Iemand een tip voor een goed fotobewerkingsprogramma?
Ga niets fancys doen, vooral de kleuren wat scherper maken en de NEF bestanden omzetten in JPEG.
Iemand een tip voor een goed fotobewerkingsprogramma?
Ga niets fancys doen, vooral de kleuren wat scherper maken en de NEF bestanden omzetten in JPEG.
Misschien aangeven dat het verstandig is dat ze naar bed gaat? Of dat je net als je vriend minder gaat praten. Klinkt inderdaad vermoeiend!
Wijkagent bellen? Klagen bij gebouw beheerder?
Hahaha ja dat weet ik, met het schreeuwen in een taal die ik niet versta bedoel ik op elke andere weekdag ooit.
Haha dacht dat dit over de schoonmoeder van @Friemel ging.
Ook wel goeie ideeƫn misschien voor dat probleem
Ik ben het zo zat om altijd maar alle ballen in de lucht te willen houden. Ik kan me nooit volledig op iets focussen omdat er dan altijd weer een gedachte in me opkomt dat ik óók nog iets anders moet doen of dat ik iets anders aan het verwaarlozen ben. Bijvoorbeeld nu ben ik superdruk met mān scriptie, deadline is eind januari. En zit ik me druk te maken om dat ik bepaalde vriendinnen al een tijdje niet heb gesproken. Of dat ik meer moet sporten. Of het huis beter schoon moet houden. Zo. Vermoeiend. Ik doe nu sinds een tijdje aan yoga en hoop echt dat dat me op den duur wat meer rust gaat brengen op de een of andere manier.
Hopelijk komt die nog aan! Ik heb nog allemaal zakelijke pakketten voor belgiƫ dus nu als een gek naar een oplossing aan het zoeken
Is het geen spam? Ik zie het niet op hun site en krijg al een paar dagen zogenaamde post NL mail. Ook over buitenlandse pakketten iets van de week.
Edit of zou het komen omdat je zakelijk verstuurt? Dat het grotere hoeveelheden zijn bijvoorbeeld.
Mijn discolamp is echt mijn beste aankoop van 2020. Wat is die van jullie?
Oeh leuke vraag! Ik denk mijn warme laarzen of mijn nieuwe-tweedehandse borden. Ik heb sinds dit jaar een mapje op mijn telefoon. Van mijn vondsten (95% tweedehands) maak ik een foto en ik zet dan het bedrag erbij. Zo kan ik zien wat ik gekocht heb. Ik wil elk jaar minder fotoās :). Kon nu wel goed bepalen waar ik het meest blij mee ben.
Hahahaha dacht ik ook, denk nou jeetje de wijkagent hiervoor laten komen vind ik wel heftigā¦
Ik verzend via myparcel met postNL en ik kreeg van myparcel een mail. Dus het is helaas geen spam. Misschien dat het particulier nog wel kan.
Mijn badje.
Mijn tweede beeldscherm die ik op mijn laptop kan aansluiten. Ik gebruikte hiervoor een oude monitor die nog van mijn oma was geweest maar heb dit jaar geüpgraded naar een 27 inch 4K HD scherm met 99% kleurresolutie, alles is zo scherp en mooi.
Ben elke keer weer een beetje verliefd als ik hem gebruik. En mijn nek en schouders ook want ik kan hem helemaal kantelen in hoogte en draaihoek dus kan nu eindelijk met een goede houding werken i.p.v. voorovergebogen als een trol, haha.
Een aflopend kussen (wigkussen) om op mijn stoel te leggen als ik op de laptop bezig ben. Houdt mijn rug rechter + minder last van mijn nek.
Classic wel voor dit jaar, maar laptopstandaard en extern toetsenbord + muis.
Ik heb een ring op mān verlanglijstje staan voor mān verjaardag en ik krijg al een tijdje steeds sponsored posts met ringen dus ik hoop dat dat komt omdat mijn man daarop zit te zoeken
Ik denk dan toch de borduur spullen en de iPad!
Elektrische deken
Oh ja dit heb ik ook allebei gekocht en veelvuldig gebruikt! Ook heeele goede aankopen. Was bijna vergeten dat dat ook in 2020 was, dit jaar duurt eeuwen zeg