Mijn vriend speelt wel eens een videogame waar je tegen monsters enzo moet vechten, en er was een bepaald gebied in dat spel waar je je karakter in zijn slaap kan laten dromen over oude gevechten, en daarmee kreeg je dan extra punten en fight skills. Toen ik er een keer naast stond en vroeg wat dat was noemde hij het “de droomarena”, wat ik super schattig en lief vond klinken dus ik vraag wel eens of hij nog in de droomarena is gewest en of het goed gaat. Nu kwam ik er net achter dat dat gebied eigenlijk “the nightmare zone” heet maar dat hij de droomarena had genoemd voor mij omdat dat niet zo hard klinkt, en omdat ik er steeds weer over begon heeft hij het maar zo gelaten Ik vind dit gemengd heel schattig van 'm maar ik ben ook wel een beetje beledigd dat hij denkt dat ik zo’n teer zieltje heb dat ik de term nightmare zone niet aan kan hahaha
Het is zo fijn om 20-30 min even te wandelen als je thuiswerkt. Ik zie er altijd tegenop maar eigenlijk is het zo chill
Knuffel
Dikke knuffel, wat een ellende zeg… hopelijk heb jij je portie narigheid voor nu gehad en liggen er in 2021 alleen maar mooie dingen voor je in het verschiet
Eens! Ik lunch achter m’n laptop en ga daarna meestal wandelen. Ik voel me zoveel beter daarna. Ik probeer nu ook 10 minuten te wandelen voordat ik begin met werken, maar dat is wel een stukje moeilijker
Mijn collega heeft een Bambook, leek mij zo handig en zat te twijfelen om 'm gewoon te kopen.
Van mijn werk mochten we zelf een kerstcadeau uitzoeken via een website en zag ik iets soortgelijks staan. Nu komt er een Moyu notebook mijn kant op!
Aaah hier was ik serieus bang voor. Dat de postbezorger ze zou zien en zou denken: die sokken hou ik lekker zelf.
Bij mij zijn ze nog niet in de PostNL app opgedoken
godver lees net dat we hier waarschijnlijk vanaf 2e kerstdag weer in lockdown gaan. oftewel nog langer werkloos. krijg er echt stress van want bijna m’n hele uitkering gaat op aan de huur en ik kan niks sparen zo. blegh
Maar hoeveel rekening hoef je met iemand te houden die haar eigen eten meeneemt? Je kookt voor 1 persoon minder en thats it? Gewoon een dagje per jaar met kerst niet zeiken op je zusje die door haar ASS sommige texturen niet verdraagt? Een dagje per jaar gewoon even accepteren dat je ze zelf wat meeneemt??
Ja dat is echt super chill! Ik doe het meestal sochtends en tussen de middag. Vanochtend ben ik niet geweest, dus net even gegaan. Frisse neus helpt echt.
Ja same, waar is ‘hier’?
Ik ga zo linzensoep met tosti eten en heb er al de hele dag zin in
het land van heidi en de schnitzels haha
Ik drink een biertje maar mag eigenlijk niet drinken vanwege medicatie. Alleen ik had er even zoveel zin in. Drink eigenlijk nooit. Geen idee waarom ik ineens die craving heb De hele week heb ik al slechte (eet)gewoontes. Ben aan 2021 toe
Pff, bijna 6 uur gelopen en gefietst met post. Was niet grappig zoveel.
Ik ben heel erg dankbaar dat ik de gehele coronacrisis werk en inkomen heb, maar stiekem zou ik het best fijn vinden als mijn werk ook gewoon even dicht zou moeten ofzo. Ben kapot.
ruilen? ik ben al 2x werkloos geraakt dit jaar. heb in totaal maar 5,5 maand gewerkt, klotezooi
Ik had vanochtend (6:30) de hond in de auto gezet, sleutel in contact gedaan maar niet omgedraaid. En toen deed ik de autodeur dicht om nog even snel naar binnen te gaan maar sleutels vergeten in de auto dus ik liep terug. WAS DIE AUTO OP SLOT. Mer de hond erin, mn muziek al aan en alles
Toen heb ik moeten inbreken in mn eigen huis (al vaker moeten doen dus heb een kleerhanger verstopt in de tuin) en toen moest ik nog de reservesleutel zoeken het was een nachtmerrie
Mega kut… ik mag ook echt niet zeuren eigenlijk.
Argh de laatste 30 maten van I giurni doen zo’n fucking pijn aan m’n vingers om te spelen op de piano. Net te kleine handen. Maar ik moet dit voor 31/12 kunnen heb ik mezelf beloofd dus even wat spieren uitrekken