Ik wil al 2 uur een middagdutje doen maar mijn kerstpakket is onderweg.
Ik ben bang dat ik ze dan niet hoor aankloppen.
Het ding is dat als je op een scootmobiel het handvat los laat dat dat ding gewoon per direct stopt. Maar oude mensen blijven dat ding gewoon stug vast houden als ze ergens tegen aan rijden. Zo heb ik ook een keer meegemaakt dat een man tegen iemand aan reed op de pond en gewoon door bleef rijden over haar fiets in en bijna aan de andere kant van de pond af. Het is dat iemand hem tegen hield.
Ik vind dat ze eerst even een soort van cursus ofzo moeten hebben van een dag om er mee om te gaan.
Ben jij verder oke?
Ah makes sense ja ik dacht in hemelsnaam hoe lang blijf je me vooruit duwen :’) En zo irritant als je valt dat je denkt shit shit hoe ga ik zo vallen en wat is de schade. Maar het viel dus best mee. Ben blij dat ik alleen een rugzak om had waar flesje uit viel en niet ook nog boodschappen aan stuur had hangen.
Die man keek ook gewoon niet naar rechts. Maandje terug ook al een oudje die hup een fietspad overstak al lopend super traag natuurlijk maar ja als je dan fietst met 15/20 km per uur :s Echt op haar na miste ik hem.
Behalve mijn heup/kont lijkt het mee te vallen, thanks!
Dit klinkt echt fantastisch, dank je wel!
Jaaaa echt hatelijk met deze feestdagen!!
Truffeltapenade is gewoon in de supermarkt te koop. Tip! Betaal iets meer en ga voor het kleinere potje. AH huismerk bevat ongeveer 10% van de hoeveelheid truffel als die van Urbani. Dus check altijd eventjes de ingredientenlijst!
Gelukkig is mijn moeders huis vrijwel goed zoals het nu is. Alleen de spijkers moeten er nog uit en het moet nog leeg. Gelukkig!
Ik vind die van AH huismerk echt nergens naar smaken, ik dacht dat ik het gewoon zo op een lepel wel zou proeven maar nope. Dus ja inderdaad ga voor duurder.
Ja het smaakt nergens naar, zit bijna geen truffel in.
Ik heb inmiddels het heuglijke nieuws ontvangen dat de juiste truffeltapenade en het juiste ijs in huis zijn!!
Ik kijk een soort van 5 uur life gebeuren. En er staat een vrouw te lullen over welke groente er wel en niet in de koelkast mogen. En ze staat alles zo vies sensueel te aaien. Afblijven!
Ja, zeker!
Bepaal zelf wel wat ik m’n koelkast leg!!!
Heb ik de hele dag amper wat aan werk uitgevoerd omdat er niks te doen was? Ojazeker. Zit ik nu met mijn farm eind zomer, ojazeker. Tijd nuttig besteed
Ik ben een paar dagen bij m’n vriend en loop hier de hele dag in joggingbroek rond (want vakantie). Maar nu is de vriendin van zijn huisgenoot er ook en zij heeft om 09:00 al haar jurkje en hakken aan en zit perfect gekapt in de make-up te ontbijten, klaar voor de dag. Nu loopt ze al de hele dag op haar laarsjes met hak elegant door het huis terwijl ik in m’n campingsmoking op slippers voorbij sjok. Can u not, ik wil chillen zonder me een luie papzak te voelen naast jou
Oké ik ben gezwicht. Heb net veel tijd besteed aan kerstkaarten uitzoeken, vormgeven en versturen.
Om je beter te laten voelen, ik loop momenteel zo’n 5 van de 7 dagen in pyjama of chill outfit en áls ik de deur al uit moet, is het een legging/panty met jurkje
Ik vind serious request echt weer eens gezellig dit jaar, beetje glazen huis vibes weer
Yesss kerstmutsen
Ik dacht lekker vroeg kerstboodschappen te doen en zo de drukte te vermijden niet dus
Echt he! Ik wilde even snel wat halen maar vond het ook super druk
Ik heb hoop dat het donderdag juist heel rustig overal is. Hoop niet dat alles dan ook uitverkocht is
Ja grote kans dat het dan lekker rustig is! En er was nu ook heel veel uitverkocht van bijv. de ah excellent dingen