Ik hoop echt dat dit klotejaar snel voorbij is. Ik heb vrijdagavond zoiets traumatisch meegemaakt (waar ik liever niet over uitweid) waardoor ik me zo’n gebroken mens voel momenteel. Ik heb gisteren al contact gehad met mijn therapeut en woensdag zie ik hem dus ik heb hulp en lieve familie/vrienden achter me staan, maar ik weet echt even niet hoe ik dit ooit moet verwerken. Ik wil alleen maar in mijn bed liggen, terwijl ik over 3 weken examens heb. Ik kan alleen maar hopen dat 2021 beter wordt en dat er nooit nog een jaar zoals 2020 moet zijn.
Ik ging net boodschappen doen voor het avond eten maar het was zo rustig bij de Lidl en Jan linders die hier naast elkaar zitten dat ik meteen boodschappen voor 4 dagen heb gedaan en ook al voor kerst avond als mijn moeder en stiefvader komen pizzarette! Voelt echt goed om alles al binnen te hebben. Ik hoef nu pas na kerst weer boodschappen te doen. Oh en ik heb ons bed al verschoond en twee wassen gedraaid. Successful adulting en dat op een zondag.
@fysicus Sterkte. Hopelijk kun je het toch verwerken met behulp van die vrienden en je therapeut
Ik las net op fb iets over iemand die dacht kippensoep uit de vriezer te halen maar het bleek olifantenurine te zijn. Hierbij beloof ik plechtig voortaan ALLES dat in de vriezer gaat te voorzien van een label.
Ik heb alleen meestal geen olifanten urine in mijn diepvries. Dus ben hier niet zo mega bang voor.
Waarom heeft diegene inhemelsnaam olifantenurine in de vriezer?
Ik las het in dit stukje.
Haar man werkt blijkbaar in een dierentuin en die urine moest ergens anders getest worden.
dikke knuffel
Heb net een uur online naar een leuke wandeling in de omgeving gezocht, blijkt het morgen én overmorgen teringveel te gaan regenen. Als ik dat nou even eerst had bekeken… -_-
@fysicus Ik hoop voor een mooier 2021 voor je!
Dit klinkt heel heftig voor je zeg! Fijn dat je familie en vrienden om je heen hebt, op zulke momenten zijn zij zo belangrijk. Sterkte
Het enige dat ik ga bestellen is eten
Nu maar hopen dat dat niet 4 dagen later aan komt.
Ik heb de afgelopen dagen veel te veel gezopen dus wilde vandaag even een gezond alcoholvrij dagje. Ik ging alleen wandelen met een vriendin en toen kwamen we helaas langs tentjes die warme choco met rum, Irish coffee en gluhwein verkochten morgen nieuwe kansen
Mijn nieuwe favo lockdownactiviteit is glühweindelen met vrienden = wandelen met glühwein drinken, met dank aan mijn moeder die het wijndelen heeft uitgevonden.
Ik heb sinds vrijdag het gevoel alsof er een prop watten in mn hoofd zit en ik niet wakker kan worden. Heel irritant.
´mexicaanse wraps´ dit doet gewoon pijn in mn tortilla hart.
Maar heb je dit gewoon droog op een tortilla gegeten? Ik denk niet dat het aan het vers pakket ligt maar aan jouw kook skills haha.
Wat is precies het gene wat je er niet lekker aan vond?
Misschien vind je tacos of burritos wel lekkerder haha. Soieso zou ik er nog kaas en quac enzo bij doen.
Ah nee die brownies zijn niet echt gelukt denk dat het aan mijn oven ligt en met kerst zou ik het maken bij m’n ouders, dus nu weet ik niet zo goed of ik de gok moet nemen
Ook zo stom als het echt kerst is en je toetje lukt niet
Ja mijne ook! Alleen hier zijn veel plekken nu dicht tm kerst sad. En weet niet of ze daarna nog gluhwein hebben.
Lekker schimmelrandje er op, goed voor de weerstand