wel heel aardig en hadden een leuke politiehond

20 likes

Mijn vriend en ik hebben deze week vakantie en ipv alleen maar op de bank te
liggen gaan we het hele huis door. We hebben al zo veel weg gedaan en opgeruimd. Voelt zo fijn om minder spullen te hebben en alleen spullen waar je Ć©cht gelukkig van wordtšŸ’•

11 likes

Misschien zochten ze die ene pompoen die jij toen in de bosjes zag.

49 likes

Haha tenminste nog een leuke hond! Maakt al dat politiegeweld bijna goed.

2 likes

:joy:

1 like

Ik zie in de stories van Selma Omari dat de woningbouwvereniging een heel raar statement op Facebook heeft gezet

Eeeeh wtf? Kon het nog racistischer? Ongelooflijk dit.

1 like

Ook dit:

2 likes

Wat the actual fuck.

Wow wtf, hoe halen ze het in hun hoofd

Zo 3e vergadering deze week over onderwijs op afstand, lekker zin in

Wat is dit nou weer voor statement van de woningbouw. Kan echt niet :scream:

Soieso raar dat een Limburgse woningcooperatie zo doet tegen buitenlanders… Ik bedoel Limburg is ook gewoon buitenland.

32 likes

Wow wtf, dit kan toch niet echt zijn?

Hoe kan dit? Dit is gewoon om je te schamen.

Er wordt geschreven dat ze het die post hebben verwijderd inderdaad. De comments die ik hierboven liet zien zijn wel echt geschreven door de woningbouwpagina. Het is niet mijn printscreen maar ik heb de comments zelf gezien en die zijn nu ook weg.

Hij staat er inderdaad niet meer. Zie wel veel screenshots als reactie op het bericht van 6 december. Misschien iemand die hier kan bevestigen dat ie het bericht echt heeft gezien?

Ja goede tip. Ik werk er zelf nog niet zo lang dus weet nog niet zo goed hoe en wat. Ik vraag wel regelmatig of ik haar ergens mee kan helpen, maar ze geeft telkens aan dat het niet nodig is. Misschien dringt het niet helemaal tot haar door. We hebben in ieder geval bijna vakantie, misschien is ze daarna uitgerust en meer ontspannen.