Wat je even kwijt wil #45

Welke heb jij precies, die gele? (Er zijn een aantal verschillend en ik heb er vroeger wel eens een geprobeerd maar die vond ik niks)

1 like

Shit nu baal ik dat ik net geen chips heb gehaald toen ik boodschappen ging doen. Ik ga zo ook lekker wijn drinken. Lang leven de lockdown

3 likes

Haha ik neem zo ook een wijntje, lekker toch

En ik ga zo brownies maken ter voorbereiding op tweede kerstdag (recept uitproberen) dus die ga ik daarna lekker erbij eten terwijl ik below deck kijk, heerlijk

3 likes

Er zat vannacht best een grote spin bij het gordijn, mocht niet blijven kijken van mijn vriend want hij is bang voor spinnen en hij wou net gaan slapen. Toen ik later ging slapen zag ik niks meer en vanochtend ook niet. Net alles daar stof gezogen en weer geen spin gezien maar wedden als ik vannacht chill mijn bed in wil kruipen dat hij dan ergens boven mijn bed zit ineens. :rage: Ik weet het gewoon zeker want zulke motherfuckers zijn het wel.

5 likes

Ik ging vandaag even goed opruimen.
Het enige dat ik heb weggegooid is een potje met verharde tipp-ex uit ca. 2010.

62 likes

Zonde zeg

35 likes

Ik wil een Ottolenghi kookboek kopen… zie alleen door de bomen het bos niet meer. Welke is een aanrader? (ik eet voornamelijk vega)

Maar wat nou als je dat binnenkort nodig hebt? Kan nog goed van pas komen!

1 like

Simpel is mijn absolute favoriet, maar plenty en plenty more zijn echt gericht op groente dus ook aanraders!

1 like

Bedankt voor je reactie! Dan ga ik daar de bon uit mijn kerstpakket voor gebruiken :blush:

1 like

Ik hoop echt dat dit klotejaar snel voorbij is. Ik heb vrijdagavond zoiets traumatisch meegemaakt (waar ik liever niet over uitweid) waardoor ik me zo’n gebroken mens voel momenteel. Ik heb gisteren al contact gehad met mijn therapeut en woensdag zie ik hem dus ik heb hulp en lieve familie/vrienden achter me staan, maar ik weet echt even niet hoe ik dit ooit moet verwerken. Ik wil alleen maar in mijn bed liggen, terwijl ik over 3 weken examens heb. Ik kan alleen maar hopen dat 2021 beter wordt en dat er nooit nog een jaar zoals 2020 moet zijn.

Ik ging net boodschappen doen voor het avond eten maar het was zo rustig bij de Lidl en Jan linders die hier naast elkaar zitten dat ik meteen boodschappen voor 4 dagen heb gedaan en ook al voor kerst avond als mijn moeder en stiefvader komen pizzarette! Voelt echt goed om alles al binnen te hebben. Ik hoef nu pas na kerst weer boodschappen te doen. Oh en ik heb ons bed al verschoond en twee wassen gedraaid. Successful adulting en dat op een zondag.

@fysicus Sterkte. Hopelijk kun je het toch verwerken met behulp van die vrienden en je therapeut :two_hearts:

26 likes

Ik las net op fb iets over iemand die dacht kippensoep uit de vriezer te halen maar het bleek olifantenurine te zijn. Hierbij beloof ik plechtig voortaan ALLES dat in de vriezer gaat te voorzien van een label.

12 likes

Ik heb alleen meestal geen olifanten urine in mijn diepvries. Dus ben hier niet zo mega bang voor.

52 likes

Waarom heeft diegene inhemelsnaam olifantenurine in de vriezer?

2 likes

Ik las het in dit stukje.

Haar man werkt blijkbaar in een dierentuin en die urine moest ergens anders getest worden.

dikke knuffel :white_heart:

1 like

Heb net een uur online naar een leuke wandeling in de omgeving gezocht, blijkt het morgen én overmorgen teringveel te gaan regenen. Als ik dat nou even eerst had bekeken… -_-

@fysicus Ik hoop voor een mooier 2021 voor je!

1 like

Dit klinkt heel heftig voor je zeg! Fijn dat je familie en vrienden om je heen hebt, op zulke momenten zijn zij zo belangrijk. Sterkte :heart:

1 like

Het enige dat ik ga bestellen is eten

23 likes