Helemaal waar: ik verbruik mijn koffiegeld aan badwater.
Gewoon zonder beddengoed!
Ik ren nog steeds snachts van mn wc naar mn bed. Alsof ik daar wel veilig ben van de enge nachtmonsters.
Same
Ik durf dan niet in de badkamerspiegel te kijken voor t geval er dan iets/iemand achter me staat!
Ik werd vannacht ook wakker om 03:03 en dacht gadverdamme  moest ook nog eens naar het toilet en doe dan altijd alle lichten aan.
  moest ook nog eens naar het toilet en doe dan altijd alle lichten aan.
Ik neem mn mobiel mee en doe de zaklamp aan  en als ik bij mn ouders slaap moet ik me mentaal voorbereiden als ik midden in de nacht naar beneden ga. Echt ernstig. Vroeger was ik helemaal niet zo’n schijterd.
 en als ik bij mn ouders slaap moet ik me mentaal voorbereiden als ik midden in de nacht naar beneden ga. Echt ernstig. Vroeger was ik helemaal niet zo’n schijterd.
Werd net wakker en dacht de oud papier wagen te horen. Dus ik als ‘n malle m’n bed uit om het papier aan de weg te zetten. Maar dat was dus de wagen nog niet… Kutmanier om wakker te worden 
Is er iemand hier die naast een treinspoor woont? We hebben gister gekeken bij een huis en het huis is geweldig maar ligt op ongeveer 100m van het spoor. Er zitten wel een geluidsstoppende muur en veel bomen tussen en een brede sloot/greppel. Maak me niet zo’n zorgen om het geluid maar wel om de trillingen.
Mijn vriend heeft een tijdje een ghost adventures periode gehad! En dat dan ook nog savonds laat opzetten 
Ik heb echt door het opruimen van de zolder heeleeemaaal zin om de zolder volledig op te knappen. Als in, goede zolder kasten laten maken (zijn nu gammele platen die je heen en weer moet schuiven), lekker kleurtje geven aan de muur en er echt een beetje een ruimte van te maken voor mijn vriend zijn muziek spullen. Ff lekker Pinteresten vandaag 
(Trauma van mijn muur van afgelopen zomer was dus nog niet erg genoeg)
Ik heb drie jaar naast het spoor gewoond, zonder geluidstoppende muren en bomen haha en in het begin hoorde je wel de trein (zeker met raam open), maar ik was daar ontzettend snel aan gewend en dan hoorde ik het eigenlijk niet meer. Trillingen voor zover ik me kan herinneren ook niet echt last van gehad
Oh oh. Ik heb gister heftige krachttraining gedaan, wat ik al maanden niet echt gedaan heb. Gistermiddag om 15u en heb nu al zoveel spierpijn dat ik me op de wc moet laten vallen en eraf moet rollen.
Ik heb een tijdje dicht bij het spoor gewoond, maar had er eigenlijk nooit last van. Ik weet wel dat mensen die dicht bij een spoor wonen waar 's nachts veel goederentreinen rijden, daar meer last van hebben. Dat zou je eventueel wel uit kunnen zoeken voor jouw buurt.
Ligt ook een beetje aan hoe druk dat spoor is. Wij gaan nu tekenen voor een huis dat hemelsbreed 70 meter van het spoor ligt, maar het is enkelbaans en de trein rijdt stapvoets omdat ze daar het station naderen. Staan ook nog wat huizen tussen. Maak me er dus niet zo druk over. Toen we buiten voor het huis stonden te wachten zagen we hem voorbij rijden, maar we hoorden niks.
Er rijden geen goederentreinen over dat spoor dus dat scheelt veel denk ik!
Dit is ook wel een goede als je wil weten hoeveel geluidsoverlast er is: https://www.atlasleefomgeving.nl/kaarten
Bij het loepje kan je het adres invullen en bij de kaartlagen kan je checken hoeveel last van vliegverkeer, rijkswegen, treinen etc. er is.
Wat kut! Volgens mij heerst er iets, mijn vriend is ook echt een volle 7 dagen aan de  geweest en een vriendin van mij ook, maar na 7 dagen nam het gelukkig weer een beetje af. Heb je je al Corona laten testen? Darmklachten schijnen ook bij Corona te horen (alhoewel mijn vriend dat dus niet had uiteindelijk) beterschap!
 geweest en een vriendin van mij ook, maar na 7 dagen nam het gelukkig weer een beetje af. Heb je je al Corona laten testen? Darmklachten schijnen ook bij Corona te horen (alhoewel mijn vriend dat dus niet had uiteindelijk) beterschap!
Wij wonen vlak bij het spoor, zonder geluidswand of greppel oid.
Je hoort de treinen wel, maar niet irritant. Daar wen je gemakkelijk aan.
Die trillingen vind ik zelf wel heftig. Als er een trein voorbij komt, dan trilt echt alles hier in huis. Mijn monitor trilt bijvoorbeeld, als ik op de bank zit tril ik met de bank mee etc.
Nu lees ik dat er bij jou geen goederentreinen voorbij komen, dus dat zal wel verschil maken. Dat is hier namelijk wel hel geval.