Kerstboom aan, koffietje op de bank onder een dekentje heerlijk!
Nee, kun je het even heel gedetailleerd uitleggen aub
Ik heb twee banen en nog van geen van beide heb ik een kerstpakket of kleinigheidje ontvangen en één van de twee heeft me eruit geprobeerd te werken terwijl mijn contract nog een maand langer loopt.
Ben hier eigenlijk echt best wel salty over, het gaat ook niet om non-profit organisaties ofzo. Hoop eigenlijk dat het deze week dan alsnog komt
Wil iemand mijn linker nier voor 2 ton kopen? Ik denk dat ik dan eindelijk een klein huisje kan financieren.
Slim. Ga ik ook doen
Wij gingen verhuizen naar een nieuw dorp en ik heb echt angsten gehad dat dit een soort “Beek” zou zijn en we onze eigen Hex zouden krijgen. Nog nooit zoveel last gehad van een boek als van Hex.
Ik hou niet van thrillers, maar nu ik hier zo veel over Hex lees, wil ik het bijna ook gaan lezen
Het boek vond ik wel oke, het las lekker door en ik vond het niet heel erg eng ofzo? Maar daarna haha, ik heb er echt wakker van gelegen en ik denk er nog zo vaak aan terug. Terwijl ik ongeveer 3 tot 5 boeken per week lees, maar Hex blijft een beetje rond spoken in mijn hoofd.
het is geen nier van Ali Expres
Wow ik had net echt een super onbeschofte postbezorger? Ik had een nieuwe batterij voor mijn rookmelder besteld en dacht dat dat gewoon door de brievenbus zou komen maar het bleek een pakket te zijn. Dus ik deed net open voor de bezorger (ik woon op een galerij) en hoorde hem in het trappenhuis al roepen HÉ en GODVERDOMME en toen gooide hij het pakket zo mijn verdieping op en liep chagrijnig weg zonder verder iets te zeggen of wat dan ook. Ik snap dat die mensen het druk hebben maar waar slaat dit op
Vreselijk, dit had ik laatst ook. Zag zo dat pakket de trap op vliegen
Zou daar ook echt onredelijk annoyed van worden. Erken je tekorten als vader zijnde denk ik dan, ipv foute (en gore zoals dat grand italia gedoe) boodschappen te halen.
Als je telefoon het woord logeerhond verandert in loverboys en je het te laat ziet, ontstaat er een awkward gesprek met een tinderdude.
PRECIES dit deed m’n vader laatst bij de Action toen hij vroeg wat hij moest meenemen voor me.
Ik vroeg: groenafval zakjes, 20 liter, van die kleine groene!
Hij kwam terug met: 60 liter zwarte restafval vuilniszakken!!
Haha echt zo lief dat hij vroeg of ik nog wat nodig had, maar ik had niks aan die grote zakken.
Wel ook heel lief dat je vader boodschappen voor je deed. En die truffel tapenade was ook wel een moeilijk product? Waar koop je dit? Wil het uitproberen haha
Heb net een paar dingetjes besteld bij een lokale winkel en vind het zo lief dat ze het langs komt brengen
Ik heb vorig jaar ook een tantrum gegooid tijdens het koken van het kerstdiner want mijn ouders hadden warmgerookte zalm gekocht in plaats van rauwe zalmfilet.
Achteraf was de zalm echt heerlijk en beter dan zalm uit de supermarkt maar als ik wil koken moet ik gewoon bepaalde ingrediënten hebben. En ik krijg al stress van het koken van een zesgangenmenu, ik ben dan niet te genieten tot we aan tafel zitten :’)
Ik vraag me dan echt af waarom je dan sowieso die taak op je neemt. Kerst hoort niet stressvol te zijn.
Ik heb een of andere brownie/cookie bak mix gebeuren gekocht om mezelf te entertainen.
Zo heb ik een voorinspectie van mijn moeders huis van de woningbouw. Ben benieuwd of ze gaan zeuren dat er heel veel nog niet goed is.
Dus ik werd net gebeld door zo’n meid van VT wonen die wat vragen wilde stellen omdat ik een abonnement heb. Ok prima, nou vraagt ze dus eerst wat ik van het magazine vind, wat ik leuk vind eraan en wat ik er nog meer in zou willen zien. So far so good, komt ze daarna met dat ze een leuke aanbieding hebben over 80 magazines die je op 5 verschillende manieren kan raadplegen. Klinkt leuk toch? Dus ik zeg ja, daarna zegt ze weer wat (weet niet meer wat enige wat ik nog weet is dat ze zei klinkt leuk toch?) dus ik weer ja, daarna zegt ze weer wat en klinkt leuk toch? Dus ik ja. Zegt ze ok, zal ik het dan voor je regelen? Dus ik nee.
Zegt ze maar je vond het leuk klinken toch? Ik zo ja, maar ik wil dit dan eerst zelf uitzoeken want dit zegt mij nu niks.
Nou gaat daarna haar hele opleesrobot aan, ok prima dan bel ik je morgen hetzelfde tijdstip terug, en er komt nu een bandje voor je rechten en plichten en bel me niet register, bedankt en een fijne dag verder. Opgehangen.
Like wtf?!