Dit scheelt al heel veel! Ik had verder geen last van het spoor, maar goederentreinen vond ik heel vervelend. Mijn servies trilde in de kast dan
Ik had laatst een kapstok besteld en een kaars (zodat ik aan het minimumbedrag zou komen), ik dacht dat ik alleen de kapstok had ontvangen dus ik een berichtje sturen. Kreeg ik gisteren een nieuwe kaars binnen en mijn vriend pakte savonds de kapstok uit (want cadeautje voor hem) blijkt daar de oorspronkelijke kaars bij in te zitten. 
 Oeps nu heb ik er twee voor de prijs van één.
 Oeps nu heb ik er twee voor de prijs van één.
Edit: Ik keek net nog eens goed maar op de doos staat ook alleen kapstok (en is precies net zo groot als de kapstok) dus dat ik dacht dat mijn kaars er niet bij zat is niet heel gek.
Ehm of je stuurt de kaars terug?
Oeps had het beter in opbiechten zonder omg kunnen doen.
Dus ik helemaal enthousiast dat er in mn post nl app een kerstkaart stond. Is die helemaal niet voor mij… wel mijn adress maar een hele andere naam naaah.
Soms komt ridin’ ineens voorbij in mn playlist en dan ben ik een instant badass fuck y’all don tell me how to life my life badass. Echt levensvibes
Het is toch niet normaal hoe warm het is voor de tijd van het jaar? Ik ben dit weekend bij mijn ouders op het platteland en het gras groeit potverdorie tot mn knieën.
Gras hoort helemaal niet te groeien in december.
Oh nu is kesha - woman, nu ben ik helemaal in opperste staat van relheid
Ik vind een zwarte riem toch zo lelijk bij een grijze broek. Maar bruin zou ook raar staan 
Haha vind ik leuk.
Gvd ik heb sinds we het hier eventjes over Kinderen voor Kinderen hadden de hele tijd dezelfde liedjes in mijn hoofd.
Maar sinds jij de schuld kreeg, van wat ik had gedaan, ben ik niet meer bij je weg te slaan
Bonus voor wie direct weet welk liedje dit is.
 Wij zijn vast en zeeeeeker
 Wij zijn vast en zeeeeeker
Voor elkaar gemaaaakt 
Ik heb ook een paar jaar naast een spoor gewoond. Ik was er al heel snel aan gewend. Tuurlijk blijf je het horen, maar dan is het een soort van achtergrond geluid.
In een oud soort appartement met 2 verdiepingen. Heb nooit gemerkt dat er iets trilde in huis, maar dat kan ook komen omdat ik vrij weinig mee krijg van dingen haha.
Ik wilde heeeel veel doen dit weekend. Studeren, sporten, schoonmaken.
Maar uiteraard lig ik als een dood vogeltje op de bank te bedenken hoe ik alles in twee dagen kan doen, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor?!?
Had laatst dit probleem in bad ook al, wilde ff ontspannen maar kon alleen maar denken aan alles wat ik dit weekend wilde doen en toen kreeg ik stress.
Waarom heb ik niet gewoon energie voor 100
Hoe irritant ik verkoopers aan de deur vind, gunde ik de krantenjongen die net wel wat extra’s. Zie hem elke week zijn rondje doen en vind het knap dat hij op die leeftijd al bezig is met geld verdienen.
Is toch geen boeiend topic dus maakt niet uit joh 
Jaa je hebt gelijk, veel te onrealistisch inderdaad. Ga nu eerst iets in mijn huis doen zodat het iets minder rommelig is en dus hopelijk ook in mijn hoofd. Dan ga ik douchen en naar buiten, moet nog iets wegbrengen en die wandeling is dan sporten en goed voor mijn gesteldheid tegelijk. En dan ga ik zoals een normaal mens achter mijn bureau studeren en niet dubbelgevouwen op de bank  . En dan vanavond serie en wijn want het blijft weekend.
. En dan vanavond serie en wijn want het blijft weekend.
Dankje!
Even aan vraag namens mijn vriend, hij dacht dat jullie forummers hem vast wel konden helpen. Of ja, jullie vriend eigenlijk haha
Hij is bezig met zijn baard laten staan en nu zoekt hij goeie en fijne baardproducten  Dus meiden die een vriend hebben met een baard, hebben jullie tips?
 Dus meiden die een vriend hebben met een baard, hebben jullie tips? 
Dutch Beards is erg fijn. Je kan daar ook een proefpakket bestellen met verschillende geuren van baardolie.
Mijn ex kocht altijd dure baardshampoo en olie, dat was toen een keer en toen gebruikte hij mijn shampoo en haarmasker en dat vond ie helemaal top dus ik zou m aanraden jouw spullen te gebruiken. En hij gebruikte een baardolie van Guardanza en had zo’n zachte babyborstel om het te kammen.
Een kammetje! Was bijna therapeutisch ook als ik m’n vriend moet geloven haha. En zoals eerder aangegeven werkte mijn cremespoeling en haarmasker net zo goed, werd het lekker zacht van.