Wat je even kwijt wil #45

Het is wel een feit dat het een verantwoordelijkheid is, zowel op korte als lange termijn. Je zal sowieso rekening moeten houden met hen in de toekomst. Het is goed dat je daarover nadenkt!

Ik ben zelf nog maar 24 en heb nu een katje van 12 een jaar geleden geadopteerd. In het beste geval wordt ze nog 20. Ik denk soms ook wel van jeetje ik zal niet echt meer op lange reizen kunnen gaan en hopelijk lukt dat met m’n toekomstige kinderen. Qua partner is dat bij mij snel beslist hoor, als hij er niet voor open staat of een ernstige allergie heeft, is het direct no go. Ik kom altijd gepaard met een kat haha.
Maar, ik heb niet echt behoefte aan lange reizen en natuurlijk zullen er wel nog struggles komen ivm werk/wonen/dergelijke maar als je zo’n beest hebt, dan maak je keuzes voor haar/zijn welzijn. Uit liefde doe je dat automatisch.

Ik heb haar nu een jaar en we zijn onafscheidelijk. Ze is een van de beste dingen die me is overkomen en draagt 110% bij aan mijn levensgeluk. Dus, ondanks alles dat erbij komt kijken, kan ik je zeggen dat je er geen spijt van gaat hebben. Het is ongelofelijk wat een beestje (en in jouw geval beestjes) met je kan doen. Als je het niet doet, zal het dan niet blijven knagen hoe het zou zijn mét een dier?

Maar goed, niet mijn keuze natuurlijk en ik vind het echt goed dat je er nog eens over nadenkt, dat is belangrijk. Ik kan je alleen vertellen dat eventuele moeilijkheden vaak op te lossen zijn en het volledig waard zijn!

11 likes

Jaja hoor. Top punt van 2020 mn mobiel laad met geen mogelijkheid meer op en was nog maar op 2% nu is hij overleden.
Het ligt denk ik aan de kabel dus heb een nieuwe besteld. Maar mijn geluk kennende zal wss het probleem dan toch ineens bij mn mobiel liggen…
En nu kan ik natuurlijk niet slapen omdat ik facking chaggie ben.

Misschien even de oplaadpoort schoonmaken? Die komt vaak vol te zitten met stof waardoor je telefoon op den duur niet meer oplaadt

jaa heb ik gedaan. Maar op een of andere manier is het oplaad gat ineens te groot geworden voor mn kabel… ( Guess dat telefoon kringspieren niet elastisch zijn…) en daarom lade hij sws nog maar op met een specifiek kabeltje . Alleen dat arme kabeltje is nu aan het einde van zn latijn. Ik heb dat kabeltje op een andere mobiel uit getest en daarop deed tie t ook niet. Nja hopen dat het nieuwe kabeltje snel binnen komt. Gelukkig kan ik bijna alles op mn laptop haha. Mja toch irri.

1 like

Veel te vroeg dit :sob:

1 like

Klinkt alsof ze een lijk in het beton willen verstoppen.

3 likes

Ik heb voor 160 euro bij de ici paris uitgegeven (cadeaubonnen) maar kreeg nog allemaal gratis shit waardoor ik nu heb:

2 parfums: Allure van Hugo Boss en Daisy van Marc Jacobs
Van Clinique: mascara, eye liner, remover, foundation, dagcreme, nachtcrème, oogcreme en lipcreme :grinning:

14 likes

jezus dit is echt next level

Ik heb net slaperig een nieuwe electrische deken besteld toen ik er hier over las. Mijn heb ik al vier jaar, is een 2persoons, een kant doet het niet meer en de andere warmt zo langzaam op dat ik al een white walker ben voordat het bed eindelijk warm is. Vanaf morgen weer lekker toastyyy in mn bedje

6 likes

Yay, echt zin om te gaan werken straks. Ik zie via m’n eigen postnl app dat we vandaag in sommige wijken brieven gaan bezorgen voor donorregistratie! Ik probeer al zo lang mensen in m’n omgeving te overtuigen om überhaupt een keus door te geven, hopelijk helpt dit hierbij!

12 likes

Ben nu een paar weken bezig met mijn haar minder wassen, om de dag ec. maar mijn haar voelt nu voor het eerst in de ochtend aan alsof ik het net heb gewassen, terwijl dat gisterochtend was. wajoow. eens kijken hoe lang ik de droogshampoo kan uitstellen.
(ik heb ook gewoon echt niks meer nuttigs bij te dragen)

2 likes

Ik ben zo blij als ik vanavond weekend heb

Ik werd echt wakker in de volle overtuiging dat het weekend was. Ging m’n pil innemen en toen dacht ik eerst nog “shit ben ik nou twee dagen vergeten”, maar het is gewoon donderdag :expressionless:

9 likes

Hshahaha oh hopen dat het dan inderdaad het kabeltje is!

1 like

Gaat lekker. Eerst is mijn metro vertraagd, vervolgens stap ik in de verkeerde :weary:

Ah ik vind dit zo’n lief bericht. Werkze!

1 like

Zo, ik krijg mijn ogen echt niet open vandaag. Haat aan de donkere dagen.

1 like

Ik woon tegenwoordig in de stad maar een dorp heeft toch ook wel wat hoor. Het is vandaag de trouwdag van mijn ouders en ik wou naast m’n cadeautje eigenlijk ook een bloemetje geven, maar ik ga vandaag met m’n moeder naar een familielid en dan zou ik de hele dag met die bos lopen slepen. Dus nu heb ik net de bloemenwinkel in de straat van m’n ouders gebeld, hoefde alleen te zeggen wie m’n moeder was en kreeg meteen “ohh dan ben jij Dazed!! Ja sorry ik hoor het nu ook ja!!” En nu ligt er een bon voor haar klaar om zelf een boeket uit te kiezen :blush: Werd zelfs nog voorgesteld dat ze ook iets aan huis konden komen brengen, vet lief (maar m’n moeder is nogal kritisch op haar bloemen dus die kiest veel liever zelf lol)

@punaise je hebt mij in ieder geval gemotiveerd! Ik kreeg laatst de brief maar vergat het steeds te regelen. Nu na jouw berichtje direct even ingelogd en doorgegeven!

23 likes

Mijn vader heeft een aantal jaar geleden kanker gehad en heel traject. Nu bleek een aantal weken geleden er weer iets mis te zijn, nu op een andere plek (in keel). Het is allemaal heel snel gegaan want hij heeft deze week al een behandeling gehad en de tumor is nu weg. Maar ik ben deze week zo moe van alles, kan me echt slecht aan het werk zetten en mis nu nog meer contact van collega’s. Zit je de hele dag alleen. Ik kan ook niet normaal mijn ouders bezoeken, want corona. Baal gewoon even van alles

3 likes

Ik heb blaasontsteking en door die kut looproutes is de dichtsbijzijnde wc op werk 3 minuten lopen. Wat een drama :sob:

Ik kan gelukkig wel rustig aandoen. Een collega bellen vind ik nog lastig omdat ik hier pas sinds september werk en mensen dus eigenlijk alleen digitaal ken.