Wat je even kwijt wil #45

Echt? Ik dacht dat het net zoals met de griepprik zou zijn, dat het voor een specifieke variant werkt.
Maar fijn, kom maar door met met die prik dan

1 like

Ik snap dat het spannend is allemaal maar zulke berichten werken wel nogal paniek en angst in de hand. Als je het niet weet of kunt onderbouwen kun je zulk soort dingen beter niet zeggen.

En het gaat er in het caronatopic ook over, daar past het misschien beter. Kan me voorstellen dat mensen die net wakker zijn en op maandagochtend het forum openen en meteen hier lezen dat het vaccin niet meer werkt meteen in de stressstand schieten.

26 likes

Nee nu is ze samen met iemand van go back to the zoo, Lucky Fonz was vroeger ja!

1 like

Ik lig zo lekker voor het open raam, onder m’n winterdekbed en zwaartedeken, op m’n lekkerste kussen waar ik eigenlijk nekpijn van krijg. Zou echt ideaal zijn als Idris Elba me nu koffie zou komen brengen. Gun me

24 likes

Bah ik heb vanaf half 6 wakker gelegen en kwam gewoon niet meer in slaap, wat ik ook deed. Dus nu koffie zetten en als een zombie achter de laptop kruipen, er ligt nog een flinke stapel werk ook

Pfoeee de hele tijd voelt Kerst zo ver weg en realiseer me nu ineens dat het deze week al is! En dat betekent voor mij een dagje minder werken deze week :grinning:

1 like

Weggehaald

1 like

Fijne korste dag van het jaar allemaal!!

Ik zit lekker voor mn daglichtlampie met serious request aan en ik ga een hele chille werkweek tegemoet denk ik. Maar 4/5 afspraken in totaal en hopelijk niemand die aan m’n kop zeurt.

33 likes

Denk omdat veel mensen nu kerstvakantie hebben!

1 like

ojaaa dat is een hele goeie. vonc het vanochtend met rondje lopen ook al zo rustig. dacht; yes mensen mogen misschien meer thuiswerken. had niet aan kerstvakantie gedacht.

Vandaag en morgen werken en dan lekker vrij tot en met de 28ste.

Hier heb je ook allemaal leuke websites voor zoals Netflix roulette. Vul je in wat voor genre je wel/niet wil kijken en dan krijg je een suggestie!

Altijd stom als je favo ‘we haten dezelfde dingen’ collega vakantie heeft :frowning_face:

23 likes

Dat zijn de ergste dagen! Vooral als net die ene collega die je niet mag wél werkt.

1 like

Oh wat leuk! Had ik nog niet op het nieuws gezien. Als ik het niet vergeet, ga ik er vanavond naar kijken.

1 like

Hier heeft niemand kerstvakantie, denk ik. Het is best druk op het kruispunt voor mijn huis, zoals altijd.

Zag een beetje op tegen werken deze week, maar het is heerlijk rustig, ben vroeg begonnen en niemand zeurt aan mijn hoofd. Best chill.

Hahaha, ja daar heb ik met thuiswerken gelukkig geen last van! Voordeeltje aan deze saaie bende

Hier is het bewolkt en regent het rond die tijd :cry:

Hahah ik heb net dus ook precies om 17:55 de wekker gezet. Goed voorbereid!

2 likes

Ik lig al een kwartier in een veel te heet bad te hopen dat het wat afkoelt. Te lui om de koude kraan aan te zetten, haha.

2 likes