Oh wat leuk! Had ik nog niet op het nieuws gezien. Als ik het niet vergeet, ga ik er vanavond naar kijken.
Hier heeft niemand kerstvakantie, denk ik. Het is best druk op het kruispunt voor mijn huis, zoals altijd.
Zag een beetje op tegen werken deze week, maar het is heerlijk rustig, ben vroeg begonnen en niemand zeurt aan mijn hoofd. Best chill.
Hahaha, ja daar heb ik met thuiswerken gelukkig geen last van! Voordeeltje aan deze saaie bende
Hier is het bewolkt en regent het rond die tijd 
Hahah ik heb net dus ook precies om 17:55 de wekker gezet. Goed voorbereid!
Ik lig al een kwartier in een veel te heet bad te hopen dat het wat afkoelt. Te lui om de koude kraan aan te zetten, haha.
Die van mij ook
. Ik mis mijn ‘ik vind het helemaal kut en waarom blijft het zo druk’ klankbord (om in managertaal te blijven xD)
JA!!! Mijne is er ook de hele week niet. Bah. Ben wel benieuwd of ik productiever ben als ze er niet is. 
Na fucking 11 MAANDEN is de renovatie van mijn flat eindelijk klaar. Eindelijk een keer uitgeslapen ipv om 7 uur wakker gedrilld worden. Wat was dat een hel zeg gvd
Ik vind dat hele moeten eten soms zo irritant. Ik wil gewoon nog 100 uur in bed liggen maar heb honger
en eruit = koud.
Kerstboom aan, koffietje op de bank onder een dekentje heerlijk!
Nee, kun je het even heel gedetailleerd uitleggen aub
Ik heb twee banen en nog van geen van beide heb ik een kerstpakket of kleinigheidje ontvangen en één van de twee heeft me eruit geprobeerd te werken terwijl mijn contract nog een maand langer loopt.
Ben hier eigenlijk echt best wel salty over, het gaat ook niet om non-profit organisaties ofzo. Hoop eigenlijk dat het deze week dan alsnog komt 
Wil iemand mijn linker nier voor 2 ton kopen? Ik denk dat ik dan eindelijk een klein huisje kan financieren.
Slim. Ga ik ook doen 
Wij gingen verhuizen naar een nieuw dorp en ik heb echt angsten gehad dat dit een soort “Beek” zou zijn en we onze eigen Hex zouden krijgen. Nog nooit zoveel last gehad van een boek als van Hex.
Ik hou niet van thrillers, maar nu ik hier zo veel over Hex lees, wil ik het bijna ook gaan lezen
Het boek vond ik wel oke, het las lekker door en ik vond het niet heel erg eng ofzo? Maar daarna haha, ik heb er echt wakker van gelegen en ik denk er nog zo vaak aan terug. Terwijl ik ongeveer 3 tot 5 boeken per week lees, maar Hex blijft een beetje rond spoken in mijn hoofd.
het is geen nier van Ali Expres