Wat je even kwijt wil #45

Post het onderwerp hier misschien is een forummer wel expert

1 like

Wtf. Stuur hem het artikel “huisvredebreuk” door.

1 like

Ik zit nog op kantoor (in mijn uppie) en wil nog wat afmaken dus heb er lekker bier en chips bij gepakt!

10 likes

Na weken gezocht te hebben naar de perfecte kerstkaarten, gaat nu de zoektocht naar het perfecte kerstcadeau papier beginnen.
:gift:

9 likes

Het is trouwens best bijzonder dat je via iets zoals YouTube pretparken, roadside attractions en gekke museums kan bekijken. Ik kijk best veel Amerikaanse pretpark youtubers en kan volgens mij nu blind door walt Disney world lopen zonder er ooit te zijn geweest.

5 likes

N=1
Ik had een alvleesklierontsteking door galstenen. Is er bij jou gekeken naar galstenen?

Ja makelaars prachtig.

In mijn vorige huis was de makelaar door de huurbaas ingeschakeld. Onderburen stonden te douchen toen makelaar en mogelijke bewoner binnen kwamen.
Bij andere onderburen wilde ze naar binnen. Dus ik belde de bewoonster die aan het werk was of ze er vanaf wist. Tuurlijk niet.

Toen ik ging verhuizen hier bewust rekening mee gehouden. Alsin eerst het huis uit, daarna pas de huur opgezegd. Had de huurbaas en makelaar zichzelf binnen gelaten terwijl huis nog van mij was. Heb de politie gebeld maar kon geen aangifte doen van huisvredebreuk. Omdat ik ten tijden dat ze er waren ze niet gesommeerd had het huis uit te gaan.
Ik moest ook nog 2 maanden borg van ze krijgen. En ze waren heel streng met huis goedkeuren.
Ik haat dit soort volk die misbruikt maakt.

Andere makelaar nemen :+1:t2: Echt belachelijk dit

2 likes

& @anon44347600 Had er nog helemaal niet aan gedacht, maar kan het inderdaad ook hier proberen.

Het onderwerp van m’n afstudeeropdracht is body positivity. Ik moet uiteindelijk een mediaproduct opzetten over dit onderwerp, maar in m’n vooronderzoek vooral uitleg geven over wat de term inhoudt met behulp van experts. Is er toevallig iemand hier die expert is op het gebied van body positivity of iemand weet die ik kan benaderen? (body positivity-influencers mag ik helaas niet als experts gebruiken)

2 likes

Ik ga zo voor t eerst rocycle doen en ik denk dat ik het zo ga haten. Het is alles wat ik kut vind aan sporten, iemand die zegt wat je moet doen, opgefokt doen, fietsen. Echt een goed idee dit.

6 likes

Gets ik moet vanavond een sinterklaasgedicht af zien te krijgen maar er komt alleen maar onzin uit, lukt echt voor geen meter.

Nee het is super leuk!!

1 like

Zouden coaches die online actief zijn wel mogen? Anders weet ik misschien wel wat accounts die ook echt opleidingen psychologie, diëtetiek en dergelijke hebben gevolgd.

Voor mij werkt dat niet helaas. Ik heb ook de keus om elke avond bij mijn moeder en haar vriend warm te eten maar dat sla ik dan af. Ik ben zo verschrikkelijk lui dat ik liever een uur wacht op lekkere subway dan 5 min in de keuken sta voor een boterham of een gebakken ei. Ik moet me echt schamen voor dit gedag, luie donder. Maargoed ik heb nu mijn boodschappen gedaan en de block app heeft nu een wachtwoord (heeft mijn moeder ingevoerd) zodat ik thuisbezorgd niet kan deblokkeren.

3 likes

Yes die mogen wel!

Zijn er hier toevallig meiden die vrijwilliger zijn bij het Rode Kruis en die ik wat mag vragen?

Ok ik heb een pakketje laten bezorgen op een PostNL punt, maar er staat dat het al opgehaald is? We gaan het zo zien

Ah oke, ik zal je morgen even een paar sturen via dm!

Oh superfijn! Heel erg bedankt alvast!

Daar gaat mijn droom om met mijn zuurverdiende Randstadloon een bescheiden hoeve tussen de heuvels te kopen…

4 likes