Wat je even kwijt wil #45

Ik moest vanmiddag een pakketje wegbrengen bij een tankstation en ik was de enige met een mondkapje op, zelfs meisje achter de balie had geen één op en de klanten voor mij dus ook niet. Ik begreep er niks van, op de deur zit wel een papiertje dat het vanaf 1 december verplicht is.

Schijnbaar heeft de Jumbo ook wegwerpmondkapjes voor klanten liggen want zag meerdere mensen (incl. personeel) met een hip geel Jumbo mondkapje lopen, dat is dan wel weer netjes.

2 likes

Misschien doe je het al of werkt het voor jou niet, maar ik vind eten bestellen altijd 100x verleidelijker als ik nog niet weet wat ik ga eten of nog boodschappen moet doen. Zou het kunnen helpen om weekboodschappen te doen, en misschien zelfs plannen welk gerecht je op welke dag eet? Dan kan je misschien ook al een beetje uitkijken naar wat je gaat eten en is de drempel om te gaan koken iets lager omdat je die bedenkstap over kan slaan?

3 likes

Omdat mijn moeder ook steeds meer Netflix kijkt, heeft ze aangeboden om het account over te nemen omdat zij gaat betalen en dan de upgrade pakt zodat we met 4 tegenlijk kunnen kijken. Scheelt mij ook weer een beetje in de maand dus atm heel blij mee!

15 likes

Jaa hij stond in de AFAS in november vorig jaar! Hopelijk kan hij na rona weer komen!

1 like

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald :partying_face:

88 likes

Gefeliciteerd!! Lang mee bezig geweest of valt het mee?

1 like

Tip van Flip: gooi een espresso door je warme choco. Kerstvibes + wake up shot, yes pleaseeeee

4 likes

Thanks! Vanwege corona duurde het opstarten allemaal wat langer. Ik had me in juni al ingeschreven voor lessen, maar ik kon pas in oktober avb examen doen, toen is het avd examen van vandaag ingepland en ik ben 9 november begonnen met lessen voor avd. Dus uiteindelijk vond ik het wel echt snel gaan!

3 likes

Ja

Het is niet wetenschappelijk bewezen. Het is letterlijk een magneet die magischerwijs kalk vasthoudt, maar die je nooit hoeft te vervangen.

Z’n hele budget gaat naar spon kennelijk, hij is elke zondag overdag de hele dag op rtl en alle f-listers zoals Inge de bruin dwepen de hele tijd met die magneet op insta.

Maar het is echt weggegooid geld.

Edit: https://www.gelderlander.nl/vitesse/follow-the-money-hoofdsponsor-vitesse-handelt-in-strijd-met-wet~a74304b3/

4 likes

Het zat eraan te komen, maar krijg juist bevestiging dat de 60 van Texel is uitgesteld :cry:

Ik wilde een productieve dag hebben vandaag. Eindstand: sinds 11 uur vanmorgen spel gespeeld op de xbox.

Joe, morgen weer een dag

2 likes

Het is nog geen 4 uur en ik ga zo de gordijnen dicht doen…zo donker al!

1 like

En @George bedankt! Ik heb hem gehaald :grin:

4 likes

Kan je niet beter een lampje aandoen? :grimacing:

2 likes

Hahaha ook

1 like

Wtf? Ik was vanochtend aan het werk krijg ik ineens een smsje van de makelaar dat ik niet moet schrikken als ik thuiskom maar dat de makelaar er is met de taxateur?! Doe eeeeeeven normaal. Ik wist hier dus niks van. Stel dat ik nog sliep/onder de douche stond/met een of andere kerel was. Of stel er liggen prive documenten midden op tafel of vies ondergoed. Ik weet toevallig dat een taxateur ook fotos maakt voor een rapport voor de kopers dus alles staat nog vastgelegd ook dan!! Wtf?! Ik ben in shock en ik weet niet wat ik ermee moet.

Eh wat? Zeggen dat je hier niet van gediend bent en dat hij het nooit meer in zijn hoofd moet halen om zonder jouw toestemming je huis binnen te gaan. Fucking raar man

3 likes

Eindelijk uitslag van de MDL-arts.
Licht opgezwollen alvleesklier, oorzaak nog onbekend
Mogelijk verwijde aderen in mijn buik, oorzaak ook onbekend

Opzich fijn om te weten dat ik mij niet aanstel en dat het echt iets is.
Maar ik vind het ook wel fucking spannend dat er dus echt iets met mij aan de hand is…

2 likes

Huh wtf dat is echt heel raar? Zou dat ook echt niet chill vinden :sweat_smile:

Hij mag zich never zo maar toegang verschaffen tot jouw woning, wtf.

1 like