Wat een interessante maar ook zware baan heb je! Ik denk dat mensen ook heel erg gestuurd worden in het beeld van de recherche door tv-series, dan denk je natuurlijk dat ze elke week een moordzaak hebben en die dan binnen een week of twee op kunnen lossen. En achtervolgingen met pistolen enzo.
Ik vond het ook heel mooi om te zien dat de mensen die al zo lang aan de zaak werken emotioneel werden, of dat ze zeiden dat ze het oprecht moeilijk vonden om het thuis niet te mogen vertellen. Lijkt me iniedergeval heel zwaar.
Enige reden om ooit naar West-Australië te gaan
Ook leuk: er is één eiland waar ze veel zijn en een of andere domme Nederlandse ontdekkingsreiziger dacht dat het ratten waren dus dat heet nu Rottnest Island.
Hahah wat een leuk weetje! En inderdaad, hele goede reden om naar West-Australië te gaan
Moet ik helpen? Heb er net 6 geschreven haha, vind t mega leuk
Ik ga nu mijn huis en kerstboom versieren en een kerstfilm opzetten
Haha bedankt voor het aanbod maar hij is af! Micks rijmwoordenboek heeft me er doorheen geholpen
Top!
Zo jammer dit. Ik ging lopen naar een tankstation om een pakketje voor vinted naar Frankrijk te sturen. 25 minuten lopen maarja girl on a mission en ik beweeg gelijk weer even want ben een beetje uit mijn sportflow want labielx10. Is dat pakketpunt maar tot 19u open MOET IK MORGEN WEER TERUG meehh
Oeh mocht je nog zin hebben, ik ben ook nog met en bezig. Maar ik kom niet zo ver
Haha ik wil wel helpen hoor!
Ik dacht heel even dat je reageerde op het bericht boven je
En???
Ik vind hem zo grappig, echt net een klein kind haha. Maar die Koen jongens, naaaaaaaah die mag mij wel in de boeien slaan hoor. Bij elke politieauto die ik zie rijden, zit ik helemaal naar binnen te kijken of het Koen is maar helaas.
Ja die vond ik ook leuk maar op z’n story’s post hij heel vaak dat iets “heel gaaf is” en daar kots ik een beetje van in m’n hart
Ik ga ook stuk iedere aflevering om het Brabants dialect
houdt oew mond is ekkes
Dat ‘Goei’ndag Pater’ n keer tijdens n aflevering, daar moest ik zo om lachen. Mijn vriend keek me en zei: ‘Dat is echt jouw soort hè ’. (Ik kom uit regio Eindhoven van oorsprong)
Mwahhhh het was slecht te verstaan dus moeilijk te volgen. Kon het bijna allemaal volhouden maar echt niet allemaal en ik heb ook gesmokkeld met de zwaarte. Maar vond het wel ok, ga nog twee x om het echt te proberen en daarna zie we wel verder. Ben niet lyrisch
Hahah nou opzich als je nog in de flow zit? Ik heb in een dronken bui cadeautjes besteld voor de zes maanden oude baby van een vriendin en die wil ik nu opsturen naar ze, samen met pepernoten + chocoladeletters voor mijn vriendin en haar vriend. En dacht er ook een klein gedichtje bij te schrijven maar inspiratie = 0 nu
Hahahah ja ik ook, daarom vind ik t zo leuk!
@Ohappyday hahahah jaaa mijn soort ook
Hoeist mee jou
Hahah wanneer moet t af? Ga zo slapen