Wat je even kwijt wil #45

Zo leuk is de kerstmuts op je banaantje. Net of ie heel blij is met z’n veel te grote muts en 'm vasthoudt om niet kwijt te raken.

2 likes

Aww dit is zo’n lieve beschrijving :pleading_face:

1 like

Ik ben medicijnen tegen angsten aan het opbouwen en daarbij worden de klachten eerst erger voordat het beter wordt. Ik heb deze angststoornis al ruim 12 jaar maar zó erg als nu is het nog niet geweest. Kan ook amper eten van de paniek en godver, dit voelt echt uitzichtloos. Ik weet dat er betere dagen komen, maar ik hoop wel snel want dit is echt niet leuk. Weet niet wat ik met dit berichtje wil, wilde het even kwijt denk ik (haha zo heet het topic ook natuurlijk).

12 likes

Mag hopen dat hij niet vanuit zijn date verslag doet

Lief, dankjewel. Moet er van huilen maar dat is eigenlijk ook wel even fijn haha.

1 like

Ik vind dit ook echt de kutste koekjes om te bakken. Misschien juist wel omdat ik altijd denk dat het zo makkelijk is en dat het daarom tegenvalt.

Ik had na lang twijfelen eindelijk besloten mezelf een iPad cadeau te doen (als beloning omdat ik m’n niet zo fijne baan heb opgezegd), zijn ze overal uitverkocht :sleepy:. Uiteraard wil ik hem nu nu nu hebben, maar helaaas.

1 like

Ik verveel mij de laatste tijd echt zo hard. Ook gewoon nergens de puf voor om iets te doen.

2 likes

Het wordt makkelijker en beter, probeer dat tegen jezelf te zeggen dat helpt soms. En verder proberen goed voor jezelf te zorgen, wat dat dan ook is. En een knuffel voor je :heart::heart::heart:

1 like

Ik moet m’n bed verschonen ik haat m’n leven echt

Ik erger me zo aan de rooklucht in een kamertje in ons huis. Weet iemand hoe je die geur kwijt raakt? Ruimte is ong 3 m² en ik vermoed jarenlang gerookt.

De muren verven!

1 like

De muren/kozijnen/alles schoonmaken met een oplossing met ammoniak, nicotine is een vettige substantie, die blijft overal aan plakken.

1 like

Dasty

1 like

Alle tips van hierboven en misschien een anti tabak kaars.

1 like

Ik kijk spoorloos (guilty pleasure) en man man man wat is die Jetske toch onsympathiek

Deze dag is zooo snel gegaan? Ik snap er niks van

Oh wacht het is de kortste dag van het jaar :crazy_face:

20 likes

:heart::heart::heart:

1 like

Hij woont niet in Maastricht.

Ik heb een vriendin van een vriendin via Instagram een bericht gestuurd, krijgt die persoon daar dan een normale melding van? Of net zoals bij fb in je spam folder zonder melding?