Ik heb die maar dan met nog een cookie gedeelte erboven op
Altijd nee zeggen als iemand belt en vraagt klinkt leuk toch
Kindjes die vragen, worden overgeslagen
Wat zijn je eisen?
(PS. Ben ik de enige bij wie de forumlay-out veranderd is? :o)
Bij mij is hij nog hetzelfde. Ben je misschien (per ongeluk) van thema veranderd? Dan ziet het er wel anders uit namelijk.
Bij mij ook!
Nog een uurtje en dan hebben we online kerstborrel met t bedrijf en mag ik eindelijk de cadeautjes openmaken die in m’n kerstpakket zitten en dan nog maar 1 dag werken en vakantieee. Is voor het eerst dat ik vrij neem rond kerst én geen studiestress heb dus voel me net een kleuter op 4 december
Ik vind het heel leuk om te koken en vooral het eindresultaat is bevredigend. Maar we vieren het altijd bij mijn ouders en die hebben niet de keuken die ik gewend ben. Daarnaast neem ik gewoon standaard te veel hooi op mijn vork en niemand anders mag helpen want het moet zoals ik het wil.
Ik trap er elk jaar weer in trouwens, maar als ik eenmaal iedereen zie genieten van het eten ben ik alles weer vergeten.
Nee ik zie het ook! Op mijn mobiel.
Ik ben gefrustreerd en blij tegelijk.
Ik heb ruim een maand geleden bij Made een hele mooie goudkleurige apothekerskast gekocht.
Deze wordt helaas pas 5 maart 2021 geleverd. Nu is de kast online 150 euro goedkoper. Ik heb via de chat gevraagd of ik de korting alsnog kan krijgen en het antwoord was ja! Binnen 3 dagen wordt het over gemaakt, wat een fijne service.
Nu wil ik bij hen een opbergbank voor achter mijn bed bestellen die nu ook korting heeft. Maar ABN heeft een storing en probeer het de hele tijd te betalen maar het lukt niet
Ben je bang dat een forummer gaat bellen naar het bedrijf om te klikken dat Friemel van het Forum Feminarum, u kent het wel, een te dure loopband heeft ontvangen?
Ik heb er een paar maanden terug een bij de decathlon besteld die volgens mij aan al deze eisen voldoet. Had je daar al gekeken?
Wat dan? Dat met die uitkering ofzo? Geniet lekker van je loopband hoor meid (of nouja genieten)
Meer mensen last van enorme spam mailtjes op een live.com account? Het is echt niet normaal. Op een kwartier tijd zeker 8 mailtjes. Iemand tips?
Nou de brownie staat in de oven daar heb ik me toch leuk 10 minuten mee vermaakt…
Kerstmutsjes!
Hij past precies bij pipi
Zou het zeker proberen! Ik deed het via de chat, had direct antwoord.
Mijn skull plaatje ziet er wel wat vrolijker uit zo met een kerstmutsje. Past ook echt precies.
Ja ik ook ineens! Echt bizar. Geen tips helaas, misschien wel even je wachtwoord wijzigen?