Houd je wel van koriander? Missch zat dat door de kruiden, schijnen sommigen een argh-reactie op te hebben (ik niet; lov koriander)
Gewoon zelf maken en mee in de thermos!
Heerlijk, darten weer op tv. Vind dat toch elk jaar zo chill om ‘s avonds te kijken #noshame
Ah net heerlijk de mee-eters van mijn kat zitten uitduwen op de bank. Heerlijk
Sinds ik dit een x heb gelezen dat jij dit doet inspecteer ik altijd de naakters van een kennis haha. Maar helaas nog geen kunnen ontdekken.
Onderop hun kin meestal! Al moet ik wel zeggen dat er maar 1 van de 2 dat heeft bij mij. Soms zitten ze ook op de staart maar dat doet pijn als je ze uitduwt
Ja hoort echt bij het einde van het jaar vind ik, heerlijk
Ik moet bij Nederlandse series altijd ondertiteling aan. Soms versta ik ze gewoon echt niiiiiet
McDonalds had nooit thuis moeten gaan bezorgen. Ik zie bezorger Sem vaker dan een groot deel van mn vrienden hahaha sad
Vind ik ook altijd leuk! Echt zo’n vast ritueel ofzo rond deze tijd van t jaar. Vandaag alleen nog bijna niks gezien
Ja ik heb er ook echt van die kneuterige herinneringen aan. Vroeger maakte m’n moeder dan weleens een cake of haalde iets lekkers, verwarming hoog aan haha, kopje thee erbij. Fantastisch
Oh goeie, ik ben brak, dus dit is perfect in mijn vegetatiestand. Wel echt zoveel minder zonder publiek erbij. Doet me denken aan Njime trouwens, hoe zou het met haar zijn?
Stonden er gewoon maar 20 series en 20 films op Netflix en veranderden die maar iedere 3 maanden of zo. Dan keek ik tenminste eens iets (leuks), ipv uren scrollen, zoekend tussen het grote aanbod, om uiteindelijk een uur later nog niets aan te klikken en nog meer tijd te verspillen op mijn telefoon/ipad.
Terugkerende ergernis dit
Ja die keuzestress elke keer weer, zo irritant.
Hahaha ja ik zag het net ook
Ugh Matthijs zei “symptoNen”, ik haat het.
Ja prachtig I love him
Heb mn lijstje al klaar gemaakt in de appie app en heb echt zin om morgen eens lekker georganiseerd boodschappen te doen en alles in huis hebben wat ik nodig heb/zin in heb.
Oh zo ver gaan mijn herinneringen niet haha ik denk dat ik in 2012 ofzo begon met kijken. Was toen met een hele leuke groep mensen, ik snapte er echt geen reet van dus vroeg megaveel en alles werd uitgelegd daarna nooit meer met hun gekeken, maar blijft wel leuk
Ik heb deze week een paar kerstkaarten ontvangen, wat ik heel leuk vind. Toch confronteert elk kaartje mij weer met mijn luiheid aangezien ik ze zelf niet stuur. Krijg daardoor toch wel een schuldgevoel