Wat je even kwijt wil #45

Ik heb nu zin om koekjes te bakken dus ga maar even zoeken naar lekkere recepten. Iemand nog een tip?

Ik wilde gaan wandelen en hardlopen vandaag maar het is echt kut weer. Dus heb wel een uur gelopen maar blijf nu binnen met tosti’s

5 likes

Als je de cookies van levain bakery precies na wilt maken wil je er dan ook een naar mij sturen?

1 like

Word net wakker van een dutje van 3 uur :sleeping:

1 like

Het is dag 1 van de vakantie en ik lig in bed. Wilde eigenlijk koekjes gaan bakken ofzo, maar zo geen zin door dat pleurisweer en bahhh. Motivatie nul.

Ik heb echt geen zin meer om te werken. Ik ben nog nooit zo actief geweest op het forum.

3 likes

jeetje mina ik ging in mijn pauze even naar de supermarkt omdat ik wat dingen nodig had, maar het leek wel alsof ze een uitverkoop hadden zo druk wtf. doe eeveeeen normaaaal.
Heb snel alles gepakt en gevlucht voor mijn leven.

Ahh mijn vriend is voor het eerst kerstkaarten aan het schrijven. Er staat nu BESTE HENK en hij staart nu al 5 minuten naar een verder lege kaart.

OK dit is stiekem een post omdat ik wil kijken hoe mijn mutsje staat.

Ahhh perfect!

32 likes

ja ik! echt ook al een aantal maanden gewoon. zo irritant he

wauw m’n kerstmuts past perfect :ok_hand:t2:

3 likes

Sinds gisteren is de royal donuts hier in de stad geopend en ik wil stiekem zoooo graag een donut gaan halen nu.

1 like

Huh, de mutsjes zijn weer terug weg hier :sob:

Ik zit ook al in de vakantiesfeer, ook al heb ik maar 2 dagen vrij genomen. Voer echt niks uit nu haha en open ook constant het forum.

1 like

Bij mij ook maar het is weg nu ik van thema ben veranderd.

@nevertheless Same haha. Sowieso de afgelopen week al wel een beetje, maar er staan nu zo weinig taken op mijn lijstje dat ik echt niks aan het doen ben. Ook wel eens lekker.

2 likes

Ik heb ook alleen 24 december een halve dag vrij en dan pas weer 30 en 31 december. Ik heb zin om heel de dag op de bank te liggen en Buffy the Vampire Slayer te kijken.

3 likes

Het erge is dat ik nog best wel wat dingen te doen heb. Ik vind mijn werk op dit moment niet zo leuk dus ik heb 0 motivatie om alles af te ronden. Ik ga maar even voor het raam staan om naar buiten te kijken.

Edit: omg ik zat net uit verveling op mijn telefoon om naar het forum te gaan terwijl het forum ook op mijn laptop open staat.

3 likes

Ooh ik vind mezelf zo slim haha. Ik ga 1 januari weer antibiotica slikken maar ik moet wat erbij hebben dus ik heb net de dokter gebeld en gezegd dat ik na kerst begin (1 januari is ook na kerst haha) dus dat ik nu alvast dat erbij wil hebben. De enige reden dat ik het nu wil is zodat het onder mijn eigen risico van dit jaar valt wat nu toch al op is. :sunglasses:

8 likes

Mijn vriend gooit net gefrustreerd een duct tape rol de trap af.

Nu lachen we er beiden om hoe random dit is, omdat A. een duct tape rol?! en B. hij gooit nooit met iets als hij boos is, wat is dit?!

4 likes

Hahaha wow, dan was de frustratie misschien wel heel hoog? :joy: Goed dat jullie er nu om kunnen lachen iig (en dat je niet geraakt bent :laughing:)

1 like

love de kerstmuts, past perfect :partying_face: