Met die wc kan ik niet helpen maar voor dat bed is een elektrische deken echt
Geen deadline! Maar wilde het pakketje ergens deze week op de post doen.
Deze leukerds heb ik gezien! Ze komen ook naar je toe zo kjoet!!!
Ik liever niet
Okee ik ben moe hahaha kerstboom staat maar alle andere versiering nog niet en ik moet batterijen kopen. Dus ik ga maar naar bed met een ontplofte huiskamer.
Dus ik dacht ik ga even op facebook om te kijken of een oud klasgenootje nog steeds een kort pittig kapseltje heeft. Maar ik raakte verdwaald ik allerlij relatie drama. Facebook is echt gratis entertainment.
Oh my god dit hadden we for some reason op mijn oude werk en ik heb er nog steeds nachtmerries van
Ew dus iedereen zat met hun reet op dat stofje? Lekker hoor
Ja Ik deed de bril dan omhoog hoor gatverdamme
Ik denk dat het niet heel echt geaccepteerd is maar ik kan wat foto’s maken van het boek van Maya Louise?
Ik heb morgen wel even tijd, stuur maar een pm!
Lastige kwestie wel! Heb zelf dit jaar een poezenbeest van 10 jaar geadopteerd, wel maar eentje. Maar ik ben een luie vlerk die nu 100% thuiswerkt, paar weekends en 1x per jaar 8/10 dagen weg is en dat ook na corona niet echt gaat veranderen. Als ik 40+ uur buitenshuis was per week en van hot naar her vloog zou ik het niet hebben gedaan. Nu is deze drol ook wel eentje die aandacht vraagt. Maar als je bijv. het idee hebt dat je nog eens op wereldreis wil binnen afzienbare tijd of een extreem drukke baan van 40+ uur ambieert (waar je wss meer van huis zou zijn nog) zou ik me wel echt afvragen of je dit moet doen. De beestjes zijn dus al eens afgestaan (althans denk ik gezien hun leeftijd) en dat is gewoon oprecht zielig en stressvol meestal. Partner met allergie kun je niet op anticiperen iig XD.
Volgens mij waren de batterijen van mijn co2 melder leeg (logisch ook wel na 5 jaar).
Er was ook geen lampje voor co2 gaan branden maar nu twijfel ik toch of niets anders was. Ik weet het eigenlijk gewoon zeker.
En natuurlijk geen batterijen in huis.
Voor de zekerheid een raampje open zetten?
Ja gelukkig meerdere.
Goedzo! Hopen dat het alleen maar de batterijen zijn!
Als het een paar weekjes per jaar zijn is er vast wel iemand die dan voor ze wil zorgen toch? Desnoods naar een pension (hoewel katten meer aan het huis hechten kennelijk). Dat dilemma hoop ik komend jaar mee te maken, als we weer op vakantie kunnen
Het is wel een feit dat het een verantwoordelijkheid is, zowel op korte als lange termijn. Je zal sowieso rekening moeten houden met hen in de toekomst. Het is goed dat je daarover nadenkt!
Ik ben zelf nog maar 24 en heb nu een katje van 12 een jaar geleden geadopteerd. In het beste geval wordt ze nog 20. Ik denk soms ook wel van jeetje ik zal niet echt meer op lange reizen kunnen gaan en hopelijk lukt dat met m’n toekomstige kinderen. Qua partner is dat bij mij snel beslist hoor, als hij er niet voor open staat of een ernstige allergie heeft, is het direct no go. Ik kom altijd gepaard met een kat haha.
Maar, ik heb niet echt behoefte aan lange reizen en natuurlijk zullen er wel nog struggles komen ivm werk/wonen/dergelijke maar als je zo’n beest hebt, dan maak je keuzes voor haar/zijn welzijn. Uit liefde doe je dat automatisch.
Ik heb haar nu een jaar en we zijn onafscheidelijk. Ze is een van de beste dingen die me is overkomen en draagt 110% bij aan mijn levensgeluk. Dus, ondanks alles dat erbij komt kijken, kan ik je zeggen dat je er geen spijt van gaat hebben. Het is ongelofelijk wat een beestje (en in jouw geval beestjes) met je kan doen. Als je het niet doet, zal het dan niet blijven knagen hoe het zou zijn mét een dier?
Maar goed, niet mijn keuze natuurlijk en ik vind het echt goed dat je er nog eens over nadenkt, dat is belangrijk. Ik kan je alleen vertellen dat eventuele moeilijkheden vaak op te lossen zijn en het volledig waard zijn!
Jaja hoor. Top punt van 2020 mn mobiel laad met geen mogelijkheid meer op en was nog maar op 2% nu is hij overleden.
Het ligt denk ik aan de kabel dus heb een nieuwe besteld. Maar mijn geluk kennende zal wss het probleem dan toch ineens bij mn mobiel liggen…
En nu kan ik natuurlijk niet slapen omdat ik facking chaggie ben.