Wat je even kwijt wil #45

Yep

1 like

@fysicus ik wens je het beste voor 2021, maar ook heel veel kracht en liefde voor het restje van 2020 :heart:

1 like

Misschien een rare vraag, maar zijn hier FF’ers die hun achternaam hebben veranderd? Zo ja, zou ik je wat mogen vragen? Kan ook via PM. Ik ben namelijk van plan om dit te gaan realiseren. Of iemand die iets meer van de procedure afweet dan de informatie die ik op het web kan vinden.

Huh nee toch, zij werkten wel veel samen, maar ze had een andere vriend toch? Oh waarmee ze nu ook een kindje heeft zie ik!

Ik had voor een ander vak een docent die soms gitaar ging spelen in de klas en ik vond dat dus super awkward want die man zong zo vals ballads.

Klinkt als de les met Lucky Fonz:’)

1 like

Gelukkig is mijn oude docent gewoon docent gebleven. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ze had veel vriendjes met warrig blond haar en een hoed

9 likes

Vaak als de kat zich aan het wassen is klinkt dat echt als een soort fap fap fap geluid en ik krijg er telkens een error door??

2 likes

Ik niet, maar mijn vriend een paar jaar geleden wel. Misschien kan ik helpen?

Ik heb al de hele avond buikpijn. Is vast mijn straf voor een weekend ongezond eten.

1 like

Ik ben echt blij als het kerst ochtend is en ik mijn cadeaus uit kan pakken.

2 likes

Oehhh ik zie in de postnl-app dat er iets lekkers per post naar me onderweg is :heart_eyes: Kan niet wachten tot het er is en ik heb geen idee van wie!

14 likes

Wij vieren geen kerst met cadeaus in mijn familie (:weary:) maar door allerlei kerstgeschenken van werk en secret Santa’s en lieve vrienden heb ik al zoveel leuke cadeautjes gehad dit jaar :star_struck: en ik heb voor m’n vriend wel wat grappige/zelfgemaakte cadeaus lol heb echt zin om die te geven hopelijk vindt hij het niet iets voor in het jammerlijke cadeautjes topic

1 like

Oeeeh in mijn app zie ik een envelop van mijn week. Zou €100.000 in een envelop door de brievenbus passen?

5 likes

500 briefjes van 200, dat moet wel passen lijkt me!

1 like

Mijn ene kat ligt in bed tegenwoordig altijd aan mijn voeteneinde van mijn bed in het midden en hij wordt heel boos als ik me omdraai :joy: Maar goed, hij slaapt tenminste bij mij. Heeft ie 14 jr niet gedaan, maar sinds ie bij mij woont is ie zo klef.

6 likes

Mijn vriend een week geleden: Nee ik ben niet nieuwsgierig naar mijn kerstcadeautjes.
Mijn vriend dit weekend: - hele tijd voelen aan cadeautjes wat erin kan zitten -

:rofl: :ok_hand:t2:

2 likes

Ben echt zo emo vandaag, lol. Komt ook omdat ik deze week ongesteld moet worden maar ook omdat ik gister mijn oma weer heb gezien en gesproken sinds de eerste lockdown in maart. Ondanks dat we niet konden knuffelen of een kus was het zo fijn. Echt goede gesprekken gehad en ben zo blij dat het weer wat beter gaat (eerder dit jaar heeft ze een zware operatie gehad, daarna ontdekten ze een plekje wat huidkanker bleek te zijn en daarna ook nog een bacterie in haar lichaam). Zo blij dat ze nu iniedergeval weer ‘klaar’ is voor de komende tijd.

En ik had ze al bericht over de verbouwing en toen zaten ze een beetje te hinten over of ik dan misschien geen nieuw oven of fornuis wou met ingebouwde oven. Maar dat hoeft dus niet en toen “of een mooi nieuw bed misschien?”. “Want we hebben het erover gehad en we hebben de kinderen ook allemaal iets gegeven toen ze een eigen huis hadden en we willen jou ook iets geven, nu leek het ons wel een mooi moment als de verbouwing achter de rug is”. Dus nu mag ik dus een nieuw bed uitzoeken :pleading_face: Zo super lief! Echt zo niet verwacht ook want eerder dit jaar ook al een bedrag gekregen zomaar omdat ze een meevaller hadden. Ben echt zo blij en dankbaar voor zulke mensen.

Nou lief dagboek, dat was het weer vandaag. En nu ophouden met janken,lol.

41 likes

-weg-