Wat je even kwijt wil #45

Ik moest morgen voor de laatste keer invallen op een school, maar aangezien alle scholen dicht zijn gemaild of ik iets kon doen. Kreeg een reactie ‘nee hoor, je hoeft niet te komen en je kunt eigenlijk niks doen!’ Dus morgen betaald al genieten van mijn vakantie.

6 likes

nostalgieeeeeeeee <3

1 like

Ik heb echt zo een mega productieve dag. Nu even snel pauze en een broodje eten en dan weer doorknallen

4 likes

Ik voel me zo machteloos als mijn vriend migraine heeft. Je kunt namelijk niks doen, zelfs een paracetamol houdt hij niet binnen.
En zetpil weigert hij.

Nog 1 dag en dan heb ik 2 weken vakantie. :heart: Had liever 1 week gehad maar het is niet anders dus nu ga ik er ook maar van genieten.

1 like

Mag ik deze dag cancellen?
Heb ook 3u bij ict gezeten en moet morgen terug, ik werd vanochtend met een huiskamer vol aarde wakker want de kat had een grote plant omgegooid en nu dit:

Ik ga naar bed man, deze dag is mooi geweest
Heb zo overigens mijn ontslaggesprek. What’s next? Dat ze me weigeren te laten gaan?!

12 likes

Hahaha doet me hieraan denken

9 likes

Als het niet vandaag geregeld is lekker Thuisbezorgd regelen op kosten van de verhuurder

2 likes

Wat een rare opmerking ook. Hoe moet jij nou weten dat het een verkeerde brief is als jouw naam en huisnummer er op staan… Hopelijk wordt het gauw opgelost voor je!

2 likes

Misschien dat ze gewoon moe is om maar weer altijd rekening met je te houden? Jij bent een beetje mijn man, al is hij niet vega. En hoeveel ik ook van hem hou, soms word ik er echt schijt ziek van.

De bloesem in de straat bloeit alweer, dat is niet de bedoeling :frowning:

12 likes

Ze blijven bij hun standpunt en zijn ook nogal kortaf als in niet in gesprek willen erover en dit is het en kies maar of je wel of niet tekent…

Kan ook een boom zijn die in de winter bloeit!

Daar is het te laat voor :unamused:. Maar echt als dit op zijn Tinder profiel had gestaan was het een dikke no go geweest. Gelukkig compenseert hij op andere vlakken.

2 likes

Oh dan ben ik misschien te snel in mijn oordeel haha!

Ben even naar buiten gelopen en een snelle foto van de boom gemaakt:

foto

4 likes

Op één week tijd mijn hond én kat (heeft een ongeluk gekregen net na het doodvonnis van de hond, echt verschrikkelijk) moeten laten inslapen en mijn nieuwe baan kwijt voor ik er aan kon beginnen.

Nou 2020 laat zich nog even van haar beste kant zien voor het einde, maar ik weet dat er heel veel mensen zijn die nu een dierbaar persoon moeten missen, dat is vele malen erger.

7 likes

Dit is een andere situatie

6 likes

Shit hee, wat verschrikkelijk allemaal. Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik kwam er ook achter toen iemand op insta in London bloeiende bloesem fotografeerde en men ook verbaasd was en diegene uitlegde dat er ook winter kersenbloesem bestaat. :grin:

5 likes