Oh goeie, ik ben brak, dus dit is perfect in mijn vegetatiestand. Wel echt zoveel minder zonder publiek erbij. Doet me denken aan Njime trouwens, hoe zou het met haar zijn?
Stonden er gewoon maar 20 series en 20 films op Netflix en veranderden die maar iedere 3 maanden of zo. Dan keek ik tenminste eens iets (leuks), ipv uren scrollen, zoekend tussen het grote aanbod, om uiteindelijk een uur later nog niets aan te klikken en nog meer tijd te verspillen op mijn telefoon/ipad.
Terugkerende ergernis dit 
Ja die keuzestress elke keer weer, zo irritant.
Hahaha ja ik zag het net ook 
Ugh Matthijs zei “symptoNen”, ik haat het.
Ja prachtig I love him
Heb mn lijstje al klaar gemaakt in de appie app en heb echt zin om morgen eens lekker georganiseerd boodschappen te doen en alles in huis hebben wat ik nodig heb/zin in heb.
Oh zo ver gaan mijn herinneringen niet haha ik denk dat ik in 2012 ofzo begon met kijken. Was toen met een hele leuke groep mensen, ik snapte er echt geen reet van dus vroeg megaveel en alles werd uitgelegd
daarna nooit meer met hun gekeken, maar blijft wel leuk
Ik heb deze week een paar kerstkaarten ontvangen, wat ik heel leuk vind. Toch confronteert elk kaartje mij weer met mijn luiheid aangezien ik ze zelf niet stuur. Krijg daardoor toch wel een schuldgevoel 
Omg heb net een kwartier in het trappenhuis heen en weer gerend 
In het clipje dat je hebt gepost wordt umbrella van rihanna gezongen
Een chihuahua
Ja dat weet ik haha daar gaat het me ook niet
Om
Sorry zat opeens 1 dag terug te lezen in dit topic 
Soundbar! Echt dat geluid is 

Heerlijk lang weekend weg, morgenochtend vanaf hier naar werk. Nog nooit zo weinig zin gehad om te werken.
Is de gebitsbehandeling goed gegaan? Denk er nu ineens aan maar las het denk ik al even geleden.
Knuffel voor jou! 
als je een bericht op FB rapporteert vanwege nepnieuws, krijgt diegene daar dan bericht van? nee toch?