Sterkte
Heel veel sterkte
Huisdieren verliezen is ook vreselijk.
Sterkte
Veel sterkte, een huisdier verliezen is heel pijnlijk. En je baan verliezen is ook geen pretje natuurlijk.
Veel sterkte
Toch echt klote voor je. Sterkte!
Jeetje wat een tegenslag zo vlak achter elkaar aan, sterkte!
En dat bepaalde dingen ‘erger’ zijn maakt niet dat dit niet vreselijk kut is hoor!
Huisdieren zijn ook familie. Sterkte
Heel veel sterkte <3
Heel veel sterkte!
Waarom vinden we massaal een filmpje van een witte cabaretier die een Antilliaanse man nadoet hilarisch? Ik krijg er echt rillingen van. Doe gewoon normaaaaaal jezus.
Mijn werk (bijbaan) probeert me er geheel doorzichtig uit te werken terwijl ik volgens mij nog twee maanden onder contract zou moeten staan. De hele organisatie daar is al totaal flut, maar dit vind ik al helemaal nergens op slaan. Ik word ook nooit ingepland terwijl ik aangeef wel te willen werken. Dit ga ik dus even niet zomaar laten gebeuren
Ah dat is een hoop tegelijk, heel veel sterkte
Net online kerstuitje gehad van stagebedrijf, was leuk gedaan! Een virtuele escaperoom in een fort. 5 seconden voor de eindtijd waren mijn groepje en ik eruit
Heel veel sterkte @Falula. Ik hoop dat 2021 een veel beter jaar voor je gaat worden ondanks de coronacrisis.
Ik krijg schijnbaar nog een extra bonus van 100 euro? En mijn SS pakketje was zo leuk.
oh ik krijg nu een mail dat ik de kans krijg om tot 19 januari vrij te nemen, vanwege een leeg lopende agenda. Goh, wat fijn. bedankt. hebben ze toch mooi een probleem, want ik heb geen uren meer dit jaar omdat het in maart ook al gevraagd werd en ik ook gewoon “normaal” zomer vakantie moest houden
ben benieuwd waar ze mee komen.
Sterkte
Wow mooi! Weer wat geleerd. Hier in de straat staan er ook een stuk of vier.
Zo hé dat is niet niks. Heftig zeg, sterkte!