Wat je even kwijt wil #45

Ik ben gewoon een beetje bang voor mijn water- en gasrekening, sinds ik die grote emmer heb. Dat in ‘bad’ gaan is echt mijn Coronahobby.

7 likes

Deze arts is ook bekend met giardia, dus kan je vast wel wat lekkers voorschrijven!

1 like

Zou daarop durven te werden dus kom maar door.
Zit me nu ook al over maandag druk te maken: hoe ga ik bij de huisarts komen als ik aan de schijt ben om een buisje te halen en hoe krijg ik dat buisje weer daar :sob:
De huisarts vroeg waarom ik afgelopen week niet buiten was geweest, nou wat denk je :sweat_smile:
Sorry voor het geklaag hier. Hopelijk kan ik zo naar bed.

1 like

Oja, ik had toch een kerstcadeautje voor mijn vriend besteld en die was er gewoon al binnen 2 dagen! Het is Hex, die heb ik gekocht nadat ik er hier over had gelezen. Ik houd niet van thrillers (boeken) maar mijn vriend wel dus hoop dat ie het leuk vindt.

Een cadeautje kopen was trouwens een soort van smoes voor mezelf zodat ik ook een boek voor mezelf kon kopen. Heb nog 10 boeken om eerst uit te lezen maar ok. Kerst + vrij = lezen.

4 likes

Kut van je kaka probleem… Hopelijk kunnen ze je maandag verder helpen!

En Hex vond ik echt heel gaaf en zo anders dan alle andere spannende boeken die ik ooit heb gelezen.

2 likes

Nouja anders had je dat geld vast uitgegeven aan etentjes activiteiten etc. Alleen als we weer free to go zijn heb je misschien een probleem haha.

1 like

Waarom ontdekt ik dit nu pas? 2020, de tering. :rofl:

Ik veeg mijn reet af met dit baggerjaar, ’t is bijna gedaan
Er is pleepapier genoeg want ik heb nog twaalf pallets staan
Dit lijkt het sprookje van mondkapje en de boze wolf
Met of zonder muilkorf, er volgt steeds een nieuwe golf

15 likes

Helemaal waar: ik verbruik mijn koffiegeld aan badwater.

Gewoon zonder beddengoed!

Ik ren nog steeds snachts van mn wc naar mn bed. Alsof ik daar wel veilig ben van de enge nachtmonsters.

13 likes

Same

Ik durf dan niet in de badkamerspiegel te kijken voor t geval er dan iets/iemand achter me staat!

16 likes

Ik werd vannacht ook wakker om 03:03 en dacht gadverdamme :joy: moest ook nog eens naar het toilet en doe dan altijd alle lichten aan.

6 likes

Ik neem mn mobiel mee en doe de zaklamp aan :joy: en als ik bij mn ouders slaap moet ik me mentaal voorbereiden als ik midden in de nacht naar beneden ga. Echt ernstig. Vroeger was ik helemaal niet zo’n schijterd.

1 like

Werd net wakker en dacht de oud papier wagen te horen. Dus ik als ‘n malle m’n bed uit om het papier aan de weg te zetten. Maar dat was dus de wagen nog niet… Kutmanier om wakker te worden :pleading_face:

Is er iemand hier die naast een treinspoor woont? We hebben gister gekeken bij een huis en het huis is geweldig maar ligt op ongeveer 100m van het spoor. Er zitten wel een geluidsstoppende muur en veel bomen tussen en een brede sloot/greppel. Maak me niet zo’n zorgen om het geluid maar wel om de trillingen.

Mijn vriend heeft een tijdje een ghost adventures periode gehad! En dat dan ook nog savonds laat opzetten :sweat_smile:

1 like

Ik heb echt door het opruimen van de zolder heeleeemaaal zin om de zolder volledig op te knappen. Als in, goede zolder kasten laten maken (zijn nu gammele platen die je heen en weer moet schuiven), lekker kleurtje geven aan de muur en er echt een beetje een ruimte van te maken voor mijn vriend zijn muziek spullen. Ff lekker Pinteresten vandaag :heart_eyes_cat:

(Trauma van mijn muur van afgelopen zomer was dus nog niet erg genoeg)

2 likes

Ik heb drie jaar naast het spoor gewoond, zonder geluidstoppende muren en bomen haha en in het begin hoorde je wel de trein (zeker met raam open), maar ik was daar ontzettend snel aan gewend en dan hoorde ik het eigenlijk niet meer. Trillingen voor zover ik me kan herinneren ook niet echt last van gehad

2 likes

Oh oh. Ik heb gister heftige krachttraining gedaan, wat ik al maanden niet echt gedaan heb. Gistermiddag om 15u en heb nu al zoveel spierpijn dat ik me op de wc moet laten vallen en eraf moet rollen.

7 likes