Ik herken wat je zegt. Bij ons was het juist onwijs druk. Ik ben super dankbaar dat ik mijn baan nog heb en een lekker inkomen. Maar ik ben gewoon kapot door alle hectiek. Ik kan niet meer en hoewel ik van mijn werk hou moet ik al bijna huilen bij het idee dat ik net terug ben en morgen weer moet.
Aii als dit zo moet lijkt me dat geen goede voorbode voor de rest van de samenwerking om eerlijk te zijn⊠had je buiten dit altijd goede ervaringen met je werkgever?
Succes met wat je gaat doen!
Heel gek maar dit hele jaar was ook echt hollen en rennen, vorige week ook nog. tot dat de winkels daadwerkelijk dicht gingen. nu is er eigenlijk geen klap meer te doen en lijken sommige discussies van vorige week (die spoel ik nu door mijn hoofd terug) ook enorm nutteloos. Gewoon baf alles met een klap stil. het is heel gek? Dit hoort de drukste periode te zijn.
Een collega (man van 50) doet steeds # i.p.v. @ in zijn mails/apps.
Ik vind het schattig.
Ik heb een fles Hugo van een cliënt gekregen
âJaaa ik dacht daar houdt de jeugd vanâ
Kun jij niet gaan vloggen ofzo
Ja bij ons ook heel druk en chaos door alle gecancelde feesten/bruiloften wat een groot deel van onze inkomsten zijn. Het constant schakelen en herpakken is soms echt pittig, en sowieso elke dag alleen thuis werken hakt het echt in.
@Clancy kan me voorstellen dat dat ook heel heftig is, vooral als dit juist normaal de pittigste periode is.
Ja echt heel gek! Voelt nu alsof ik storingsdienst heb gewoon. het is echt uitzitten tot je wat krijgt
Ik ga zo voor het eerst ooit een strijkbout aanzetten omdat ik een lapje stof wil strijken voor ik er een patroon op kan zetten. 10/10 dat het in de fik vliegt.
Misschien kan je er een theedoek tussen leggen? Dan beschadig je eerder de theedoek dan je stof.
Mijn vriend en ik deden vandaag mee met een online pubquiz van zijn werk. Na de eerste muziekronde stonden we eerste . Daarna snel afgezakt helaas.
Er zijn tot nu toe al wel veel beloftes gedaan die ze niet zijn nagekomen. Ben ook wel verder aan het zoeken om die reden, gelukkig zijn de mensen die er werken heel fijn
Ik overwon vandaag mijn angst om te spreken voor publiek, maar omdat ik ontzettend perfectionistisch ben, kan ik alleen maar zien wat niet goed ging. Meh. Terwijl ik zo trots was dat ik het gewoon dééd zonder te hyperventileren en alles.
Ja dan had ik vanochtend echt goede content
INGEBROKEN??? Als titel alles
Kan zijn dat het morgen komt! Ik ontvang de laatste dagen ongeveer de helft van de post die in de app staat, en dan de volgende dag de rest.
Van Secret Santa.
Die vegan pizzakaas plakt zo aan mijn tanden echt irri
Haha wat schattig eigenlijk. Als je het mengt met Spa rood, munt, limoen en rum kan je er een soort mojito van maken en is het nog best te pruimen!
Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen om in een volgende lockdown een stukje uit mijn wenkbrauw te scheren. De vorige keer heb ik mijn haar paars geverfd. Nu is er een lockdown, maar werk ik na de vakantie niet echt thuis, dus ik twijfel nog een beetje. Duurt het lang voordat het terug groeit?
Ja mega lief! Thanks voor de tip
Kijken meer mensen hier kamp van Koningsbrugge? Ik moet zo lachen om de rol van Jeroen, behalve een beetje bezorgd in de camera kijken af en toe voegt hij toch helemaal niets toe?