Dan houdt het op. Meer vegetarische smaken zijn er niet.
Het gedoe wat ik heb met mijn werkgever rondom mijn contractverlenging. Er kloppen een aantal punten juridisch niet en dat heb ik aangeven…krijg compleet de wind van voren vanuit HR en mijn LG
Voel me er zo naar over terwijl het volgens mij niet gek is om een contract goed door te lezen
Nouja meer opties zijn er niet he. Je gaat en je eet wat er geserveerd wordt minus het vlees. Je gaat en je neemt je eigen boterhammen mee. Je gaat niet.
Had jij niet beter dit diner kunnen organiseren?
Ugh. Ik voel dat ik echt in een sleur zit van ik heb nergens zin in en ik doe niks meer. (Door geen vaste baan op dit moment alleen wat werk er naast). Hoe motiveer ik mezelfffff Had zoveel goede businessplannen maar er komt niks van.
Als ze boos word omdat je zelf dan iets mee neemt, is dan echt haar issue. of iets meenemen of mee eten, anders niet gaan.
gewoon je eigen bak eten meenemen en die boosheid negeren en afblaffen
Ugh, soms word ik echt misselijkmakend van het feit dat ik in een land woon waar bepaalde mensen (en in mijn ogen nog steeds een te groot deel) zo vreselijk racistisch is. Lees net het artikel over dat Syrisch gezin uit Heerlen. Echt krijg je toch tranen van als je zoiets mee moet maken als gezin zijnde.
Ik zou nu zeggen dat jij je eigen eten meeneemt en dat je zus geen rekening hoeft te houden met jou. Beter nu ruzie dan tijdens het kerstdiner denk ik. Ik vind wel dat ze er een te groot probleem van maakt.
Ik zou haar gewoon even bellen en aangeven dat je het vervelend vind hoe het gaat. Het gaat om de gezelligheid en dit is echt te klein om ruzie over te gaan maken. Als ik het goed begrijp heb je nu contact over de app en soms komt dat gewoon minder goed over.
Heb je dit zelf zien staan en de printscreen gemaakt? Of hoe kom je hier aan?
Dit kan toch niet waar zijn?
Het is een sociale woning coöperatie toch? En daardoor gesubsidieerd door het rijk (en gecontroleerd) . Wtf als dit waar is :o
Je moet je ook borsten ook af doen als je gaat werken!
Maar hoe weet je zeker dat je alles niet lust?
Toch geen hunebedden beklimmen he???!!??!!??
Maar is het een allergie waar je ziek van wordt? Dat is nog onduidelijk
Hmm kan ik begrijpen. Ik weet niet hoe erg structuren voor je zijn, maar is dat voor 1 avond niet een beetje te overleven?
Heb zelf ook autisme en moet daar soms ook moeite voor doen. Zeker bij rijst. Dan eet ik iets minder, maar wel mee.
Jaaaa net mijn beoordeling op werk gehad en maximaal gescoord op alle KPIs dus maximale salaris verhoginggggg. En net voor dat gesprek al een gesprek gehad bij mijn nieuwe team binnen het bedrijf die me een promotie gegeven hebben op de rol die per 4 januari zou gaan doen omdat ze gehoord hebben dat ik dat kan. Winnen dit.
Heel eerlijk, als jij zelf aanbiedt iets mee te nemen zodat zij er geen rekening mee hoeft te houden, moet je zus gewoon haar bek houden en niet zo mekkeren. Sorry hoor.
Lastig! Ik snap beide kanten wel. Zij wilt natuurlijk jou geen extra werk geven en een maaltijd voor iedereen maken en jij wilt natuurlijk van je eten genieten.
Weet zij dat bij autisme ook moeite met structuren hoort? Veel mensen weten dat niet. Wist het zelf tot de intake ook niet!