Op basis van lichaamsgeur? Echt wtf
Ik belde net iemand voor mijn werk en die ging haar e-mail adres helemaal spellen in ‘Eduard Ferdinand Anton’ enz het was zo hectisch en ik was niet zo snel en helemaal in de war en nu probeerde ik te mailen en klopt het dus niet wat ik heb overgenomen. Nu de naam maar gegoogeld en hopelijk succesvol verandert. Ben echt een oen haha
Ik krijg net een opmerking van een vrouwelijke collega dat mn coltrui te sexy is. Ja sorry dat ik borsten heb die er naar haar zeggen huuuuuge uitzien in deze trui.
Wtf een coltrui
Borsten zijn echt vet onprofessioneel, dat weet je toch.
Ik heb net te horen gekregen dat we 7 duizend euro subsidie hebben gekregen met de aanvraag die ik gedaan heb meer data voor mij
Zo’n moment zat laatst ook in een vlog van Tiger Elise, ze had een trui met v-hals aan en toen hebben zij en haar vriend uitgebreid zitten vertellen dat deze trui prima kan als je kleine borsten hebt, maar niet als je grotere hebt, want nee dan is het echt veel te ordinair. Het is nog steeds dezelfde trui vriend, en misschien moet je je gewoon niet bemoeien met de kledingkeuze van andere vrouwen
Ons favo influencert heeft weer eens een donatiecampagne opgezet!!
Bas Smit held.
https://www.doneeractie.nl/nieuwe-woning-syrische-gezin-heerlen/-48071
Vandaag komt als het goed is mijn SS pakje binnen. Echt zin om voor de voordeur te kamperen
Ik ging ff naar zn insta maar blijkbaar heeft hij al 30 duizend eu opgehaald!
Jammer dat het corona is anders had heel FF maar even moeten langskomen in coltrui.
Ik dacht even dat je dit bedoelde met SS pakje, maar ik neem aan dat het Secret Santa is.
Mij toch iets gewaagd, ik ben een vredelievend persoon
Ik en mijn veeeel te grote kannonnen hebben er nu toevallig een aan. Ik hoop dat ik niemand opgeil vandaag pff.
ik heb het over een coltrui geen ss pakje
Leuk kort rokje aan en gaaaaaaaaaaaaaaan. Knalleeeeeeen.
Ik ben normaal niet zo gevoelig voor forumtrends maar ik ben nu helemaal verslaafd aan die sneeuwmannen koekjes van bolletje
Het kon ook niet anders met mijn forumnaam
die zure kantoortrut is sowieso jaloers op jouw voorgevel.
Heb een hekel aan de afwas dus die stapelt zich dan vanaf het weekend op en dan aan het eind van de week moet ik in 1 keer een hele berg afwassen maar als ik een vaatwasser zou hebben zou ik precies hetzelfde probleem hebben want ik ben gewoon lui. Dus vandaag moet ik er echt werk van maken
Met haar overleggen wat ze eventueel voor jou zou kunnen maken wat jij wel lust en haar niet zoveel extra werk kost? En als je daar met haar niet uitkomt gewoon alsnog je eigen dingen meenemen.
Gewoon toch iets zelf meenemen en er schijt aan hebben. Of niet gaan als jullie dan al toch al met tig mensen dan in hetzelfde huis zitten (ervan uitgaande dat jullie niet normaliter één huishouden zijn).
Eten wat de pot schaft?