Ik liep net een uur geleden voor station amsterdam Amstel en toen was er een jochie van ca 15 die ging rennen en mij op mijn kont sloeg. Het was echt heeel raar… hij en zijn twee vriendjes renden meteen weg en eentje bleef staan omdat ik ze helemaal verrot ging schelden dat ie terug moest komen en hoe respectloos dit was. Wtf echt
Origineel is het wel maar hij zal wel geen truffelrendierenkeutels hebben.
@rhapsody WTF wat bezielt dat joch 
Mijn ex die verhuisde 
Ik heb net een blokje oude kaas op en lustte dat voorheen nooit maar nu lig ik in bed en denk ik alleen maar “kaaasssss kaaassssss ik wil oude kaaaaaaas”
ik kan niet slapen
heb nu echt zin om te gaan vreten. ellendig
Kut heb teveel kerstkoekjes gegeten vanavond op de bank, voelt niet heel chill dit
Ik heb een intense en diepgewortelde haat tegen Kinderen voor Kinderen.
Hahahah gaat het goed lieverd?
Nee dit is een behoorlijke intox met n idee die ergens verzandt denk ik
Nog meer mensen wakker nu? Ik heb nachtdienst, maar heb er nogal moeite mee… Jeeezus valt echt bijna in slaap. Moet nog tot 7u 
Jaa ik ben wakker
Waarom ben jij wakker? 
Raar ritme haha
4 uurtjes geslapen en alleen maar nare dromen dus ga denk maar thee zetten en een kerstfilm opzetten
Ik moet vandaag nog één dag werken en dan heb ik 6 dagen vrij maar ik heb er echt bijzonder weinig zin in
hoop dat het rustig is
Exact dit! Laatste werkdaggie zo en dan 6 dagen vrij. Hopelijk gaat de tijd voor ons allebei heel snel 
Ahw wat lief.
Mijn positieve is dat ik ondanks Corona toch getrouwd ben met mijn allerliefste man. En dat ik aangenomen ben voor een andere functie die mij weer een stapje dichterbij brengt waar ik over 5-10 jaar wil zijn.
Ik heb hier ook vaak last van, ondanks dat ik heel het jaar door mijn raam wagenwijd heb openstaan.
Alleen heb ik het idee dat het in de zomer juist té vochtig is, en nu ‘gaat het wel’
Ik lees net wel dat ondanks dat het buiten zou regenen verse lucht droge(re) lucht is, vooral in de winter en dan nog iets met verwarming dat het nog droger maakt. Ik hoop dat je luchtbevochtiger helpt!
Yess succes vandaag, we can do this✨
Ik zag gister een vlog waarin iemand een vanille eiwitshake met koffie maakte. En nu heb ik daar helemaal zin in, ik verga nog steeds van de spierpijn dus kan het wel gebruiken. En dan iced, net alsof het zomer is