Haha heeeel herkenbaar. En de volgende dag: hé, wijn, mmm, ja, waarom niet. 
Omg wat is die kinderen voor kinderen invasie hier de laatste tijd, they are everywhere
Please no
Als ik alleen al aan ze denk word ik woedend
Koopwoning en geregistreerd partnerschap!
Ik dacht even dat dit een kvk liedje was.
Dit is er een die bij mij het beste is blijven hangen.
Maar ik ben misschien een paar jaar ouder. Ik herinner me de jaren dat het nog in een studio gebeurde het beste.
Deze ken ik ook! Met Ron Brandsteder
Welke liedjes bedoel je met in een studio? Zoals mijn boom of mijn opa?
Mijn vriend leren kennen
op 1 januari om 05:30 terwijl we allebei helemaal naar de getver waren dus dat was alvast een goed begin van het nieuwe jaar
Dat de hele aflevering in een studio werd opgenomen, dus niet op verschillende locaties.
Zoals het jaar van Een been op de stoep en die van die krokodil en inderdaad die boom.
Maar denk nu ineens aan Geef me je make-up en dat was wel in een winkel 

Oh my wat een terror buren heb ik. Hebben voor de 4e keer in 3,5 jaar een vuurtje in onze tuin, krijgen we om 10u al sms’jes over onze overlast en bellen ze onze fucking huurbaas. Echt wat een terror VVE, laatst wilden ze ook al overal camera’s plaatsen maar toen kwamen ze erachter dat het juridisch niet mocht (goh).
Dat is volgens mij wel weer wat later toch, rond het liedje van sinterklaas?
Maar de liedjes in de studio ken ik inderdaad ook, maar kan ze niet allemaal woord voor woord meezingen 
In het straatje van kinderen met Gooische stemmetjes die heel woke met white saviour teksten over ~ongelijke kansen~ zingen zijn zulke video’s ook wel goud hoor 
“Waarom kan niet iedereen kind naar school
Lukt bij de ene niks, en wordt de ander een idool
Een dokter in de buurt als het nodig is
Waarom hebben wij die wel en is het daar een gemis
Acties dat is waar het om gaat
Want als we nu niks doen is het straks misschien te laat”
Ik zag dit net in de stories van Lucky Fonz. @Luzarl jij was toch diegene die dit toen zei? Of heb ik het verkeerd onthouden? 
Haha wat leuk is dit!
Hahahaha kut ja dat ben ik
Switch van team en daarmee functie, verwerven van leuke neventaken en het krijgen van een vast contract bij mijn werkgever. Wel zonde dat ik mijn nieuwe team nog nooit IRL heb gezien
.
Hahah aw leuk toch!