Wat je even kwijt wil #45

Ja! Heb de tandjes zelfs mee naar huis gekregen in een potje

Al die berichtjes aan Lucky Fonz doen me eraan denken dat hij even Engels docent was op mijn middelbare school. Ik vond hem vreselijk, want hij zat altijd een beetje op z’n gitaar liedjes te spelen. Overduidelijk dat hij niet de rest van z’n leven Engels wilde blijven geven:’)

10 likes

Brr haha maar gelukkig!
Mijn vriend heeft na de 1e ingreep bij onze kat ook de tanden bewaard, wist ik niet. Hij kwam er laatst mee. Ik wil ze niet zien :grin:

2 likes

Dit doet me denken aan mn engels docent op mn opleiding. Hij was zon cowboy achtige man en we noemde hem Howdie. Daar reageerde hij ook op haha. Geen idee wat zijn naam was.

10 likes

Haha grappig, Lucky Fonz als docent. Ik had dat juist heel leuk gevonden, een docent die gitaar speelt i.p.v. les haha

Naja sta je dan voor een groep 13-jarigen GevOEliGe liedjes te zingen
 Geef mij maar gewoon Engels haha

4 likes

Lucky Fonz misschien?

2 likes

Hahah nee was echt een oude dude met te gekke cowboy boots.

1 like

Hij was toch het vriendje van voormalig forummer raign’beau

3 likes

Yep

1 like

@fysicus ik wens je het beste voor 2021, maar ook heel veel kracht en liefde voor het restje van 2020 :heart:

1 like

Misschien een rare vraag, maar zijn hier FF’ers die hun achternaam hebben veranderd? Zo ja, zou ik je wat mogen vragen? Kan ook via PM. Ik ben namelijk van plan om dit te gaan realiseren. Of iemand die iets meer van de procedure afweet dan de informatie die ik op het web kan vinden.

Huh nee toch, zij werkten wel veel samen, maar ze had een andere vriend toch? Oh waarmee ze nu ook een kindje heeft zie ik!

Ik had voor een ander vak een docent die soms gitaar ging spelen in de klas en ik vond dat dus super awkward want die man zong zo vals ballads.

Klinkt als de les met Lucky Fonz:’)

1 like

Gelukkig is mijn oude docent gewoon docent gebleven. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ze had veel vriendjes met warrig blond haar en een hoed

9 likes

Vaak als de kat zich aan het wassen is klinkt dat echt als een soort fap fap fap geluid en ik krijg er telkens een error door??

2 likes

Ik niet, maar mijn vriend een paar jaar geleden wel. Misschien kan ik helpen?

Ik heb al de hele avond buikpijn. Is vast mijn straf voor een weekend ongezond eten.

1 like