Ik heb net een boete gehad omdat ik na 8 uur savonds alcohol dronk?! Blijkbaar is dat een corona regel. Dag 90 euro.
Dit mag al een tijdje niet haha. Tenminste ik ga ervan uit dat je het buiten dronk
Ik leef echt onder een steen blijkbaar, ik wist dit niet
Ahhh balen maar dit is wel best bekend toch haha
Huh maar, dronk je buiten alcohol na 20:00?? Het is toch hartstikke koud???
Koud biertje is toch lekker
Sowieso alcohol drinken in de openbare ruimte is niet echt toegestaan toch.
Alsnog balen.
Je mag het blijkbaar ook niet in je tas hebben na 8 uur! Maar dat is denk ik ietsjes lastiger te handhaven. Maar, zat je lekker op straat met een biertje ofzo?
Bedoelde idd zonder Corona! Ja, had meer het idee dat het in parken gedoogd werd, maar goed om te weten! Niet dat ik opeens ga bieren op straat in het dorp van mijn ouders, maar dacht echt dat het een algemeen verbod was op de meeste plekken. Je ziet het ook veel minder dan in bijv Duitsland.
Ohnee mag gewoon volgens mij, iedereen ligt altijd te zuipen in het park en op straat. Of het is weer zo’n Nederlands poldercompromis dat de CDA ooit heeft gezegd “alcohol is van de duivel” en dat ze het nu dan maar eigenlijk verbieden, maar in de praktijk doet iedereen het gewoon.
Vind dat ook met joints zo krom, de ene keer lopen agenten langs en krijg je een lach, de andere keer mag het dan ineens weer niet als je een mierenneukende agent tegenkomt.
Jaa, heb daar paar maanden gewoond en was echt een beetje een cultuurshock. Was er ook in deze periode, dus dan was op maandagavond drinken op straat met alle weihnachtsmarkten nog frequenter. En zoveel minder gezeik voor mijn gevoel, was echt verbaasd.
Ik ga verhuizen!!!
Oh dat klinkt perfect. Love mijn pauperpilsje in de trein, maar op de een of andere manier voelt het altijd alsof ik illegaal bezig ben dan.
Ik had net een kerst-afsluiting pub quiz digitaal van mijn werk en had er echt totaal geen zin! Maar ik moet toegeven, het viel wel mee en was best leuk.
Bvo’tje meid!!
Ik ben zelf best dronke maarja morgen vrij dus wat maakt het uit??!
Dat wist ik ook niet! Ik had met een vriendin besloten om buiten een biertje te drinken in de stad, langs het water. Ze spreekt liever niet binne af, dus dit leek me een prima oplossing.
Great, weer zo slecht geslapen. Ze staken vannacht weer kei hard vuurwerk af en het is vroeehoeeeeeg maar moet mezelf echt uit bed zien te slepen
Vorige lockdown was ik zo goed bezig met push ups oefenen thuis, toen weer in de sportschool gaan sporten en nu tijdens mijn thuis work out valt het zoooo tegen hoeveel push ups ik nog maar kan in vergelijking met eerst
Jaaa echt zo oneerlijk dat opbouwen dan zo langzaam gaat maar kwijtraken binnen 3 seconden
Weeeeekeeeend.
Eerst even wat op school inleveren, inclusief een examen die die klootzakken daar zijn kwijt geraakt.