Wat je even kwijt wil #45

Toy van Netta is sinds een paar weken mijn WAKE UP leverworst liedje geworden en weet niet hoe het er zo in heeft kunnen sluipen.

2 likes

Zonde, de kerststal is gesneuveld tijdens de verhuizing :anguished: Zijn stukken afgebroken.

En ik lees in mijn werkrooster dat het weer lekker druk wordt vandaag.

Ik had net een kort Teams overlegje met een collega.
Gisteren belde hij zonder beeld en ik zag dat hij nu zijn camera ook niet aan had, dus ik hield de telefoon aan mijn oor.
Maar toen we ophingen zag ik dat hij zijn camera wel aan had gehad.

Vind dat altijd zo goor om tegen een oor aan te kijken en nu deed ik het zelf ook :weary:

9 likes

Mijn auto krijgt vandaag eindelijk een nieuwe achterbumper nadat er in de zomer een vuilniswagen tegenaan was gereden. Straks ook maar even door de carwash, want dat durfde ik niet meer haha. Bye bye pauperbakkie. :wave:

1 like

Miss is er iemand in het zorgverzekering-topic?

Maar jij had je camera toch niet aan? Dus heeft hij gwn je initialen pf foto gezien als beeld

1 like

Ik weet het niet meer, maar dan hoop ik dat maar ja!
Dank voor je geruststelling :sweat_smile:

Huh, ik koop dit altijd bij de AH omdat de Lidl hier het niet heeft haha. Sterker nog, gisteren nog gehaald.

Misschien dat de koninklijke Lidl in Wassenaar een luxer assortiment heeft.

9 likes

:pleading_face: :pleading_face:

7 likes

Mag je hier alles delen?

Ik heb vannacht hele tijd over mijn ex en zijn nieuwe vriendin gedroomd (is al twee jaar uit en ij lag naast mijn huidige vriend te slapen) . Kan het toch niet helemaal loslaten nu ik wakker ben, echt idioot!

1 like

Ik wil al deze knuffels adopteren als ze hun baasje niet meer kunnen vinden :cry:

7 likes

Ik heb een heel mooi pak, maar wanneer doe je nou een pak aan in deze tijd. Het zit ook niet superlekker, meer een pak voor - bijvoorbeeld - borrels. Maar wie heeft er nu nog borrels?

1 like

Gewoon heerlijk overdresssed je boodschappen er mee doen! Kekke schoenen er onder, haar netjes en gaan.

3 likes

huh, maar werd je ook niet even gebeld of geappt van yo waar ben je?

Jawel, maar m’n batterij van m’n telefoon was op :sweat_smile: Ik moet echt aan m’n oplader discipline gaan werken.

Overal naar toe. Boodschappen, en thuis alleen de broek. Veel meer kun je hem niet dragen in een lockdown ahah

4 likes

Owja. Boodschappen is een goed plan!

Ik heb mijn bonus binnen dus ik wil eigenlijk mijn droom jas kopen (Ted Baker wollen mantel #nospon) maar de gier in mij wilt wachten totdat er ooit korting op komt :cry:

3 likes

Je zal maar per ongeluk een bevestiging van een sollicitatie naar de verkeerde sturen… De namen waren ook echt bijna identiek… echt zoiets als : Emma Pieters - Pieter Emma :flushed::flushed::flushed: Voel me nu heel lullig iig :sob: