Wat je even kwijt wil #45

Bij mij wel ik ging laatst zelf mijn wenkbrauw knippen met zo’n speciaal schaartje, ging helemaal mis
Nu 3 weken verder en nog steeds een gat

1 like

Woee het is gelukt :smiley: wel met een kussensloop but i get the idea! Had mijn moeder geappt en die vroeg gelijk of ik ziek was. :joy: (ik strijk echt nooit nooit)

1 like

Ik kijk het niet, de titel stond mij tegen haha. Waarom heet het kamp van Koningsbrugge als hij het alleen presenteert? Lijkt me verder wel een leuk programma dus misschien dat ik het nog ga kijken.

5 likes

Ja ik vind zijn rol ook wat nutteloos. Ze hadden het prima zonder hem kunnen doen.

2 likes

Ja dat is wel zo slim om te doen ja denk ik. Maar het klinkt als een rotklus en die stel ik liever uit. Al is dit geluid ook echt niet te doen.

Bespaart ook weer geld! Ik vind de moeite heel erg meevallen trouwens, lijkt op papier veel maar zodra je alles weet te vinden ben je zo klaar en de volgende keer is het een eitje.

1 like

Ja vind ik ook een beetje stom want hij doet dus vrij weinig, maar het is verder wel leuk om te kijken vind ik!

1 like

Hahaha ja, als iemand naar huis wordt gestuurd: zag ik niet aankomen joh, jammer! Dan krijgen ze een schouderklopje en verder staat ie er indd naast als een soort voetbalmoeder langs de lijn

8 likes

Haha ja dit, echt zo’n 5e wiel aan de wagen

2 likes

Ja wel rustig een maandje voor het weer helemaal dicht is. Maar je kan t ook bijtekenen als je een niet te grote hap neemt.

Ik had het van de zomer gedaan en toen heeft m’n vader ook een streepje in z’n wenkbrauw geschoren, was echt vet :joy:

8 likes

Hahaha ja of zo’n blik en dan ‘‘poeh ik doe het ze niet na’’

2 likes

Ik had naar aanleiding van de titel van het programma eigenlijk ook verwacht dat hij zelf wel mee zou doen ja

2 likes

Ik heb net de docu over bibian mentel gekeken. Pff, vond hem heftig. Wat een mooi mens is dat.

1 like

Huh ik snap niet waarom dit een reactie op iemand is?!?

Ik zeg toch ook niet dat ze bepaalde dingen wel moet eten oid. Dat ze daar zelf veel last van heeft is heel vervelend, zie ik ook terug bij hem. Denk je dat ik het niet kut vind dat mensen kut reageren als hij niets tot weinig wil eten als we een sociale gelegenheid hebben en hij daardoor eten met andere mensen altijd maar zoveel mogelijk probeert te vermijden? Maar het kan toch ook dat haar zus op die manier reageert op die reden? Benoem het alleen omdat ik er een bepaalde herkenning in heb.

Sorry hoor dat ik ook frustraties heb die ik hier uit. Die kunnen ontstaan als je al sinds maart samen thuis zit.

@tessel Helemaal geen. Maar haar zus zou toch wel een reden hebben waarom ze zo reageert. Als het allemaal zo simpel was was er nu toch ook geen spanning bij hun?

Ohh dat valt mee ik heb nog wel een potloodje liggen ergens

1 like

Ah ik heb het iets te dicht richt het staartje gedaan, maar het ziet er van een afstand prima uit!

1 like

Ja, dat is zeker wel een helpende gedachte! Ik mag gewoon trots zijn op het feit dat ik het, ondanks mn behoorlijke angst, heb gedaan!

1 like

Oef, ik moet 8 januari de sleutels van mijn ouderlijk huis inleveren. :pensive: Heb die sleutels 24 jaar in bezit gehad, dus da’s best een dingetje.

6 likes

Ik had een pakketje besteld en dat wordt laat op de avond pas geleverd. Heb dat niet aangegeven en snap dat het nu druk en lastig is allemaal, maar online staat dus dat het over ongeveer een uurtje pas komt. Vind het alleen dus niet zo fijn om savonds zo laat nog de deur open te moeten doen voor een pakketje? Bedoel het is dan bijna tien uur al