Wat je even kwijt wil #45

Die van mij ook :frowning_face:. Ik mis mijn ‘ik vind het helemaal kut en waarom blijft het zo druk’ klankbord (om in managertaal te blijven xD)

1 like

JA!!! Mijne is er ook de hele week niet. Bah. Ben wel benieuwd of ik productiever ben als ze er niet is. :thinking:

1 like

Na fucking 11 MAANDEN is de renovatie van mijn flat eindelijk klaar. Eindelijk een keer uitgeslapen ipv om 7 uur wakker gedrilld worden. Wat was dat een hel zeg gvd

46 likes

Ik vind dat hele moeten eten soms zo irritant. Ik wil gewoon nog 100 uur in bed liggen maar heb honger :rage: en eruit = koud.

4 likes

Kerstboom aan, koffietje op de bank onder een dekentje heerlijk!

6 likes

Nee, kun je het even heel gedetailleerd uitleggen aub

3 likes

Ik heb twee banen en nog van geen van beide heb ik een kerstpakket of kleinigheidje ontvangen en één van de twee heeft me eruit geprobeerd te werken terwijl mijn contract nog een maand langer loopt.
Ben hier eigenlijk echt best wel salty over, het gaat ook niet om non-profit organisaties ofzo. Hoop eigenlijk dat het deze week dan alsnog komt :grimacing:

3 likes

Wil iemand mijn linker nier voor 2 ton kopen? Ik denk dat ik dan eindelijk een klein huisje kan financieren.

5 likes

Slim. Ga ik ook doen :heart_eyes:

1 like

Wij gingen verhuizen naar een nieuw dorp en ik heb echt angsten gehad dat dit een soort “Beek” zou zijn en we onze eigen Hex zouden krijgen. Nog nooit zoveel last gehad van een boek als van Hex.

5 likes

Ik hou niet van thrillers, maar nu ik hier zo veel over Hex lees, wil ik het bijna ook gaan lezen

1 like

Het boek vond ik wel oke, het las lekker door en ik vond het niet heel erg eng ofzo? Maar daarna haha, ik heb er echt wakker van gelegen en ik denk er nog zo vaak aan terug. Terwijl ik ongeveer 3 tot 5 boeken per week lees, maar Hex blijft een beetje rond spoken in mijn hoofd.

4 likes

het is geen nier van Ali Expres

22 likes

Wow ik had net echt een super onbeschofte postbezorger? Ik had een nieuwe batterij voor mijn rookmelder besteld en dacht dat dat gewoon door de brievenbus zou komen maar het bleek een pakket te zijn. Dus ik deed net open voor de bezorger (ik woon op een galerij) en hoorde hem in het trappenhuis al roepen HÉ en GODVERDOMME en toen gooide hij het pakket zo mijn verdieping op en liep chagrijnig weg zonder verder iets te zeggen of wat dan ook. Ik snap dat die mensen het druk hebben maar waar slaat dit op :sweat_smile:

3 likes

Vreselijk, dit had ik laatst ook. Zag zo dat pakket de trap op vliegen :roll_eyes:

1 like

Mijn vader heeft de boodschappen voor kerst gehaald en het is natuurlijk weer helemaal misgegaan. Ik had om citroensorbetijs gevraagd, plaatje meegestuurd, hij heeft ander ijs gehaald. Ik vroeg om truffeltapenade voor door risotto, heeft ie zo’n kant-en-klaar potje pastasaus van grand italia gehaald (waar wel iets van truffel in zit), dat kan ik toch niet door risotto doen (en is sowieso ranzig)?

Ik snap die vent niet. Ik had nog gezegd: als je het niet kan vinden, haal ik het zelf wel. Niet: als je het niet kan vinden, kies dan maar totaal iets anders wat we niet kunnen gebruiken :confused:

Ik ben echt even heeeeeeeeeeel boos :@ altijd hetzelfde (ja ik weet het ik ben onredelijk en ik ben allang blij dat die boodschappen haalt maar pff)

31 likes

Zou daar ook echt onredelijk annoyed van worden. Erken je tekorten als vader zijnde denk ik dan, ipv foute (en gore zoals dat grand italia gedoe) boodschappen te halen.

3 likes

Als je telefoon het woord logeerhond verandert in loverboys en je het te laat ziet, ontstaat er een awkward gesprek met een tinderdude. :grinning_face_with_smiling_eyes:

20 likes

PRECIES dit deed m’n vader laatst bij de Action toen hij vroeg wat hij moest meenemen voor me.

Ik vroeg: groenafval zakjes, 20 liter, van die kleine groene!
Hij kwam terug met: 60 liter zwarte restafval vuilniszakken!!

Haha echt zo lief dat hij vroeg of ik nog wat nodig had, maar ik had niks aan die grote zakken.

Wel ook heel lief dat je vader boodschappen voor je deed. En die truffel tapenade was ook wel een moeilijk product? Waar koop je dit? Wil het uitproberen haha

5 likes

Heb net een paar dingetjes besteld bij een lokale winkel en vind het zo lief dat ze het langs komt brengen :sob:

1 like