Misschien even de oplaadpoort schoonmaken? Die komt vaak vol te zitten met stof waardoor je telefoon op den duur niet meer oplaadt
jaa heb ik gedaan. Maar op een of andere manier is het oplaad gat ineens te groot geworden voor mn kabel⌠( Guess dat telefoon kringspieren niet elastisch zijnâŚ) en daarom lade hij sws nog maar op met een specifiek kabeltje . Alleen dat arme kabeltje is nu aan het einde van zn latijn. Ik heb dat kabeltje op een andere mobiel uit getest en daarop deed tie t ook niet. Nja hopen dat het nieuwe kabeltje snel binnen komt. Gelukkig kan ik bijna alles op mn laptop haha. Mja toch irri.
Veel te vroeg dit
Klinkt alsof ze een lijk in het beton willen verstoppen.
Ik heb voor 160 euro bij de ici paris uitgegeven (cadeaubonnen) maar kreeg nog allemaal gratis shit waardoor ik nu heb:
2 parfums: Allure van Hugo Boss en Daisy van Marc Jacobs
Van Clinique: mascara, eye liner, remover, foundation, dagcreme, nachtcrème, oogcreme en lipcreme
jezus dit is echt next level
Ik heb net slaperig een nieuwe electrische deken besteld toen ik er hier over las. Mijn heb ik al vier jaar, is een 2persoons, een kant doet het niet meer en de andere warmt zo langzaam op dat ik al een white walker ben voordat het bed eindelijk warm is. Vanaf morgen weer lekker toastyyy in mn bedje
Yay, echt zin om te gaan werken straks. Ik zie via mân eigen postnl app dat we vandaag in sommige wijken brieven gaan bezorgen voor donorregistratie! Ik probeer al zo lang mensen in mân omgeving te overtuigen om Ăźberhaupt een keus door te geven, hopelijk helpt dit hierbij!
Ben nu een paar weken bezig met mijn haar minder wassen, om de dag ec. maar mijn haar voelt nu voor het eerst in de ochtend aan alsof ik het net heb gewassen, terwijl dat gisterochtend was. wajoow. eens kijken hoe lang ik de droogshampoo kan uitstellen.
(ik heb ook gewoon echt niks meer nuttigs bij te dragen)
Ik ben zo blij als ik vanavond weekend heb
Ik werd echt wakker in de volle overtuiging dat het weekend was. Ging mân pil innemen en toen dacht ik eerst nog âshit ben ik nou twee dagen vergetenâ, maar het is gewoon donderdag
Hshahaha oh hopen dat het dan inderdaad het kabeltje is!
Gaat lekker. Eerst is mijn metro vertraagd, vervolgens stap ik in de verkeerde
Ah ik vind dit zoân lief bericht. Werkze!
Zo, ik krijg mijn ogen echt niet open vandaag. Haat aan de donkere dagen.
Ik woon tegenwoordig in de stad maar een dorp heeft toch ook wel wat hoor. Het is vandaag de trouwdag van mijn ouders en ik wou naast mân cadeautje eigenlijk ook een bloemetje geven, maar ik ga vandaag met mân moeder naar een familielid en dan zou ik de hele dag met die bos lopen slepen. Dus nu heb ik net de bloemenwinkel in de straat van mân ouders gebeld, hoefde alleen te zeggen wie mân moeder was en kreeg meteen âohh dan ben jij Dazed!! Ja sorry ik hoor het nu ook ja!!â En nu ligt er een bon voor haar klaar om zelf een boeket uit te kiezen Werd zelfs nog voorgesteld dat ze ook iets aan huis konden komen brengen, vet lief (maar mân moeder is nogal kritisch op haar bloemen dus die kiest veel liever zelf lol)
@punaise je hebt mij in ieder geval gemotiveerd! Ik kreeg laatst de brief maar vergat het steeds te regelen. Nu na jouw berichtje direct even ingelogd en doorgegeven!
Mijn vader heeft een aantal jaar geleden kanker gehad en heel traject. Nu bleek een aantal weken geleden er weer iets mis te zijn, nu op een andere plek (in keel). Het is allemaal heel snel gegaan want hij heeft deze week al een behandeling gehad en de tumor is nu weg. Maar ik ben deze week zo moe van alles, kan me echt slecht aan het werk zetten en mis nu nog meer contact van collegaâs. Zit je de hele dag alleen. Ik kan ook niet normaal mijn ouders bezoeken, want corona. Baal gewoon even van alles
Ik heb blaasontsteking en door die kut looproutes is de dichtsbijzijnde wc op werk 3 minuten lopen. Wat een drama
Ik kan gelukkig wel rustig aandoen. Een collega bellen vind ik nog lastig omdat ik hier pas sinds september werk en mensen dus eigenlijk alleen digitaal ken.
Heb het boek al gelezen en nog op mân ereader staan, maar thanks voor het aanbod!
Wij vrouwen moeten allerlei troep in ons lichaam stoppen om niet zwanger te raken, maar volgend jaar komt er een anticonceptiemiddel voor mannen op de markt; een gel wat je 1x per dag moet smeren op je rug en schouders. Okeeeeee
En dan ziijn er nog mannen die reageren met: âDat gaan we niet doen he!! Daâs voor de vrouwtjessssâ Oh en âeerst ff kijken wat voor bijwerkingen het geeftâ, lol man.