Vanavond de tomatenrisotto van @George gegeten. Goed recept, lekker hoor!
Er kwam net iemand iets ophalen van mp alleen heeft mijn vriend deze week een bijl gekocht (om bevroren hondenvoer in stukken te hakken) en die vrouw kwam binnen en die bijl lag op tafel bij het product wat zij kwam kopen en ze keek echt zo
Nou ja, ik weet dat er mensen zijn zonder enig begrip voor mensen met autisme dus dat zou het kunnen zijn.
Ik steeerf. Alsof je echt een of ander wilde wolf in huis hebt genomen.
Om voer voor Tony klein te hakken?? Wat voer je ‘m, hompen bizon ofzo?!
Die optie was nog niet eens bijna in me opgekomen. Hopelijk komt ze er alsnog uit en hebben ze een gezellige kerst.
hahahha stuk
Ja hij had vandaag namelijk een muis gevangen dus ben meteen naar de slager gereden
Zijn dus van die vieze bevroren worsten (dikker dan op deze foto) en ik liet die dan een beetje ontdooien en sneed ze dan in porties en dan terug de vriezer in maar volgens mijn vriend was keihard bevroren hakken met een bijl een betere optie.
Dit is echt hilarisch, met een fucking bijllll.
Dit
@PizzaFunghi Ik vind het erg voor je dat je situatie je zo hoog zit, maar reageer dit niet op iemand met een beperking af. Zeker niet in combinatie met de woorden dat je er schijtziek van wordt. Dat is niet @Lila 's schuld. Zij heeft het nu ook lastig.
Ik denk dat mijn bericht heel anders wordt opgevat dan dat ik hem bedoelde.
Elk verhaal heeft 2 kanten, krijg het idee dat dat hier een beetje wordt vergeten. Nu wordt er net gedaan alsof haar zus een gevoelloos persoon is, terwijl er ook andere dingen kunnen spelen.
Tuurlijk is het vervelend, heb ik ergens gezegd dat ze het expres doet om andere mensen te vervelen? Nee. Zoals ik al zei vind ik het ook kut voor man dat eten zoveel invloed heeft op zijn leven, daardoor ook op mijn leven. Ik ben niet perfect en kan daardoor mijn irritaties hebben naar hem. Echter naar niemand anders hier op het forum die ik niet eens ken. Dus niet doen alsof ik haar persoonlijk de grond in trap.
Soms heb ik echt even zin om mijn ruggengraat eruit te halen en eroverheen te rijden met zo’n bestuurbaar autootje om hem even goed te kraken. Jammer dat dat niet kan.
Nou ik zou het persoonlijk niet leuk vinden als iemand mij vergelijkt met iemand waar op dit forum over geklaagd wordt.
Ik erger me er aan omdat mensen, en vooral vrouwen, met autisme zich de godganse dag, jaar in jaar uit, aanpassen aan de totaal onlogische wezens om zich heen. Als je dan een probleem hebt en de oplossing ‘stel je niet zo aan’ wordt aangedragen dan kan ik dat niet aanzien. In mijn werk heb ik er echt mensen met autisme aan onderdoor zien gaan, omdat ZIJ zich altijd maar aanpassen en die last op zich nemen.
Maar dit is toch niet waar het nu over gaat? @PizzaFunghi geeft enkel aan dat ze de frustratie van de zus ook wel kan begrijpen en dat mag toch? Je kan perfect iemand graag zien, maar toch soms geïrriteerd door bepaalde gedragingen zijn.
Opgroeien als zus/broer van iemand met een beperking is ook niet niets, dat is even goed continu rekening moeten houden en zich aanpassen naar de ander terwijl je zelf ook nog maar een kind bent. Ik vind het niet raar als daar dan bepaalde frustraties uit groeien.
Irritaties over bepaald gedrag hebben hoeft niet gelijk te zijn aan geen respect hebben voor iemands beperking.
Snap ik en prima.
Het was alleen niet mijn bedoeling om haar een sneer oid te geven. Alleen om haar zus haar niet mee denkende gedachten/gedrag te verklaren. Ik snap heel goed hoe vervelend het voor haar kan zijn op eet gebied. Van de rest heb ik 0 verstand
Neurotypische mensen, mensen zonder autisme. We zijn onlogisch en inconsistent.
Het was meer mijn verklaring waarom ik vrij fel ben in deze discussie en was niet alleen op @PizzaFunghi gericht.
Ja als jullie nou allemaal even normaal doen wordt het ook wat makkelijker voor ons autisten