Belt mijn manager me net op: ‘Wil je aanstaande maandag en dinsdag vrij? Of dinsdag en woensdag?’ Dus ik van; ik hoef geen vrij want werk er net 3 weken. Hij: ‘jawel zoveel mensen hebben vrij dus jij krijgt ook 2 dagen’
Eh nou oké prima
Belt mijn manager me net op: ‘Wil je aanstaande maandag en dinsdag vrij? Of dinsdag en woensdag?’ Dus ik van; ik hoef geen vrij want werk er net 3 weken. Hij: ‘jawel zoveel mensen hebben vrij dus jij krijgt ook 2 dagen’
Eh nou oké prima
Ik kan niet waaaaaachten tot het 16.30 en ik op de bank kan liggen en waarschijnlijk ga ik om 20u naar bed, ben zo moe.
En moet eigenlijk ook nog mijn hele huis poetsen want heb afgelopen weekend niks gedaan en donderdag komt een vriendin eten, maar goed dat zijn zorgen voor later.
Gisteren zag ik wel mutsjes, nu niet meer… What happened? Ik heb dark thema.
Maakt iemand hier gebruik van de ASR vitality app? Klinkt wel goed met geld terug voor aantal stappen en ik loop/sport veel. Kan iemand me meer vertellen over hoe het werkt en wat het opbrengt?
Dacht ik netjes de lokale boekhandel (wel onderdeel van een keten) te ondersteunen, die bezorgen nu zelf met de fiets, wordt het alsnog door Post NL bezorgd. Komt wel netjes op tijd binnen
Edit: ben helemaal klaar voor de kerstdagen
Haha ja zo droomde ik laatst dat mijn vriend me in de steek liet op oudejaarsavond met de mededeling “jij bent helemaal niet leuk om mee te feesten, eigenlijk heb ik je nooit leuk gevonden dus je bekijkt het maar.” Toen moest ik de volgende ochtend een beetje huilen en hij snapte er niks van want “Het was maar een droom?” Dat zou ik toch nooit echt doen?”
Dark thema heeft ze volgens mij niet!
Ik heb mijn wekker gezet maar weet eigenlijk niet zo goed waarom? Behalve boodschappen doen heb ik weinig op de planning staan…
Oké ik ga proberen nog even verder te slapen denk ik
Niet altijd helaas. En heb geen zin in vreemden hier
Omg, ik ben net gewoon een hele vergadering vergeten op mijn werk. Door tijdverschil zou hij om 08.00 uur beginnen en om 08.45 (toen ik lekker de krant zat te lezen en koffie te drinken) dacht ik ineens: fuuuuuuuck. Zo genant en stom, baal echt van mezelf nu.
ok het was een idee!
Het gaat vandaag weer een super productieve werkdag worden. (Not)
Oehh mag ik hem ook?
Toy van Netta is sinds een paar weken mijn WAKE UP leverworst liedje geworden en weet niet hoe het er zo in heeft kunnen sluipen.
Zonde, de kerststal is gesneuveld tijdens de verhuizing Zijn stukken afgebroken.
En ik lees in mijn werkrooster dat het weer lekker druk wordt vandaag.
Ik had net een kort Teams overlegje met een collega.
Gisteren belde hij zonder beeld en ik zag dat hij nu zijn camera ook niet aan had, dus ik hield de telefoon aan mijn oor.
Maar toen we ophingen zag ik dat hij zijn camera wel aan had gehad.
Vind dat altijd zo goor om tegen een oor aan te kijken en nu deed ik het zelf ook
Mijn auto krijgt vandaag eindelijk een nieuwe achterbumper nadat er in de zomer een vuilniswagen tegenaan was gereden. Straks ook maar even door de carwash, want dat durfde ik niet meer haha. Bye bye pauperbakkie.
Miss is er iemand in het zorgverzekering-topic?
Maar jij had je camera toch niet aan? Dus heeft hij gwn je initialen pf foto gezien als beeld
Ik weet het niet meer, maar dan hoop ik dat maar ja!
Dank voor je geruststelling
Huh, ik koop dit altijd bij de AH omdat de Lidl hier het niet heeft haha. Sterker nog, gisteren nog gehaald.