Wat je even kwijt wil #45

Omg heb net een kwartier in het trappenhuis heen en weer gerend :hot_face:

2 likes

In het clipje dat je hebt gepost wordt umbrella van rihanna gezongen

Een chihuahua

2 likes

Ja dat weet ik haha daar gaat het me ook niet
Om

1 like

Sorry zat opeens 1 dag terug te lezen in dit topic :joy:

1 like

Soundbar! Echt dat geluid is :heart::heart::heart:

Probeer een fit citroentje te worden

30 likes

Heerlijk lang weekend weg, morgenochtend vanaf hier naar werk. Nog nooit zo weinig zin gehad om te werken.:rofl:

Is de gebitsbehandeling goed gegaan? Denk er nu ineens aan maar las het denk ik al even geleden.

1 like

Knuffel voor jou! :heart:

als je een bericht op FB rapporteert vanwege nepnieuws, krijgt diegene daar dan bericht van? nee toch?

Ja! Heb de tandjes zelfs mee naar huis gekregen in een potje

Al die berichtjes aan Lucky Fonz doen me eraan denken dat hij even Engels docent was op mijn middelbare school. Ik vond hem vreselijk, want hij zat altijd een beetje op z’n gitaar liedjes te spelen. Overduidelijk dat hij niet de rest van z’n leven Engels wilde blijven geven:’)

10 likes

Brr haha maar gelukkig!
Mijn vriend heeft na de 1e ingreep bij onze kat ook de tanden bewaard, wist ik niet. Hij kwam er laatst mee. Ik wil ze niet zien :grin:

2 likes

Dit doet me denken aan mn engels docent op mn opleiding. Hij was zon cowboy achtige man en we noemde hem Howdie. Daar reageerde hij ook op haha. Geen idee wat zijn naam was.

10 likes

Haha grappig, Lucky Fonz als docent. Ik had dat juist heel leuk gevonden, een docent die gitaar speelt i.p.v. les haha

Naja sta je dan voor een groep 13-jarigen GevOEliGe liedjes te zingen… Geef mij maar gewoon Engels haha

4 likes

Lucky Fonz misschien?

2 likes

Hahah nee was echt een oude dude met te gekke cowboy boots.

1 like

Hij was toch het vriendje van voormalig forummer raign’beau

3 likes