Wat je even kwijt wil #45

Dat is mijn lievelingsnummer. Vroeger, vorig jaar nog ging ik met mijn vader samen, dikwijls fietsen langs de lek. Over hele smalle dijken … 1000-en keren geluisterd.

2 likes

Ik kan dat hele nummer nog letterlijk meezingen! En verder was Lariekoek en apekool ook mijn favoriet :relaxed:

4 likes

Ik luisterde dus recent naar De Zilvermijn van KvK en wat is dat een raar liedje eigenlijk. Had vroeger niet door dat het over zware kinderarbeid ging iig, onder de dure juwelier.

3 likes

Nu je het zegt. Sowieso werden alle maatschappelijke problemen bezongen in kinderliedjes, waar je als kind geen erg in had. En maar gezellig meezingen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Zijn dat die met noise canceling? En hoelang doe je er mee? Wil ze ook aanschaffen!

Aeg! Het is deze (#nospon helaas) . Het is niet de meest snelle of stille maar qua looks en bediening is het echt een toppertje.

Theedozen zijn idd zo luxe! Heb alleen het probleem dat ik teveel smaakjes heb voor een normale theedoos :’)

1 like

Oh dat klinkt goed, kun je er idd lang mee doen! Ik gebruik dus mijn oordopjes ik oa podcast te luisteren om mee in slaap te vallen (slaapproblemen) en dan lijkt het me wel fijn.

Denk dat ik ze in het nieuwe jaar bestel :crossed_fingers:

Ik was vandaag sinds hele lange tijd weer eens brak en ik was echt vergeten hoe kut dat is. Nu al zin in om morgenochtend wakker te worden en me gewoon weer normaal en goed te voelen. Ik kan dan nu ook gewoon denken van jeetje dat waardeer ik normaal niet genoeg, dat ik ‘s ochtends gewoon opsta en me dan goed voel.

7 likes

Ik heb er op dit moment zoveel en ik wissel heel veel af omdat ik veel kruidenthee drink. Ik zou zeker witte thee aanraden, vind die van pickwick (sorry thee-snobs) lekker als je van zakjes houdt. Voor de rest ben ik zeer te spreken over de calmer chameleon van clipper, Pai mu Tan witte thee van Pit & Pit en de winterthee van de Tuinen.

1 like

Haha heeeel herkenbaar. En de volgende dag: hé, wijn, mmm, ja, waarom niet. :crazy_face:

1 like

Omg wat is die kinderen voor kinderen invasie hier de laatste tijd, they are everywhere

17 likes

Please no

Als ik alleen al aan ze denk word ik woedend

5 likes

5 likes

Koopwoning en geregistreerd partnerschap!

3 likes

Ik dacht even dat dit een kvk liedje was.

6 likes

Dit is er een die bij mij het beste is blijven hangen.
Maar ik ben misschien een paar jaar ouder. Ik herinner me de jaren dat het nog in een studio gebeurde het beste.

5 likes

Deze ken ik ook! Met Ron Brandsteder

1 like

Welke liedjes bedoel je met in een studio? Zoals mijn boom of mijn opa?

Mijn vriend leren kennen :smiling_face_with_three_hearts: op 1 januari om 05:30 terwijl we allebei helemaal naar de getver waren dus dat was alvast een goed begin van het nieuwe jaar

31 likes