Wat je even kwijt wil #45

Ik krijg dan een melding van persoon x wil je een bericht sturen, en dan kan ik hem al wel zien en kiezen voor afwijzen of accepteren

1 like

:sweat_smile: Ik zal blij zijn als de kringloop weer open is, heb hier spul staan dat weg moet en in de weg staat.

Hoe maak je hier je profiel onzichtbaar?

Een like voor het opzeggen :partying_face: Hopelijk kan je snel je ipad bestellen.

2 likes

Ik wil een hometrainer of loopband voor thuis maar die krengen zijn behoorlijk duur. En 2ehands vind ik niet veel hier in de buurt

Ik heb net eindelijk mijn brief over 2020 afgemaakt en ik ben echt best wel content! Nu wil ik verder met doelen stellen nav die brief maar ik wil het tegelijk ook gewoon eventjes laten bezinken zodat ik morgen met een frisse blik weer door kan.
Ik had dit jaar trouwens teruggekeken op het jaar door dus een brief te schrijven aan de versie van mezelf die nog aan het jaar moest beginnen, werkte echt zo fijn.
Vorig jaar had ik het gedaan door gewoon 2 kolommen met hier wil ik meer van en hier wil ik minder van maar dat is nu best een bende om terug te kijken en dit kost eigenlijk minder tijd (nog steeds denk ik wel 3/4 uur mee bezig geweest).

(also was er niet een topic over doelen stellen ofzo?)

8 likes

Wow, het mutsje past perfect op Kody’s hoofd.

1 like

Mijn hond is zo ranzig… hij eet sinds kort kauwgom van de stoep :face_vomiting:

5 likes

Voorkeuren > interface > overige > Mijn openbare profiel en aanwezigheidsfuncties verbergen

Er was vanavond een paar uur een man aan het schreeuwen en een voordeur inbeuken in de straat achter mijn flat. Kon het alleen horen en niet zien. Ik wilde haast de politie bellen maar ik dacht misschien dat deze man verslavings- en/of mentale problemen had en de politie heeft hier niet echt een goede reputatie om deze mensen te helpen. Vind het zo naar dat er niet betere opties zijn, misschien ook wel hoor. Dat er dan ook hulpverlening mee komt maar ik vind het zo lastig en heb sowieso al angst om te bellen. Het kwam even hard binnen allemaal en vooral ook omdat buren gingen schreeuwen dat ie zijn klep moest houden.

Dankzij wayback machine heb ik het recept voor mijn favoriete witte chocoladetaart gevonden. Het koffietentje waar de taart verkocht wordt had het recept verwijderd maar ik heb hem dus terug kunnen vinden :sunglasses: Voor de meeste mensen zal dit wel niet heel bijzonder klinken maar als zelfverklaard digibeet ben ik erg blij met wat het ~internet~ je allemaal wel niet biedt

29 likes

Weggeefhoek op Facebook en gratis op marktplaats zetten, komen mensen wel op af!

Sharing is caring!
:grin:

1 like

Ik wacht al sinds donderdag op mijn kerstpakket, kom op Post NL!

P.s. Avatar aangepast, leek me leuk met mutsje maar hij zit niet goed haha

Edit: Ah zo zit hij beter :innocent:

1 like

Ik zie helemaal geen kerstmuts.

me neither, denk dat het aan het thema ligt.

1 like

Ik kan het thema ook niet meer veranderen, alleen mobiele of desktop weergave. Want ik wilde hem namelijk veranderen maar dat is dus bij iedereen veranderd?

Hmh ik kan hem nog wel veranderen. Voorkeuren > Interface> Thema.

1 like

Lastige situatie, maar mocht het nog een keer gebeuren dan zou het zeker helpen om de politie te bellen. Misschien heel bot, maar de politie is ook niet degene die de persoon in kwestie moet helpen. Dat gaan andere instanties doen.
Heb zelf ook eens vanwege zo’n situatie 112 gebeld en het belletje duurde amper een minuut.

6 likes

Ik lig gewoon al een uur wakker. Helpt wel voor de productiviteit vandaag, iets minder voor de vermoeidheid. Nog twee daagjes scriptie en dan vakantie.