Ja omdat hij zich onbegrepen voelt, krabsalade! Hij reageert vanuit onkunde, de rest vd wereld doet het express.
Oh en die kalkoen op z’n hoofd was ook echt niet nodig.
Ja omdat hij zich onbegrepen voelt, krabsalade! Hij reageert vanuit onkunde, de rest vd wereld doet het express.
Oh en die kalkoen op z’n hoofd was ook echt niet nodig.
Jonge hij heeft net gruwelijk zitten frauderen bij een wiskunde examen. It’s an ass.
Nee hij is zoals de joker. Heb ik ook medelijden mee. Ook zo’n onbegrepen en verwaarloosde ziel die daarom maar uithaalt.
Ik moest vandaag heel veel doen en wat heb ik de hele dag gedaan … helemaal niks Maar goed ik ben nu wel ff lekker bij gekomen. Ik ga nu eten bestellen, alleen nog even bedenken wat.
En dan na het eten in ieder geval even wat dingen opruimen, een berg afwas weg werken en een berg mail weg werken.
Hahaha ja I get it. Toch grappig.
Was het niet leuk dan?
Met z’n pink panther potlood met z’n staart tussen z’n benen. Of robot, wat was het
Haha er is gewoon een gif van natuurlijk
Het was heel gezellig, maar ik had er zelf net vrede mee dat ik gewoon nul interesse heb in daten etc.
Echt zin in de partij van Badr vanavond. Beetje jammer die 13 euro maarja hè. We hebben er wat voor over.
Stop
Ik ga ze nu allemaal kijken
Hopelijk is ie het niet na 30 seconden voorbij.
Hahaha die kans bestaat zeker. Maar goed de partij van Groenhart wil ik ook graag zien. Dus dan heb ik misschien nog 30 seconden langer plezier
Hahaha wij hebben vroeger eindeloos mr. Bean gekeken. En idd altijd die blauwe driewieler die de sjaak was.
Na 2 jaar een kapstok gevonden die wel oké is. Zijn de winkels dicht.
Ik ga geen 30 euro erbij betalen voor thuisbezorgen.
Haha ja, ik ben gewoon verbaasd hoe hard ik nog steeds om vrijwel elke scene zit te lachen, soms ook omdat ik weet wat er komen gaat.
Hahaha ja
Ik vind die met die vriendin ook prachtig, dat ze dat cadeau aanwijst in de etalage
@Krabsalade ik ga ook helemaal stuk, die vis in die pan en die aardappel schillen ik zag laatst op fb een foto van dat ie op die fauteuil op het dak van zijn auto zit en dan met die bezemconstructie rijdt, dat blijft ook zo leuk
En dat ie in dat winkelcentrum gaat tijgeren omdat de parfum stinkt
Nee mijn lievelings is toch de discotheek
Of voor dat oud en nieuw feestje dat hij die tak in stukjes knipt
Bij elk PostNL-punt kan je aangetekende brieven versturen.