Ik moet vandaag nog één dag werken en dan heb ik 6 dagen vrij maar ik heb er echt bijzonder weinig zin in hoop dat het rustig is
Exact dit! Laatste werkdaggie zo en dan 6 dagen vrij. Hopelijk gaat de tijd voor ons allebei heel snel
Ahw wat lief.
Mijn positieve is dat ik ondanks Corona toch getrouwd ben met mijn allerliefste man. En dat ik aangenomen ben voor een andere functie die mij weer een stapje dichterbij brengt waar ik over 5-10 jaar wil zijn.
Ik heb hier ook vaak last van, ondanks dat ik heel het jaar door mijn raam wagenwijd heb openstaan.
Alleen heb ik het idee dat het in de zomer juist té vochtig is, en nu ‘gaat het wel’
Ik lees net wel dat ondanks dat het buiten zou regenen verse lucht droge(re) lucht is, vooral in de winter en dan nog iets met verwarming dat het nog droger maakt. Ik hoop dat je luchtbevochtiger helpt!
Yess succes vandaag, we can do this✨
Ah er zit een muis op m’n dak en hij is erg actief. Sliep er laat door en was weer vroeg wakker. Maar goed zo lang die niet binnen zit is het ok.
Ik zag gister een vlog waarin iemand een vanille eiwitshake met koffie maakte. En nu heb ik daar helemaal zin in, ik verga nog steeds van de spierpijn dus kan het wel gebruiken. En dan iced, net alsof het zomer is
Paar keer gelezen dit ik dacht hoezo heeft ze geen zin in 6 dagen vrij?? Haha maar succes nog op je laatste werkdag hopelijk gaat de tijd snel!
Mijn vakantie is nog niet eens officieel begonnen (want weekend) en ik verveel me nu al .
Heb natuurlijk genoeg te doen, dingen voor werk, dingen voor m’n studie die ik in 2021 weer ga oppakken (help!), opruimen & alles sorteren, kan gaan sporten, kan gaan netflixen, boeken lezen die nog liggen te wachten. Maar het feit dat ik niet naar buiten kan / mag, niets buitenshuis kan doen, maakt me echt depri. In bovenstaande dingen heb ik allemaal geen zin, dat is iets voor na de kerst, ik wil nu gewoon lekker shoppen, uiteten, naar de spa, naar de bios. Wat een treurige jaarafsluiting.
Xoxo dramaqueen
Oh ja zo kan je hem ook lezen inderdaad, maar nee daar heb ik heel veel zin in haha, dankjewel!
I feel you! Ik was zo toe aan twee weken vakantie, maar nu ik opeens (minimaal) 2 weken daarna thuiswerk vind ik het allemaal maar blegh. Heb hetzelfde lijstje, maar kan me er gewoon niet toe zetten.
Ik; HA ik ga dit weeknd HELEMAAL niks doen en een aardappel zijn.
Also me this morning:
Need to clean all the stuffs.
Dit was weer te verwachten…
meer uitleg aub
Ik heb 2 parfums van bvlgari waarvan de ene echt zilver kleurig is, en de andere een rosé gouden tint heeft. Nu kan ik alleen niet terug vinden welke het zijn en lijken het volgens google beide bvlgari omnia crystalline te zijn. En daar baal ik van want ik wil die rosé gouden opnieuw want die is op.
Ik denk dat je hier iets aan hebt:
De zilveren is denk ik Omnia Crystalline Eau de Toilette. De rose gouden is dan Omnia Crystalline L’Eau de Parfum. Subtiel naam verschilletje haha
Mijn rusthartslag was 39 net met borduren
Hier idem.
Alleen geen vakantie , ik moet morgen weer werken en ik weet dat er drama en drukte gaat komen.
Wow ik heb al 2 dagen achter elkaar tot 12 uur geslapen? Lukt me echt nooit. Wel lekker uitgerust de vakantie beginnen zo, heerlijk.
Ahh mijn vriend werd net wakker met een speelgoedmuisje naast zijn hoofd, een cadeautje van de kat