Nu maar hopen dat dat niet 4 dagen later aan komt.
Ik heb de afgelopen dagen veel te veel gezopen dus wilde vandaag even een gezond alcoholvrij dagje. Ik ging alleen wandelen met een vriendin en toen kwamen we helaas langs tentjes die warme choco met rum, Irish coffee en gluhwein verkochten
morgen nieuwe kansen
Mijn nieuwe favo lockdownactiviteit is glĂźhweindelen met vrienden
= wandelen met glĂźhwein drinken, met dank aan mijn moeder die het wijndelen heeft uitgevonden.
Ik heb sinds vrijdag het gevoel alsof er een prop watten in mn hoofd zit en ik niet wakker kan worden. Heel irritant.
´mexicaanse wraps´ dit doet gewoon pijn in mn tortilla hart.
Maar heb je dit gewoon droog op een tortilla gegeten? Ik denk niet dat het aan het vers pakket ligt maar aan jouw kook skills haha.
Wat is precies het gene wat je er niet lekker aan vond?
Misschien vind je tacos of burritos wel lekkerder haha. Soieso zou ik er nog kaas en quac enzo bij doen.
Ah nee die brownies zijn niet echt gelukt
denk dat het aan mijn oven ligt en met kerst zou ik het maken bij mân ouders, dus nu weet ik niet zo goed of ik de gok moet nemen
Ook zo stom als het echt kerst is en je toetje lukt niet
Lekker schimmelrandje er op, goed voor de weerstand
Houd je wel van koriander? Missch zat dat door de kruiden, schijnen sommigen een argh-reactie op te hebben (ik niet; lov koriander)
Gewoon zelf maken en mee in de thermos!
Heerlijk, darten weer op tv. Vind dat toch elk jaar zo chill om âs avonds te kijken
#noshame
Ah net heerlijk de mee-eters van mijn kat zitten uitduwen op de bank. Heerlijk
Sinds ik dit een x heb gelezen dat jij dit doet inspecteer ik altijd de naakters van een kennis haha. Maar helaas nog geen kunnen ontdekken.
Onderop hun kin meestal! Al moet ik wel zeggen dat er maar 1 van de 2 dat heeft bij mij. Soms zitten ze ook op de staart maar dat doet pijn als je ze uitduwt
Ja hoort echt bij het einde van het jaar vind ik, heerlijk
Ik moet bij Nederlandse series altijd ondertiteling aan. Soms versta ik ze gewoon echt niiiiiet
McDonalds had nooit thuis moeten gaan bezorgen. Ik zie bezorger Sem vaker dan een groot deel van mn vrienden hahaha
sad
Vind ik ook altijd leuk! Echt zoân vast ritueel ofzo rond deze tijd van t jaar. Vandaag alleen nog bijna niks gezien 
Ja ik heb er ook echt van die kneuterige herinneringen aan. Vroeger maakte mân moeder dan weleens een cake of haalde iets lekkers, verwarming hoog aan haha, kopje thee erbij. Fantastisch