Wat je even kwijt wil #45

Ik post even om te kijken naar mijn muts

edit : ik zie geen muts :sob:

1 like

Doe ff default thema

2 likes

Ja doe dat maar want ik had graag chocolade kerstmannen gehad en die waren er niet :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik heb mijn ava veranderd, die kerstmuts staat me goed al zeg ik het zelf

5 likes

Ik ook niet :frowning: Ook niet met default

Edit: o, grapje, nu wel.

1 like

Ik krijg elke dag een grotere hekel aan die agressieve simpele zielen.

Volgende keer zeggen dat je snotneus en keelpijn hebt.

4 likes

Maar dit is toch ook super laat en neem aan dat ze het ook in rekening zouden brengen als je niet zou zijn komen opdagen. Ik snap het eerlijk gezegd wel.

Edit : maar gedane zaken nemen geen keer, je kan er niets meer aan veranderen natuurlijk dus hopelijk baal je er snel minder van.

20 likes

Kutkersthamstersboeren kransen

Ik heb 3 uur op de bank zitten rillen omdat ik verregend was van en naar mijn covid test. Uiteindelijk toch maar van de bank af gekomen en onder een gloeiend hete douche gaan staan. Ondanks dat een vriendin een tas vol boodschappen heeft gebracht geen zin om te koken dus ik heb poke bowl besteld :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Is iemand hier een NRC abonee? Ik heb ergens een artikel voor nodig maar ik kan het niet bekijken haha

ja ik, welk artikel heb je nodig?

Ik stuur je even een pm!

Mutsen check 1 2 3 check

1 like

Wordt er net weeeeeeer aangebeld terwijl ik niks verwacht. Gelukkig werd er daarna beneden aangebeld en heeft iemand open gedaan. Er wordt gewoon iedere dag aangebeld terwijl ik niks verwacht, word er schijtziek van. Vind het wel sneu voor de pakketbezorgers maar ik ga niet de hele tijd 3 trappen op en af doeiiii. Ga maar een briefje ophangen ofzo.

Pfff ik heb dit ook gehad toen ik een gedeelde voordeur had en ik de bovenste bel had. Echt irritant, deed ook nooit open haha.

1 like

Ook weer even klagen hier hoor. Verveel me gewoon zoveel, ben alleen maar aan het netflixen als ik niet werk :sweat_smile:

1 like

Op het begin van een werkdag wil ik altijd even doorpakken en laat ik lastigere dingen leggen met het idee van ā€œkomt straks wel als ik er goed in zitā€. Eindstand is altijd dat ik dan op het einde van de werkdag nog allemaal dingen moet doen die ik heb laten liggen en dat mijn werkdag dan veel langer duurt. :sob: Elke keer trap ik er weer in.

5 likes

Ik ging vanmiddag naar de grotere ah en in de parkeergarage ging een auto voor me twee keer stilstaan vanuit het niks. En toen ik van de rolband af ging om naar binnen te gaan pakte ik de leuning vast en dacht daarna meteen: ā€œohnee bacteriĆ«nā€ dus ik liet hem los, glijdt mn voet weg en ik donder echt hard op mn kont… en toen was ik nog niet eens binnen… daar was het zo druk dat ik door de stress de helft ben vergeten… nu moet ik van de week nog een keer…

2 likes

Ohhh zo stom! Zou dat ook echt niet leuk vinden… Heeft je baas nog gereageerd?