Wat je even kwijt wil #45

Hahah ja echt he, zo herkenbaar! Vooral dat denk ik

1 like

ik heb mijn studeerkamer opgeknapt en de meubels een beetje anders neergezet en ik heb nu zo’n fijn plekje om te werken dat ik helemaal zin krijg om al mijn to-do dingen af te vinken in dit fijne kamertje

7 likes

Lief van je moeder en heel gek inderdaad dat ze nog nooit eerder iets heeft gehad bij een adres, kan al zoiets kleins zijn

1 like

Kun je het niet eerst aan je leidinggevende vertellen en daarna pas die brief versturen?

4 likes

Ik zie dit dus weer voor het eerst na 20 jaar ongeveer, toen was ik dus nog een kind, en nu snap ik eindelijk wat het moet voorstellen en waarom mensen lachten :see_no_evil: :joy:

Restaurant is mijn drinken vergeten en ik krijg hun voicemail. Dus ik maar thuisbezorgd gebeld, dat meisje zei ik ga even iets na kijken. Ik hang al 10 minuten in de wacht :joy:
Dat allemaal voor een blikje fanta :joy:

Edit: zij krijgt het restaurant ook niet te pakken dus ik krijg mijn geld terug gestort. Ik ga zo wel bij de ah nog snel fanta halen want nu heb ik er zin in ook :grin:

1 like

Ik word helemaal gestoord van de jongen die tegenover mij woont (ander huis), ik hoor dit gewoon letterlijk elke dag + heel heel veel geschreeuw in een taal die ik niet versta, ik weet echt niet of ik er wat van moet zeggen
(Dit is nu)

Hij spreekt engels.

Neehoor dat versta ik prima

1 like

Hahahah ik zat me helemaal te focussen op te taal.

Nja ik geloof dat het Arabisch is eigenlijk, maar dat durf ik niet zomaar op te nemen

1 like

Nja je zou altijd kunnen vragen of ze misschien wat zachter kunnen zijn.

Het is nu weer stil. Ik zie ze wel eens lopen, allemaal pubers met een grote mond en ik durf dat niet goed :neutral_face: ik ga hem denk ik een keer aanspreken als ik hem alleen zie

Ugh ik zou just dance doen met m’n zusje vanavond maar ik ben moe en heb spierpijn en m’n boek is spannend dus wil liever lezen in bed. Maar we gaan eerst gluhwein halen dus zie dan wel of ik nog zin heb :grimacing:

3 likes

Ik krijg net een mail dat het zĂł druk is bij PostNL dat ze alleen nog zendingen binnen nederland gaan doen :flushed::scream:

Echt bizar dit!

Laatste aflevering van the crown gekeken. :sob: Was leuk geweest als ik vanavond nog meer afleveringen van die serie had kunnen kijken.

Ik heb voor het eerst sinds ik weet niet hoe lang vanavond iets sociaals te doen maar ik ben een beetje down en heb eigenlijk geen zin daardoor. Maar ik moet het wel door laten gaan want tja wie weet hoe lang ik weer op dat sociale contact moet teren haha.

Mag ik dr ook opsluiten in een kast dan?

3 likes

Oh wauw. Ik heb net vandaag een kaartje op de post gedaan

Weet niet of je dit al achterhaald had maar ze zingen hier mee met “umbrella” :joy: ja wellicht eens vragen of ze wat zachter kunnen zijn?

3 likes