Wat je even kwijt wil #45

Ik heb vorig jaar ook een tantrum gegooid tijdens het koken van het kerstdiner want mijn ouders hadden warmgerookte zalm gekocht in plaats van rauwe zalmfilet.

Achteraf was de zalm echt heerlijk en beter dan zalm uit de supermarkt maar als ik wil koken moet ik gewoon bepaalde ingrediënten hebben. En ik krijg al stress van het koken van een zesgangenmenu, ik ben dan niet te genieten tot we aan tafel zitten :’)

2 likes

Ik vraag me dan echt af waarom je dan sowieso die taak op je neemt. Kerst hoort niet stressvol te zijn.

15 likes

Ik heb een of andere brownie/cookie bak mix gebeuren gekocht om mezelf te entertainen.

2 likes

Zo heb ik een voorinspectie van mijn moeders huis van de woningbouw. Ben benieuwd of ze gaan zeuren dat er heel veel nog niet goed is.

Dus ik werd net gebeld door zo’n meid van VT wonen die wat vragen wilde stellen omdat ik een abonnement heb. Ok prima, nou vraagt ze dus eerst wat ik van het magazine vind, wat ik leuk vind eraan en wat ik er nog meer in zou willen zien. So far so good, komt ze daarna met dat ze een leuke aanbieding hebben over 80 magazines die je op 5 verschillende manieren kan raadplegen. Klinkt leuk toch? Dus ik zeg ja, daarna zegt ze weer wat (weet niet meer wat enige wat ik nog weet is dat ze zei klinkt leuk toch?) dus ik weer ja, daarna zegt ze weer wat en klinkt leuk toch? Dus ik ja. Zegt ze ok, zal ik het dan voor je regelen? Dus ik nee.
Zegt ze maar je vond het leuk klinken toch? Ik zo ja, maar ik wil dit dan eerst zelf uitzoeken want dit zegt mij nu niks.
Nou gaat daarna haar hele opleesrobot aan, ok prima dan bel ik je morgen hetzelfde tijdstip terug, en er komt nu een bandje voor je rechten en plichten en bel me niet register, bedankt en een fijne dag verder. Opgehangen.

Like wtf?!

5 likes

Ik heb die maar dan met nog een cookie gedeelte erboven op

1 like

Altijd nee zeggen als iemand belt en vraagt klinkt leuk toch

17 likes

Kindjes die vragen, worden overgeslagen

16 likes

Haha ja ik vind het wel heel lief! Maar wel irritant dat het nooit in 1x goed gaat en dat we dan dus met producten zitten die we kunnen weggooien (nja we maken het wel op hoor maar normaal gezien zouden we dat niet kopen). En gewoon bij de Jumbo of AH: https://www.jumbo.com/tartuforo-truffeltapenade-80g/195620POT/

Ik vroeg welk ijs hij had gekocht, zegt ie “yoghurtijs citroen. moet opnieuw. foto ijs is telkens zoek werk nu stuur straks foto”. Awwwwwww het is gewoon een zielige oude man :pleading_face: Nu ga ik weer lief tegen hem doen.

@Ishq ah die meid maakt gebruik van een sociale beïnvloedingstechniek, ze laat je twee keer ja zeggen zodat je vervolgens ook eerder ja zegt. Dus volgende keer gewoon meteen nee zeggen.

5 likes

Wat zijn je eisen?

(PS. Ben ik de enige bij wie de forumlay-out veranderd is? :o)

Bij mij is hij nog hetzelfde. Ben je misschien (per ongeluk) van thema veranderd? Dan ziet het er wel anders uit namelijk.

Bij mij ook!

Nog een uurtje en dan hebben we online kerstborrel met t bedrijf en mag ik eindelijk de cadeautjes openmaken die in m’n kerstpakket zitten :star_struck: en dan nog maar 1 dag werken en vakantieee. Is voor het eerst dat ik vrij neem rond kerst én geen studiestress heb dus voel me net een kleuter op 4 december

5 likes

Ik vind het heel leuk om te koken en vooral het eindresultaat is bevredigend. Maar we vieren het altijd bij mijn ouders en die hebben niet de keuken die ik gewend ben. Daarnaast neem ik gewoon standaard te veel hooi op mijn vork en niemand anders mag helpen want het moet zoals ik het wil.
Ik trap er elk jaar weer in trouwens, maar als ik eenmaal iedereen zie genieten van het eten ben ik alles weer vergeten.

1 like

Nee ik zie het ook! Op mijn mobiel.

Ik ben gefrustreerd en blij tegelijk.

Ik heb ruim een maand geleden bij Made een hele mooie goudkleurige apothekerskast gekocht.
Deze wordt helaas pas 5 maart 2021 geleverd. Nu is de kast online 150 euro goedkoper. Ik heb via de chat gevraagd of ik de korting alsnog kan krijgen en het antwoord was ja! Binnen 3 dagen wordt het over gemaakt, wat een fijne service.

Nu wil ik bij hen een opbergbank voor achter mijn bed bestellen die nu ook korting heeft. Maar ABN heeft een storing en probeer het de hele tijd te betalen maar het lukt niet :rage:

12 likes

Ben je bang dat een forummer gaat bellen naar het bedrijf om te klikken dat Friemel van het Forum Feminarum, u kent het wel, een te dure loopband heeft ontvangen? :crazy_face:

9 likes

Ik heb er een paar maanden terug een bij de decathlon besteld die volgens mij aan al deze eisen voldoet. Had je daar al gekeken?

1 like

Wat dan? Dat met die uitkering ofzo? Geniet lekker van je loopband hoor meid (of nouja genieten)

4 likes

Meer mensen last van enorme spam mailtjes op een live.com account? Het is echt niet normaal. Op een kwartier tijd zeker 8 mailtjes. Iemand tips?

5 likes