Wat je even kwijt wil #45

Ja hoor ik doe gezellig mee met de Queen’s Gambit hype, had niet gedacht dat ik schaken zo leuk zou vinden eigenlijk

Damn Bob this cap looks good on you! Ho ho ho

7 likes

Ik heb material design for discourse dus ik zie geen mutsjes, wil iemand een screenshot maken van mijn kop? :clown_face:

Omg luie donder, wissel 1 seconde van thema dan.

12 likes

Ze snapt het leven niet

1 like

Staat je goed, je kijkt gelijk een stuk vrolijker

image

24 likes

HAHA love it misschien reden om te switchen voor deze luiaard @Lula :smiling_imp:

1 like

Ik zie geen maan en sterren :sob:

3 likes

Het miezert buiten maar wooooow daar word je echt binnen 3 seconden kleddernat van joh. Doe dan maar dikke regendruppels :woozy_face:

Ja van die vieze pisregen word je altijd zo nat

1 like

Toch nog ff gaan rennen door de storm. Helemaal chagrijnig want m’n oordopjes vielen steeds uit en ik hoorde de app niet dus geen idee wat ik moest doen. Heb veel meer gerend dan de intervallen :sunglasses:

2 likes

Die fucking ster houd me al een week wakker en shit en nu kan ik hem niet eens zien.

11 likes

Ik ben teleurgesteld door de kersthapjes in de ah app, wilde dit jaar helemaal uitpakken met niet-zelfgemaakte dingen. Nouja, morgenavond maar eens in de winkel kijken

Weet iemand of de appie decemberkalenders verkoopt?!

Ok ik had al geen zin om nog naar buiten te gaan maar nu ga ik echt niet meer

En ik wilde die planeten zien maar ik zie niksssssss

2 likes

Ik zie ook echt helemaal niks, kutregen :cry:

Ik moet donderdag ook nog boodschappen doen (voor de katten) en hopelijk valt het inderdaad mee.

Ja, ik zag ze gisteren ook in de winkel!

1 like

Een extra berichtje om m’n mooie muts nog even te checken :hugs:

2 likes

Ik had vorig jaar voor elke slipper een muts, maar ik klaag verder niet hoor.

6 likes

Ja normale koek kerstkransjes hier ook, ze hadden alleen van schuim nog.

En ik had de laatste bak truffelgratin

Kutboeren volgens de ah mevrouw

4 likes