Haha ja zo droomde ik laatst dat mijn vriend me in de steek liet op oudejaarsavond met de mededeling “jij bent helemaal niet leuk om mee te feesten, eigenlijk heb ik je nooit leuk gevonden dus je bekijkt het maar.” Toen moest ik de volgende ochtend een beetje huilen en hij snapte er niks van want “Het was maar een droom?” Dat zou ik toch nooit echt doen?” 
Dark thema heeft ze volgens mij niet!
Ik heb mijn wekker gezet maar weet eigenlijk niet zo goed waarom? Behalve boodschappen doen heb ik weinig op de planning staan…
Oké ik ga proberen nog even verder te slapen denk ik 
Niet altijd helaas. En heb geen zin in vreemden hier 
Omg, ik ben net gewoon een hele vergadering vergeten op mijn werk. Door tijdverschil zou hij om 08.00 uur beginnen en om 08.45 (toen ik lekker de krant zat te lezen en koffie te drinken) dacht ik ineens: fuuuuuuuck. Zo genant en stom, baal echt van mezelf nu.
ok het was een idee!
Het gaat vandaag weer een super productieve werkdag worden. (Not)
Oehh mag ik hem ook?
Toy van Netta is sinds een paar weken mijn WAKE UP leverworst liedje geworden en weet niet hoe het er zo in heeft kunnen sluipen.
Zonde, de kerststal is gesneuveld tijdens de verhuizing
Zijn stukken afgebroken.
En ik lees in mijn werkrooster dat het weer lekker druk wordt vandaag.
Ik had net een kort Teams overlegje met een collega.
Gisteren belde hij zonder beeld en ik zag dat hij nu zijn camera ook niet aan had, dus ik hield de telefoon aan mijn oor.
Maar toen we ophingen zag ik dat hij zijn camera wel aan had gehad.
Vind dat altijd zo goor om tegen een oor aan te kijken en nu deed ik het zelf ook 
Mijn auto krijgt vandaag eindelijk een nieuwe achterbumper nadat er in de zomer een vuilniswagen tegenaan was gereden. Straks ook maar even door de carwash, want dat durfde ik niet meer haha. Bye bye pauperbakkie. 
Miss is er iemand in het zorgverzekering-topic?
Maar jij had je camera toch niet aan? Dus heeft hij gwn je initialen pf foto gezien als beeld
Ik weet het niet meer, maar dan hoop ik dat maar ja!
Dank voor je geruststelling 
Huh, ik koop dit altijd bij de AH omdat de Lidl hier het niet heeft haha. Sterker nog, gisteren nog gehaald.
Misschien dat de koninklijke Lidl in Wassenaar een luxer assortiment heeft.

Mag je hier alles delen?
Ik heb vannacht hele tijd over mijn ex en zijn nieuwe vriendin gedroomd (is al twee jaar uit en ij lag naast mijn huidige vriend te slapen) . Kan het toch niet helemaal loslaten nu ik wakker ben, echt idioot!
Ik wil al deze knuffels adopteren als ze hun baasje niet meer kunnen vinden 
Ik heb een heel mooi pak, maar wanneer doe je nou een pak aan in deze tijd. Het zit ook niet superlekker, meer een pak voor - bijvoorbeeld - borrels. Maar wie heeft er nu nog borrels?