Wat je even kwijt wil #45

Ahhhhhhh oke! Yes, dan ben ik er eindelijk uit. verschilt namelijk wel een klein beetje in geur.

@anon4388265 Een normale hartslag in rust zit tussen de 60 / 100 is 39 niet wat extreem laag? (heb er verder geen verstand van hoor maar ben afgelopen jaar ook veel bezig geweest met mijn hartslag)

1 like

Ik sport heel veel (al aantal jaar), dan krijg je een sporthart en veel lagere rusthartslag, normaal zit ik tussen 40-55 (met veel stress rond 55). Dus voor mij niet gevaarlijk. 39 is ook wel beetje uitzonderlijk en gok foutmeting haha (was daarna ergens rond 45 weer)

3 likes

Oh woow, ik zit bij stress richting de 160 :sweat_smile: Toch maar wat meer gaan sporten dan haha.

3 likes

oo ik vroeg mij serieus altijd af of ik al een lage had. zit meestal in rust tussen de 55 en 60. en dan als ik bijv stress heb dan rond de 70-80. (of als ik teveel suiker op heb lol). met sporten schiet ik meestal uit tussen de 100 en 130.

1 like

Oh men ik ging net hardlopen maar het was veel te zwaar en ik had nog spierpijn van vrijdag. Ben echt helemaal kapot en mn benen zijn spaghetti. Ik had morgen moeten gaan ipv vandaag :dizzy_face: En ik moet ook nog schoonmaken en boodschappen doen, maar wil helemaal niks meer doen.

1 like

Goed dat je nog steeds aan het hardlopen bent! Ik moet ook echt weer beginnen… nieuwe jaar maar weer (of de week na kerst als ik tijd heb)

Na mijn zeurpost van gisteren heb ik er al een hele productieve ochtend opzitten :slight_smile:. Zo nog even verder en dan wandelen met een vriendin. En ik heb gisteren blijkbaar niet de hele fles wijn op dus daar kan ik het weekend mooi mee afsluiten vanavond

3 likes

Voor iedereen die wil gaan hardlopen kan ik de app couch to 5k aanraden! Kleine stapjes, chille intervallen. Niet dat ik de 5k ooit gehaald heb maar het is wel een fijne app.

En ik ga vanavond iets eten uit m’n nieuwe kookboek heuj

6 likes

Ik was eergister na anderhalve maand niks doen weer gaan hardlopen maar iets te enthousiast want ik ga echt helemaal dood van de spierpijn :sweat_smile: wilde eigenlijk morgen weer gaan maar nu ik dit lees wacht ik denk ik nog maar een dagje

2 likes

Oke ik moet nu alleen nog boodschappen doen maar ik weet niet welke groente ik in mn curry wil vanavond dus nu zit ik te wachten tot ik dat weet

Na boodschappen ga ik lekker niet meer de deur uit <3 lekker een biertje drinken en chips eten denk ik

1 like

Welke heb jij precies, die gele? (Er zijn een aantal verschillend en ik heb er vroeger wel eens een geprobeerd maar die vond ik niks)

1 like

Shit nu baal ik dat ik net geen chips heb gehaald toen ik boodschappen ging doen. Ik ga zo ook lekker wijn drinken. Lang leven de lockdown

3 likes

Haha ik neem zo ook een wijntje, lekker toch

En ik ga zo brownies maken ter voorbereiding op tweede kerstdag (recept uitproberen) dus die ga ik daarna lekker erbij eten terwijl ik below deck kijk, heerlijk

3 likes

Er zat vannacht best een grote spin bij het gordijn, mocht niet blijven kijken van mijn vriend want hij is bang voor spinnen en hij wou net gaan slapen. Toen ik later ging slapen zag ik niks meer en vanochtend ook niet. Net alles daar stof gezogen en weer geen spin gezien maar wedden als ik vannacht chill mijn bed in wil kruipen dat hij dan ergens boven mijn bed zit ineens. :rage: Ik weet het gewoon zeker want zulke motherfuckers zijn het wel.

5 likes

Ik ging vandaag even goed opruimen.
Het enige dat ik heb weggegooid is een potje met verharde tipp-ex uit ca. 2010.

62 likes

Zonde zeg

35 likes

Ik wil een Ottolenghi kookboek kopen… zie alleen door de bomen het bos niet meer. Welke is een aanrader? (ik eet voornamelijk vega)

Maar wat nou als je dat binnenkort nodig hebt? Kan nog goed van pas komen!

1 like

Simpel is mijn absolute favoriet, maar plenty en plenty more zijn echt gericht op groente dus ook aanraders!

1 like

Bedankt voor je reactie! Dan ga ik daar de bon uit mijn kerstpakket voor gebruiken :blush:

1 like

Pffffff ik zou aan het eind van de middag een spelletje doen online met mn zus en zusje, de één reageert niet en de ander is sleepy en wil alleen als we allemaal meedoen :S LEKKER DAN