Ik ben een paar dagen bij m’n vriend en loop hier de hele dag in joggingbroek rond (want vakantie). Maar nu is de vriendin van zijn huisgenoot er ook en zij heeft om 09:00 al haar jurkje en hakken aan en zit perfect gekapt in de make-up te ontbijten, klaar voor de dag. Nu loopt ze al de hele dag op haar laarsjes met hak elegant door het huis terwijl ik in m’n campingsmoking op slippers voorbij sjok. Can u not, ik wil chillen zonder me een luie papzak te voelen naast jou
Oké ik ben gezwicht. Heb net veel tijd besteed aan kerstkaarten uitzoeken, vormgeven en versturen.
Om je beter te laten voelen, ik loop momenteel zo’n 5 van de 7 dagen in pyjama of chill outfit en áls ik de deur al uit moet, is het een legging/panty met jurkje
Ik vind serious request echt weer eens gezellig dit jaar, beetje glazen huis vibes weer
Yesss kerstmutsen
Ik dacht lekker vroeg kerstboodschappen te doen en zo de drukte te vermijden niet dus
Echt he! Ik wilde even snel wat halen maar vond het ook super druk
Ik heb hoop dat het donderdag juist heel rustig overal is. Hoop niet dat alles dan ook uitverkocht is
Ja grote kans dat het dan lekker rustig is! En er was nu ook heel veel uitverkocht van bijv. de ah excellent dingen
Ja hoor ik doe gezellig mee met de Queen’s Gambit hype, had niet gedacht dat ik schaken zo leuk zou vinden eigenlijk
Damn Bob this cap looks good on you! Ho ho ho
Ik heb material design for discourse dus ik zie geen mutsjes, wil iemand een screenshot maken van mijn kop?
Ze snapt het leven niet
Staat je goed, je kijkt gelijk een stuk vrolijker
Ik zie geen maan en sterren
Het miezert buiten maar wooooow daar word je echt binnen 3 seconden kleddernat van joh. Doe dan maar dikke regendruppels
Ja van die vieze pisregen word je altijd zo nat
Toch nog ff gaan rennen door de storm. Helemaal chagrijnig want m’n oordopjes vielen steeds uit en ik hoorde de app niet dus geen idee wat ik moest doen. Heb veel meer gerend dan de intervallen
Die fucking ster houd me al een week wakker en shit en nu kan ik hem niet eens zien.
Ik ben teleurgesteld door de kersthapjes in de ah app, wilde dit jaar helemaal uitpakken met niet-zelfgemaakte dingen. Nouja, morgenavond maar eens in de winkel kijken
Weet iemand of de appie decemberkalenders verkoopt?!
Ik zie ook echt helemaal niks, kutregen