Nou de brownie staat in de oven daar heb ik me toch leuk 10 minuten mee vermaakt…
Kerstmutsjes!
Hij past precies bij pipi
Ey de stoelen die ik twee maanden geleden heb gekocht hebben nu ook 50 euro korting Ik ga denk ik ook mailen haha, is wel de moeite
Zou het zeker proberen! Ik deed het via de chat, had direct antwoord.
Mijn skull plaatje ziet er wel wat vrolijker uit zo met een kerstmutsje. Past ook echt precies.
Ja ik ook ineens! Echt bizar. Geen tips helaas, misschien wel even je wachtwoord wijzigen?
Ik heb nu zin om koekjes te bakken dus ga maar even zoeken naar lekkere recepten. Iemand nog een tip?
Ik wilde gaan wandelen en hardlopen vandaag maar het is echt kut weer. Dus heb wel een uur gelopen maar blijf nu binnen met tosti’s
Als je de cookies van levain bakery precies na wilt maken wil je er dan ook een naar mij sturen?
Word net wakker van een dutje van 3 uur
Het is dag 1 van de vakantie en ik lig in bed. Wilde eigenlijk koekjes gaan bakken ofzo, maar zo geen zin door dat pleurisweer en bahhh. Motivatie nul.
Ik heb echt geen zin meer om te werken. Ik ben nog nooit zo actief geweest op het forum.
jeetje mina ik ging in mijn pauze even naar de supermarkt omdat ik wat dingen nodig had, maar het leek wel alsof ze een uitverkoop hadden zo druk wtf. doe eeveeeen normaaaal.
Heb snel alles gepakt en gevlucht voor mijn leven.
Ahh mijn vriend is voor het eerst kerstkaarten aan het schrijven. Er staat nu BESTE HENK en hij staart nu al 5 minuten naar een verder lege kaart.
OK dit is stiekem een post omdat ik wil kijken hoe mijn mutsje staat.
Ahhh perfect!
ja ik! echt ook al een aantal maanden gewoon. zo irritant he
wauw m’n kerstmuts past perfect
Sinds gisteren is de royal donuts hier in de stad geopend en ik wil stiekem zoooo graag een donut gaan halen nu.
Huh, de mutsjes zijn weer terug weg hier
Ik zit ook al in de vakantiesfeer, ook al heb ik maar 2 dagen vrij genomen. Voer echt niks uit nu haha en open ook constant het forum.
Bij mij ook maar het is weg nu ik van thema ben veranderd.