Vanmiddag zouden m’n verstandskiezen worden getrokken maar zojuist afgebeld door die nieuwe maatregel. Jammer van m’n eigen risico dat al op was maar hey, nu geen kerst met alleen maar soep
Ja dit heb ik gezien. Dus via Strava maar ben benieuwd of dat werkt en of ik dan Strava ook steeds aan moet zetten etc
Ah mijn vriend heeft Mortal Kombat gekocht zodat ik ook een keertje samen met hem kan gamen bij hem thuis. Ik heb niet veel met gamen eigenlijk maar een potje vechten vind ik wel leuk (of racen).
In zo’n geval loop ik altijd even naar de servicebalie en geef ik of mijn tas daar even af of ik meld dat ik producten in mijn tas heb die hun ook verkopen. Doen ze nooit moeilijk over.
Hier heb je nu niets meer aan, maar bij de Appie (of winkel met een servicebalie) vraag ik dan meestal of ik mijn boodschappen daar even neer mag zetten en dat vinden ze altijd prima!
Idd voor een volgende keer: ik doe dat best vaak en nog nooit problemen mee gehad! Ook wel eens gecontroleerd bij de zelfscankassa dat het nog in m’n tas zat en toen heb ik gewoon gezegd “oh dat heb ik net bij de Kruidvat gekocht dus die niet scannen” en toen was er niks aan de hand, ze hoefden niet eens een bon te zien.
Volgende keer gewoon doen! Of gewoon alleen melden want dat weet dat meisje ook dat jij al dingen in je tas hebt, mochten ze toch controleren bij de kassa dan kan dat meisje bevestigen dat je het al had.
Haha ahh, als je iets vergeet te scannen is dat ook geen probleem hoor! Heb ik wel eens gehad, dan scannen ze daarna ook de rest van je tas en als verder alles wel gewoon gescand is is er niks aan de hand. Als dan blijkt dat 3/4 van je spullen niet gescand zijn heb je wel een probleem denk ik haha maar dat zal je niet doen
Het is gebeurd, ik heb een potje blistex volledig opgemaakt. Normaal ben ik die dingen al lang al kwijt en koop ik maar weer een nieuwe.
Mijn ervaring is ook dat ze niet moeilijk doen hoor. Loop ook regelmatig met een tas vol Lidl dingen in de Jumbo en dan gaan ze mij checken bij de kassa maar ze gaan echt niet alles helemaal nakijken waar wat wegkomt.
Heb je voor al deze methodes een fitbit/activity tracker nodig of kan het ook met een app op je mobiel?
Ja super leuk! Ik heb ook asr Vitality en gebruik ‘m in combinatie met mijn Fitbit. Al €100,00 al bol-bonnen mee verdiend!
Staat toch in die afbeelding, kan ook met apps
Misschien zit je niet op dit te wachten maar dit is een onderwerp waar ik me persoonlijk best over opwind, over korting op zorgverzekering/beloningen etc
Kan niet lezen dus geen idee of ik er op zit te wachten
Kwam net een vriendin met haar kindjes een kerstkaart in de bus doen en ik hoorde ze voor de deur praten dus toen hebben ze nog ff binnen wat gedronken.
Ik weet dat ik vandaag een kerstcadeautje van mijn date in de brievenbus zou moeten krijgen, dus ik sta om het kwartier verwachtingsvol in de gang te kijken over er al iets op de deurmat ligt. Terwijl ik weet dat brievenbuspakketjes 9/10 keer niet door mijn brievenbus passen, dus waarschijnlijk gaan ze toch wel aanbellen.
Ugh ik haat bezoek. Moet ik m’n huis opruimen. Laat me gewoon met rust zodat ik langzaamaan kan verdwijnen in een vuilnisbelt
Ik moet een manier vinden om bffs te worden met Alessandro Michele. Heeft iemand zijn nummer?
Stalken via Insta? Jij weet tenminste hoe het niet moet