Wat je even kwijt wil #45

Joepie ik heb een nieuw spalkje, even 150 euro aftikken :thumbsup:

4 likes

@nevertheless Same haha. Sowieso de afgelopen week al wel een beetje, maar er staan nu zo weinig taken op mijn lijstje dat ik echt niks aan het doen ben. Ook wel eens lekker.

2 likes

Ik heb ook alleen 24 december een halve dag vrij en dan pas weer 30 en 31 december. Ik heb zin om heel de dag op de bank te liggen en Buffy the Vampire Slayer te kijken.

3 likes

Het erge is dat ik nog best wel wat dingen te doen heb. Ik vind mijn werk op dit moment niet zo leuk dus ik heb 0 motivatie om alles af te ronden. Ik ga maar even voor het raam staan om naar buiten te kijken.

Edit: omg ik zat net uit verveling op mijn telefoon om naar het forum te gaan terwijl het forum ook op mijn laptop open staat.

3 likes

Ooh ik vind mezelf zo slim haha. Ik ga 1 januari weer antibiotica slikken maar ik moet wat erbij hebben dus ik heb net de dokter gebeld en gezegd dat ik na kerst begin (1 januari is ook na kerst haha) dus dat ik nu alvast dat erbij wil hebben. De enige reden dat ik het nu wil is zodat het onder mijn eigen risico van dit jaar valt wat nu toch al op is. :sunglasses:

8 likes

Mijn vriend gooit net gefrustreerd een duct tape rol de trap af.

Nu lachen we er beiden om hoe random dit is, omdat A. een duct tape rol?! en B. hij gooit nooit met iets als hij boos is, wat is dit?!

4 likes

Hahaha wow, dan was de frustratie misschien wel heel hoog? :joy: Goed dat jullie er nu om kunnen lachen iig (en dat je niet geraakt bent :laughing:)

1 like

love de kerstmuts, past perfect :partying_face:

Haha ik zat gewoon op de bank en hoorde opeens bonk bonk bonk, dus kwam zo kijken in de gang. Ligt die stomme rol daar.

Hij heeft al wekenlang ruzie met kabels, goed om te weten dat klusprojecten die fout gaan z’n grootste trigger zijn :yum:

1 like

150 euro?! :scream:

Ondanks alles ben ik nu benieuwd naar je recept? Risotto en truffel tapenade klinkt zalig!

1 like

Ja ik had ook geen idee dat dat zoveel geld kostte. Ze vroeg of ik er even over na moest denken maar ik lag toch al in die stoel dus ik dacht doe het maar gewoon. Als ik google lijkt het wel normaal te zijn.

@Boondigga ik pb je!

1 like

Aah oke. Was hij gebroken? Ik dacht dattie los zat.

Ja hij zat los, het draadje was helemaal afgesleten dus had geen zin om hem weer vast te zetten (hij is al een keer eerder losgegaan dit jaar). Heb hem ook ruim 10 jaar gehad.

1 like

Ah kun je niet gewoon posten? Of mij ook pb’en :innocent:

Super irritant dat je het verkeerde hebt gekregen. Nu met de winkels dicht helemaal balen, maaar ik zag vanmorgen bij mijn AH dat ze daar een muffinvorm verkochten. Ze lagen bij de kerstkoekjes in een stelling. Misschien dat ze die in jouw AH ook hebben, mocht je daar nog komen voor de kerstboodschappen?

2 likes

Je hebt nodig:
Ui, knoflook, oesterzwammen, kastanjechampignons, risottorijst, bospaddenstoelenbouillon, truffeltapenade, parmezaanse kaas, witte wijn

Bak de paddenstoelen in een pan en doe er wat witte wijn bij zodat het erin trekt. Dan in de andere pak de ui en knoflook even bakken, daarna de rijst even meebakken en vervolgens bouillon toevoegen tot de risotto gaar is. Aan het einde roer je de parmezaanse kaas en truffeltapenade erdoor en doe je de paddenstoelen erbij. Ik heb het recept van een vriendin en zij deed er nog een eierdooier bij (ei splitsen en dan eierdooier een paar minuten in kokend water leggen), maar kun je ook weglaten.

10 likes

Klinkt echt mega lekker holy

1 like

Waarom kijken oude mensen nooit uit :sob: werd net geschept door een scootmobiel en werd meter door dat ding vooruit geduwd. Ik dacht echt hoe gaan we vallen, scootmobiel wankelde helemaal en ik er half over heen. Gelukkig kwam hij daarna al snel op vier poten terecht maar jezus. Had naar rechts gekeken ipv denken dat je zo door iedereen heen kan. Ik heb gelukkig niks behalve beetje beurse heup. Adrenaline wel.
Die man ook echt zo heel snel ja ik moet daarheen aju :wave:t5: .
Ok.

5 likes

Wat chill dit wordt mijn kerstavond eten denk ik!! Klinkt heerlijk.

2 likes