Oja zie het nu pas. Alsof een virus deeltje niet in het rond zweeft btw. Erg breed is het scherm niet.
Wat een oplichters!
Aah mijn bad is veel te heet en het wil maar niet afkoelen
Galbak. Heerlijk, die kleine ondernemertjes, ik kon zelfs met Tikkie betalen.
Heeft iemand uberhaupt de maccie sokken of veters al binnen?
Dat is mij dus serieus 2 keer gebeurd. 1 keer heeft de kat de deur opengesprongen, de tweede keer konden we helaas de slotenmaker bellen.
**
O, en echt kut:
Ik had dus een papierversnipperaar gekocht, maar dat ding lijkt niet te werken :
En bij de woningbouw had ik dus de huur voor mijn moeders huis opgezegd. Hebben ze het serieus gearchiveerd op mijn adres en waren ze het dus kwijt. En de straten lijken niet eens op elkaar. Stationsweg (mijn moeders adres) vs de Kerklaan (mijn adres) (fictief).
Heeerlijk ik zie dat sinds vandaag ook Prince Charming op videoland staat, genoeg te bingen deze kerstvakantie
Nu corona zo lang duurt begin ik me echt te vervelen. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, want ik heb genoeg hobby’s om in m’n eentje of met mn vriend thuis te doen.
Maar elke dag is hetzelfde. Ik werk ook 100% vanuit huis.
Steeds hetzelfde liedje. Ik wil de laatste tijd steeds rond 20:30 al naar bed omdat ik gewoon klaar ben met de dag. Maar dat helpt niet, want de dag erna zal precies hetzelfde zijn. En die daarna, en die daarna…
Ik had de sokken gewonnen, nog niet binnen. Ik verwacht dat t nog ff gaat duren, maar weet niet waarom.
Like voor de herkenbaarheid
Hier ook herkenbaar ja
Vlaai?
Zonder dollen, te bizar voor woorden
Ik stond net even met een buurman te praten maar ik denk dat ik te vriendelijk ben geweest want nu heeft ie gevraagd of ik bij de bewonerscommissie wil om dingen te organiseren voor al mijn 1100 buren lol. Heb ik weer aan mijn broek. Gelukkig was ik zo verstandig om te zeggen dat ik er even over na wilde denken
Ik ga ook vroeg naar bed, oa omdat ik uit verveling ook ga zitten eten en dat gaat echt steeds mis
Oh God, mijn afkeer voor Robert ten Brink vs mijn liefde voor kerstdorpen. Ik ben benieuwd
Welkom terug! <3
Ik keek gisteren Down the Road en dat programma is opgenomen in Finland. Ik heb nu al de hele dag zin in sneeuw en warme chocomelk bij de kachel.
thanks, ik voel me helemaal weer op mijn plek!! beste vinding van 2020
Ahhh, wat een goede oplossing dit haha. Niet te schuldig over voelen hoor! Kan gebeuren. Het gebeurde mij vorig jaar ook, ik was de verjaardag van m’n beste vriendin vergeten. Ze was niet boos maar wel teleurgesteld en kreeg zelfs op een vriendelijke manier haar moeder op m’n dak. Vervolgens vergat ze mijn verjaardag
Ik wil geen thuisbezorgd meer doen (na een uitrekensom heb ik er dit jaar over de 1000 aan uitgegeven) maar ik heb niks in huis. Zojuist wel koekjes gegeten maar ben echt licht in mijn hoofd omdat ik wil eten. Gvd